Je hebt overschot van gelijk dat Ann en Marianne het er zo alleen maar moeilijker op maken, maar ik kan hen ergens wel begrijpen. Ze hebben gewoon schrik dat Tom en Peggy nu vadertje en moedertje willen gaan spelen over Sandrine, en die angst is niet ongegrond. Het kan niet alleen op papier problemen opleveren (want die zouden zogezegd inderdaad goed geregeld zijn, maar daar blijken nu toch ook haken en ogen aan te zitten, al weten zij dat nog niet), maar vooral ook emotioneel. De situatie wordt er zo alleen maar onduidelijker op en Sandrine wordt ook ouder. Zij zal zich ook vragen gaan stellen op een gegeven moment. Ann zal gewoon schrik hebben voor alle gevolgen. En die schrik is terecht, dat blijkt al wel.Rocky schreef:Ze hebben dat wel gezegd nadat Ann en Marianne meteen rechts-omkeer maakten toen ze Peggy & Tom zagen. Ik vind dat het toch allemaal een beetje te ver gaat hoor. Ann en vooral Marianne zijn dikke schijtluizen. De adoptie is volledig geregeld, alles staat op papier, dus ze hoeven hun geen bang te maken. Het enige wat Peggy, Tom en vooral Rosa verlangen is dat ze bezoekrecht krijgen. Volgens mij was dat toch maar één dag per week? Wat kan daar nu zo erg aan zijn... Door dat nu te weigeren maken ze het hun zelf moeilijk. Tom zal wel af komen met dat derde verzet en lijkt het erop dat Ann Sandrinne volledig kwijt is.Christel schreef:En kijk, Ann en Marianne hebben Tom hoogstpersoonlijk zelf een schopje in de "goede richting" gegeven!Rieka schreef:Hij heeft gezegd dat ie persoonlijk geen voorstander was van die oplossing, waarover ie het verder niet had met haar.Amber schreef:Heeft Peter niet tegen Femke iets gezegd van een mogelijke oplossing, maar dat hij daar niet meer over mocht zeggen?
't Zou mij niets verbazen als Femke daar iets over zegt tegen Peggy, waardoor Tom niet anders kan dan de waarheid zeggen.
Maar ja, best mogelijk dat het (weer) uitlekt via Femke.
Wat een situatie zeg... Peggy en Tom noemen Sandrine letterlijk "ons kind" in Ann haar gezicht, en dan vinden ze het gek dat Ann paranoide wordt en niet meer bij wil draaien![]()