Luc Bomans (Mark Willems)

Gesloten
RuneThandy
Nog geen rang

Re: Luc

Bericht door RuneThandy »

Dat denk ik ook niet, maar Luc kan heel charmant zijn als hij wil. :)
Heb je trouwens die muziekvideo op YouTube al gezien van Luc en Rosa? Die muziek die er onder zit, vind ik heel erg mooi. Ik heb alleen nog nooit van die zanger gehoord.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

link ?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
RuneThandy
Nog geen rang

Bericht door RuneThandy »

Sorry, vergeten erbij te vermelden. :oops: http://www.youtube.com/watch?v=SlJ4W1SgzG0

Kennen jullie trouwens die zanger: John Allen. Het zegt mij niets. Of loop ik weer achter?
0 x
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

HELD
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

RuneThandy schreef:Sorry, vergeten erbij te vermelden. :oops: http://www.youtube.com/watch?v=SlJ4W1SgzG0

Kennen jullie trouwens die zanger: John Allen. Het zegt mij niets. Of loop ik weer achter?
Zegt me ook niks, wel een leuk filmpje :)
0 x
Runaway Dreamer
hormos
Nog geen rang

Bericht door hormos »

Die keer dat de luc op zijn bakkes kreeg van die fransman (die geld moest krijgen van marie)

heerlijk

luc is een yahoe
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Zo kennen we de sluwe Luc weer. Hij zal wraak nemen op Frank. Daar verheug ik me op. Hij heeft in ieder geval de familie Boomans al aan het moeilijke werk gezet.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Franky heeft dan ook niet veel haar op zijn tanden he - Mo en Kris hebben nooit offertes gemaakt, waarom Franky dan wel?
En waarom trekt Luc zijn overall niet aan om Franky te vervangen tijdens de uren dat die Luc zijn job doet? :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Hoewel ik het een rotstreek vind om Franky op deze manier te laten zweten, kan ik Luc van de andere kant ook wel een beetje begrijpen... Het is allemaal leuk en aardig dat Kris haar aandelen houdt, en dat Franky nu die andere 25% heeft gekregen, maar Luc moet daardoor wel maar weer eens de hele boel alleen recht houden, terwijl de rest daar alleen maar de lusten van heeft.
Eigenlijk best vreemd dat Frank en Simonne zo'n financieel risico nemen, terwijl ze verder weinig zicht op de gang van zaken binnen Sanitechniek hebben. Niet bepaald verstandig als je het mij vraagt.. :?

Dat Luc dit nu zo doet, terwijl hij voorheen ook al alles regelde, komt volgens mij alleen door het feit dat Luc altijd al hoopte om uiteindelijk alle aandelen in handen te krijgen. Dat lijkt er nu niet echt meer in te zitten natuurlijk, aangezien Frank hem die aandelen nooit gewoon zal verkopen, dus saboteert hij de boel maar weer eens. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Christel schreef:Hoewel ik het een rotstreek vind om Franky op deze manier te laten zweten, kan ik Luc van de andere kant ook wel een beetje begrijpen... Het is allemaal leuk en aardig dat Kris haar aandelen houdt, en dat Franky nu die andere 25% heeft gekregen, maar Luc moet daardoor wel maar weer eens de hele boel alleen recht houden, terwijl de rest daar alleen maar de lusten van heeft.
Ik heb al die tijd het gevoel gehad dat Luc niet liever WOU dan alles alleen in handen hebben, ook het nemen van beslissingen.
Grote baas spelen is toch zijn ding? Ook al is het van een flutbedrijfje... :lol:
Ik vind het een beetje laag van hem - bij Kris zou hij dat niet moeten proberen!

Aan de andere kant is het natuurlijk een goeie leerschool voor Franky, het zou Luc nog wel eens kunnen tegenvallen dat iemand anders dan hijzelf ook iets kan. :D
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Christel schreef:Hoewel ik het een rotstreek vind om Franky op deze manier te laten zweten, kan ik Luc van de andere kant ook wel een beetje begrijpen... Het is allemaal leuk en aardig dat Kris haar aandelen houdt, en dat Franky nu die andere 25% heeft gekregen, maar Luc moet daardoor wel maar weer eens de hele boel alleen recht houden, terwijl de rest daar alleen maar de lusten van heeft.
Ik heb al die tijd het gevoel gehad dat Luc niet liever WOU dan alles alleen in handen hebben, ook het nemen van beslissingen.
Grote baas spelen is toch zijn ding? Ook al is het van een flutbedrijfje... :lol:
:lol:
Dat is ook zo. Maar het is natuurlijk wel zo dat de rest nu ook met de winst gaat lachen. Dat zou niet zo zijn als Luc alle aandelen in handen had gehad natuurlijk. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het is natuurlijk ook niet fraai wat hij doet. Het gebruikt in feite Franky om op Frank wraak te nemen. Frank deed ook nogal uitdagend en vrij kinderachtig) toen hij de aandelen had en Luc laat dat niet op zich zitten. Heeft natuurlijk ook wel te maken met de "broederliefde" tussen de Boomanszonen.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Christel schreef: Eigenlijk best vreemd dat Frank en Simonne zo'n financieel risico nemen, terwijl ze verder weinig zicht op de gang van zaken binnen Sanitechniek hebben. Niet bepaald verstandig als je het mij vraagt.. :?
Blijkbaar hebben ze toch vertrouwen in Luc als gewiekst zakenman.

Voor de rest 25 % aandelen, dan is het hen enkel te doen om de eventuele dividenden, echte beslissingsmacht brengt dat niet met zich mee.
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Luc kreeg echt wel een klap vanuit een onverwachte hoek. Ik blijf me de vraag stellen of Luc het aan zal durven om z'n neefje een toer te lappen.

Toen hij daarnet dat grote boek/dossier in handen had, deed hij me denken aan Gepetto :lol: .
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Luc Willems, een mooie verwijzing naar Luc/Marc Willems van Tom of puur toeval :lol: ?
0 x
Gesloten