Spoiler seizoenfinale 2010

Gesloten
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Spoiler seizoenfinale 2010

Bericht door Gertj3 »

Femke betrapt Peter en Nina en begint te flippen? :shock:
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

maartenB schreef:
De kans is wss ook groot dat herman dus gaat begraven worden op de seizoensfinale.
Na een paar huwelijken en een huwelijkreis nu dus een begravenis?
Moet kunnen , is de gang van de wereld ! :lol: En misschiennog een geboorte ook bij Bianca. Of sparen ze dat voor de seizoensfinale van volgend jaar ? Mits alles een beetje traag gaat in thuis ;....
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Vanya is in t echt zwanger, en t wordt wel steeds moeilijker om dat te camoufleren zonder Femke zwanger te laten zijn in de reeks.

Zou ze niet meer terugkomen ?

Haar relatie met Peter is niet 'essentieel' in het verhaal, maar ze is toch nog altijd de dochter van Nancy en speelt al lang mee.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Femke keert in elk geval terug na de zwangerschap van Vanya. Heeft in de gazetten gestaan.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Showbizzsite.be schreef:Seizoensfinale op 28 mei
Thuis gaat alweer z'n laatste maand in. Het vijftiende seizoen, dat zowel qua kijkcijfers als verhaallijnen zeer sterk was, loopt op vrijdag 28 mei ten einde met een seizoensfinale van 55 minuten.

Vorig jaar werden er geen echte cliffhangers voorzien, omdat er al heel wat spannende verhaallijnen in de loop van het seizoen waren geweest, denk maar aan de hele historie met Mike.

Dit jaar heeft de Thuisploeg wel een spannend einde gemaakt. Niet minder dan drie verhaallijnen bereiken een ijzingwekkend hoogtepunt. We lichten vandaag in een primeur al een héél klein stukje van de sluier op:

* Een deel van de slotaflevering speelt zich op de rechtbank. Marianne, Ann en Peter vs Rosa, Peggy en Tom. Wie legt de beste kaarten op de tafel voor de kleine Sandrine?

* Bij een populair personage slaan na een nachtje stappen de stoppen plots door. Welke zware gevolgen zal dit hebben?

* En een ander geliefd personage zal gedwongen worden om een moorddadig plan uit te voeren. Zal hij écht zover gaan?

Alles klinkt nog heel mysterieus, maar de komende weken zal in de reeks naar deze climax worden toegewerkt.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Allez Tom Ann Peggy-gedoe
Femke
en Waldek

spannend :D

Maar wat doet Peter bij Marianne en Ann? :?
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Maar wat doet Peter bij Marianne en Ann? :?
Dat vraag ik me ook af! Nou is de vriendschap tussen Peter en Tom al een tijdje wat bekoeld door alle escapades van Tom, maar dit had ik toch wel echt niet verwacht... :?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

De scenarioschrijvers hebben zich zo erg in de knoei gewerkt dat ze nu al denken dat een notaris hetzelfde is als een advocaat? :lol:
Deze verhaallijn klopt langs geen kanten, Tom kan als vader gewoon officieel bezoekrecht aanvragen, daar is zelfs nooit een woord over gevallen.
En als Tom op 30 april een verzoekschrift indient, dan zou heel die rechtbankaffaire de cliffhanger van volgend seizoen moeten zijn, of gaan ze ons wijsmaken dat de jeugdrechtbank zo'n dingen binnen de maand afhandelt? :roll:
0 x
robmolle
Nog geen rang

Bericht door robmolle »

Christel schreef:
Showbizzsite.be schreef:Seizoensfinale op 28 mei
* Bij een populair personage slaan na een nachtje stappen de stoppen plots door. Welke zware gevolgen zal dit hebben?

* En een ander geliefd personage zal gedwongen worden om een moorddadig plan uit te voeren. Zal hij écht zover gaan?

Alles klinkt nog heel mysterieus, maar de komende weken zal in de reeks naar deze climax worden toegewerkt.
Dat eerste zal wel op Femke slaan, waarna zij haar tijdelijke exit zal krijgen
Dat tweede heeft vermoedelijk met Waldek te maken. Hij en Jelena groeien nu toch al dichter naar elkaar toe en het is duidelijk dat het moeilijk wordt om van Youri af te geraken.
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ja, denk het ook. Of het zou moeten zijn dat Yvette met moordplannen rondloopt jegens Nina, maar er staat "hij" :D

Moet mijn mening herzien na het lezen van de inhouden van de laatste afleveringen.

Het is Bram bij wie de stoppen doorslaan en moordplan: Eddy, in opdracht van Youri om Waldek uit te schakelen ?
Laatst gewijzigd door Luc op ma 03 mei 2010, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Rocky
Nog geen rang

Bericht door Rocky »

Misschien dwingt Yvette Leo? :p

Mieke schreef:Allez Tom Ann Peggy-gedoe
Femke
en Waldek

spannend :D

Maar wat doet Peter bij Marianne en Ann? :?
Ik veronderstel dat Peter een grote som geld gaat ontvangen van de familie Bastiaans.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Rocky schreef: Ik veronderstel dat Peter een grote som geld gaat ontvangen van de familie Bastiaans.
Met geld krijgt die chichi-familie ook alles gedaan hè :boo:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:
Rocky schreef: Ik veronderstel dat Peter een grote som geld gaat ontvangen van de familie Bastiaans.
Met geld krijgt die chichi-familie ook alles gedaan hè :boo:
Als ze hem al geld aan zouden bieden (wat ik me moeilijk voor kan stellen, maar goed), dan geloof ik nooit dat Peter dat aan zou nemen. Daar lijkt hij mij helemaal de man niet naar... Volgens mij vragen ze hem gewoon om te getuigen en de waarheid te zeggen. In feite zou dat voor Peter al lastig genoeg zijn, aangezien die waarheid voor Tom en Peggy behoorlijk beroerd uit kan pakken. Die 2 hebben zich nu niet bepaald als bezorgde en liefdevolle ouders gedragen hè...
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Luc schreef:Ja, denk het ook. Of het zou moeten zijn dat Yvette met moordplannen rondloopt jegens Nina, maar er staat "hij" :D
Moet mijn mening herzien na het lezen van de inhouden van de laatste afleveringen.

Het is Bram bij wie de stoppen doorslaan en moordplan: Eddy, in opdracht van Youri om Waldek uit te schakelen ?
0 x
Rocky
Nog geen rang

Bericht door Rocky »

Dat eerste gaat dus over Bram :(

@Mieke: echt hé.
0 x
Gesloten