Spoiler seizoenfinale 2010

Gesloten
Rieka
x 435

Re: Spoiler seizoenfinale 2010

Bericht door Rieka »

maartenB schreef:Het was al behoorlijk spannend in de voorlaatste aflevering van dit seizoen.
Had wel verwacht dat Youri iets van plan was , maar om nu Britney te ontvoeren. Kijk al uit naar de 4 Cliffhangers van morgen.En heb echt geen idee hoe het gaat aflopen.

Sandrine bij Ann of bij Tom en peggy?
Waldek, Yelena, Britney , nancy of mss wel youri? Wat moet Eddy doen en wie loop het meeste gevaar op om als slachtoffer uit de bus te komen?
Femke en Peter en Nina, vertelt hij de waarheid? Wat gaat Femke doen en welke gevolgen heeft dit voor Nina.
Bram, Franky, Simmone,Frank, Yvette en Leo. Wat gaat bram doen? Doet hij franky iets aan of vertelt hij de waarheid tegen Frank over simmone en zijn Pa en haar?

Ik kijk al uit naar volgend seizoen en hoop dat er morgen alvast een tipje van de ijsberg te zien is.
4 CLIFFHANGERS???? Dat is van 't goede teveel. *ZUCHT*
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Ik ga het oppakken want moet vanavond naar een opening van en nieuwe zaak
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik ben blij dat er mensen zijn die nog spannend vinden :mrgreen:
Ik vond gisteren nu niet bepaald anders dan anders.
Er zijn ook dingen die je al wéét he: Femke gaat er tijdelijk uit, dus kan je al raden wat Peter gaat doen.
Wat er met Nina gebeurt interesseert mij eigenlijk weinig en wat Eddy moet doen raad je ook met je ogen dicht
'een klein accidentje met de camion' hoeft niet veel uitleg he - en hij gaat zijn 'marchandise' niet laten beschadigen, dus zal het wel op Waldek bedoeld zijn.
En ik vond de voorstukjes van vandaag ook maar tam - maar we blijven kijken... :lol:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:Ik ben blij dat er mensen zijn die nog spannend vinden :mrgreen:
Ik vond gisteren nu niet bepaald anders dan anders.
Er zijn ook dingen die je al wéét he: Femke gaat er tijdelijk uit, dus kan je al raden wat Peter gaat doen.
Wat er met Nina gebeurt interesseert mij eigenlijk weinig en wat Eddy moet doen raad je ook met je ogen dicht
'een klein accidentje met de camion' hoeft niet veel uitleg he - en hij gaat zijn 'marchandise' niet laten beschadigen, dus zal het wel op Waldek bedoeld zijn.
En ik vond de voorstukjes van vandaag ook maar tam - maar we blijven kijken... :lol:
Vooral uw laatste opmerking vind ik ongelooflijk boeiend: we zagen maar dat 't niet mooi meer is en blijven toch maar kijken... Is daar al een wetenschappelijk onderzoek aan gewijd? :lol:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

We zagen daar al jaren over he - blijkbaar hebben we dat nodig, iets om over te zagen. :lol:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ja, het seizoensslot zal wel in de lijn liggen van de vorige jaren zeker ? Ik vind trouwens dat heel die rechtszaak rond Sandrine toch wel wat gelijkenissen heeft met de rechtszaak van Luc tegen Simonne destijds. Toen was Leontien een beslissende factor (onder zachte dwang) en nu Peter.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

daarjuist een stukje gezien in de rode loper ...amai, ocharme Bianca !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Ik ga niet kijken, vind thuis nogal saai :)
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Ik vond het eigenlijk zo slecht nog niet de seizoen finale. Uiteindelijk heb je toch 3 cliffhangers zoals gezegd werd.
Het ene verhaallijn was al wat minder spannend dan het andere maar toch, Ik vond het verhaal rond Bram en Franky eigenlijk best wel goed.Bram blijft een super personage vindt, vooral de scene waarin Tim op zijn bakkes kreeg vond ik wel goed.Alleen zijn reactie en de uiteindelijke klacht vond ik wat kleinzielig van hem,maar in ieder geval ben ik wel benieuwd hoe het gaat uitdraaien voor Bram en Franky.
De rechtbank verhaallijn vond ik wat minder goed.Had wel verwacht dat Peter zelfs voor Femke niet ging liegen.Ook vind ik het ook wel leuk dat ze de cliffhanger een beetje verschoven hebben.Ik had verwacht dat we de uitspraak nog niet gingen weten en dat Femke wel ging vertellen naar waar ze gaat of wat ze gaat doen.Uiteindelijk weten we de uitspraak maar nu rest ons wel de vraag.Waar is Femke naartoe? Bij haar terugkomst gaat er zeker een verhaallijn komen over wat of waar ze naartoe geweest is, tenzij de scenario schrijvers haar gewoon op bezoek laten gaan bij Erik en Martine of bij Werner en Eva of bij Sam en dorien :lol: Keuze genoeg zeker.
De Ontvoering van Britney, vond ik wel nog best goed, de spanning zat er meteen in en bij Nancy en Eddy kan je natuurlijk de domste dingen eerst verwachten, zoals bv geen politie.Alhoewel ik denk dat er echt wel veel mensen zijn die in deze situatie hetzelfde zouden doen.Met de politie erbij liep Britney nog meer gevaar.Had trouwens eerst gedacht dat Eddy de auto ging aanrijden langs de zijkant, maar de aanrijding dat er nu gebeurt is is normaal gezien veel dodelijker dan een aanrijding in de linkerflank van de wagen.Nu de inzittende was wel een verrassing, had Mo en Bianca niet als inzittende verwacht. Nu 2 doden is mss wat veel maar 2 overlevende vind ik ook maar ongeloofwaardig en aangezien er bekend is dat er 2 exit zijn volgend seizoen kan het wel eens vaarwel Mo, Bianca of Eddy zijn. Maar waarschijnlijk is een van de Exit al gereserveerd voor onze Youri.

3 personages kwamen trouwen niet voor in deze Finale; Zo was er geen Luc,Kris of Geert te zien.
Ik hoop trouwens wel dat ze bij het nieuwe seizoen gaan begingen wij de crashsite en niet zoals gewoonlijk,dat je plots de slachtoffer in het ziekenhuis ziet liggen.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Kan iemand eens samenvatten wat er gebeurd is, ik zat namelijk op t werk en mijn dvd-recorder heeft het om een of andere reden niet opgenomen.
0 x
ikkeliam
Nog geen rang

Bericht door ikkeliam »

ey weten jullie het volgende seizoen al te vinden ik ben nieuwschierig :D
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 9

Bericht door frankbomans »

johan1969 schreef:Kan iemand eens samenvatten wat er gebeurd is, ik zat namelijk op t werk en mijn dvd-recorder heeft het om een of andere reden niet opgenomen.
- Youri heeft een vrouw Waldek laten komen met zijn taxi en Eddy gevraagd om de voorbijrijdende taxi plat te duwen met zijn camion. Echter, niet Waldek maar Mo en Bianca zaten in de taxi en zaten op het einde overkop met een vernielde taxi langs de kant van de weg.
- Peter heeft vrijwillig zijn slippertje met Nina bekend aan Femke. Zij kon er niet mee lachen en is op het einde verdwenen, zonder dat men weet naar waar.
- De rechtszaak: Tom heeft meineed gepleegd, maar Peter heeft in het voordeel van Ann getuigd. Sandrine blijft bij Ann.
- Francky en Bram zijn een nachtje gaan stappen. Wanneer Bram een ruitenwisser uittrekt, maakt Tim zich boos en krijgt op zijn gezicht van Bram. Bram en Francky worden meegenomen naar het bureau. Tim gaat zich laten verzorgen bij Katrien en vraagt het opnieuw aan, maar Katrien heeft haar buik vol van relaties en wijst hem af.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Allez dat belooft dus weeral voor t volgend seizoen !

- Eddy in de bak ? Of Nancy verlaat hem als ze dat te weten komt van dat 'ongeval'.
- Mo en/of Bianca dood of toch minstens een miskraam ?
- Bram in de jeugdinstelling tot hij 18 is ?
- Tom neemt ontslag bij Peter ?
- Peter en Femke zijn uit mekaar ?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

johan1969 schreef: - Bram in de jeugdinstelling tot hij 18 is ?
Er is in de instellingen nog geen plaats voor zware criminelen en/of mishandelde kinderen - dan hebben ze ook geen plaats voor een minderjarige die een paar ruitenwissers heeft vernield en een agent in burger een bloedneus geslagen heeft!

Ik vond trouwens aan die 'Bram gaat volledig door het lint' niks spannends of cliff-hanger-achtigs aan - ze zijn toch nog eens opgepakt met zijn tweetjes?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Ik vond trouwens aan die 'Bram gaat volledig door het lint' niks spannends of cliff-hanger-achtigs aan - ze zijn toch nog eens opgepakt met zijn tweetjes?
Inderdaad.
Eigenlijk vond ik dat, vooral in combinatie met het drama dat Tim ervan maakte, het minst boeiende tijdens de hele aflevering gisteren. "Volledig door het lint" kon ik het in elk geval ook niet noemen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Gesloten