Tom De Decker (Wim Stevens)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Re: Tom
Marianne kennende : that's the least she can do !johan1969 schreef:Ik ben eens benieuwd wat Marianne bedoelt met 'oorlog'.
Rosa en Peggy buitenzetten in Ter Smissen, Tom onterven ... ?

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Rieka schreef:Jippie, en wie zal ze dan in Ter Smissen aan 't werk zetten? Zijzelf achter den toog en Geert die de klanten bedient???daffy duck schreef:Marianne kennende : that's the least she can do !johan1969 schreef:Ik ben eens benieuwd wat Marianne bedoelt met 'oorlog'.
Rosa en Peggy buitenzetten in Ter Smissen, Tom onterven ... ?
Come and see next saison!

Ze kan Ter Smissen natuurlijk ook nog gewoon verkopen.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Gertj3
- Poster rang 1
Ik ben eerder benieuwd of de soap zich gaat houden aan de wettelijke kant van zulke zaken of zelf een verhaaltje onzin zal gaan maken !!satine schreef:Ik denk dat Marianne zich wel een stel advocaten kan permitteren waar Tom alleen maar kan van dromen.
Tom is en blijft de natuurlijke vader hoe je het draait of keert
Want eerlijk gezegd deze verhaallijn steekt mij enorm tegen dan nog liever het verhaallijn van herman en simmone en bram
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
die pas na een jaar beseft dat hij ook vader wil zijn van zijn dochter?Gertj3 schreef:Ik ben eerder benieuwd of de soap zich gaat houden aan de wettelijke kant van zulke zaken of zelf een verhaaltje onzin zal gaan maken !!satine schreef:Ik denk dat Marianne zich wel een stel advocaten kan permitteren waar Tom alleen maar kan van dromen.
Tom is en blijft de natuurlijke vader hoe je het draait of keert

Sandrine interesseert hem geen bal, hij doet dit alleen voor Peggy - (want anders geen noekienoekie meer!)

De soap houdt zich helemaal niet aan de wettelijke kant:
- Tom had makkelijk bezoekrecht kunnen aanvragen (en gekregen ook!) via de jeugdrechtbank, vlak na de erkenning.
- Een erkenning waar de wettelijke moeder toestemming moet voor geven

- Een week na het aantekenen van het verzet al een dagvaarding

- Betrokkenen die na het krijgen van de dagvaarding zich afvragen wanneer alles nu zal doorgaan - die datum staat gewoon in die dagvaarding vermeld.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Als ze zich in de soap moeten houden aan de data van het dagtekenen van het verzet en de dagvaarding zoals het in werkelijkheid gaat dan zijn we nog jaren bezig
Ik ben geen fan van Marianne maar toen ze in de keuken bij TerSmissen stond met haar dreigementen riep ik bijna "hup Marianne".

Ik ben geen fan van Marianne maar toen ze in de keuken bij TerSmissen stond met haar dreigementen riep ik bijna "hup Marianne".
0 x
-
- Nog geen rang
Ik vrees dat de kijker zal willen dat Rosa wint.
Rosa. Die aan de waarheid komt met leugens (cfr laatste aflevering 7 mei 2010, naar Waldek toe).
Rosa. De goeie ???
Als adoptiepapieren getekend zijn dan met je je daar aan houden
Of gaan ze in thuis ook nog tonen hoe er daar met de wet moet gefoefeld worden??
En gaat ons notariske daar aan meewerken ... het gaat niet lang duren voor hij zijn nieuwe vlam heeft ...
en dan heeft hij geen tijd meer
Rosa. Die aan de waarheid komt met leugens (cfr laatste aflevering 7 mei 2010, naar Waldek toe).
Rosa. De goeie ???
Als adoptiepapieren getekend zijn dan met je je daar aan houden
Of gaan ze in thuis ook nog tonen hoe er daar met de wet moet gefoefeld worden??
En gaat ons notariske daar aan meewerken ... het gaat niet lang duren voor hij zijn nieuwe vlam heeft ...
en dan heeft hij geen tijd meer
0 x