Ik heb ook nog slaappillen moeten nemen...RuneThandy schreef:Ik ben geen fan van Kris, maar vind wel haar wel een goed personage.
Het was fantastisch hoe ze voor haar broer zorgde. Dat is een hele zware taak. Daar moet je niet te licht over denken.
Tegen iemand als Bruno ingaan, moet je voorzichtig aanpakken. Dat gaat niet zo gemakkelijk.
Ze vindt zichzelf niet zielig, maar ze weet gewoon niet hoe ze met haar verdriet moet omgaan. En dat kan ik best begrijpen.
Door te slapen hoeft ze niet na te denken en dat is alles wat ze wil.
Als ze wakker is, denkt ze constant aan Bruno.
Ze voelt zich waarschijnlijk nog steeds schuldig terwijl het een ongeluk was en dat krijgt ze niet uit haar hoofd.
Je zou voor minder naar de slaappillen grijpen.
Die hielpen mij wel in slaap geraken, maar ik was rap weer wakker en helemaal niet uitgeslapen, noch uitgerust. Dus heb ik zo rap mogelijk komaf gemaakt met die pillen.
Kris komt over als een intelligent iemand en dus is heel die pillendinges naar mijn gevoel nogal ongeloofwaardig.
Ook het feit dat Bianca, 't is toch een groepspraktijk(?), niet even de pc raadpleegde, kwam ook bij mij maar raar over. Bij ons doen ze dat toch wel,hoor!
Voor de rest heb ik geen problemen met het personage Kris, lijkt mij een toffe madam... als ze niet teveel haar oren laat hangen...