Tom De Decker (Wim Stevens)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Re: Tom
Ik vind Tom maar een egocentrische kerel. Alles draait om zijn eigen plezierkes en situatie. Zich eens inleven in Marianne's situatie is nog teveel.
Wat een verschil met de toffe Tom van vroeger (wijlen Donald Madder).
Wat een verschil met de toffe Tom van vroeger (wijlen Donald Madder).
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad, die zou niet best zijn! Ze zouden bovendien ook nog het risico lopen dat hij zich op dat huwelijk alsnog niet in kan houden...Rieka schreef:Amai, mag er niet aan denken!jessie V. schreef:Ik snap best dat Marianne beroerd wordt van die knaap en dat ze daar veel verdriet van heeft.
Stel je voor dat ze hem met deze argumenten toch zouden over halen om dan (voor de lieve vrede, zucht) toch maar te gaan. Hoe zou de sfeer dan zijn tijdens die bruiloft?
Hij kan inmiddels inderdaad maar gewoon beter weg blijven.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad!Jana_tje schreef:Wat een zielige lafaard(Hoe hij daar gisteren als een geslagen hond achter die deur stond
)

Wat had hij eigenlijk verwacht? Dat zijn familie hem alsnog op hun knieën waren komen smeken om toch te komen?

0 x
-
- Nog geen rang
Ze mag wel eens beginnen ophouden met haar "gebastiaens".jessie V. schreef:Hoed af voor Marianne. Ze heeft zich los geweekt uit haar verdriet en ellende en is ferm ter bruiloft gegaan.
Dat vind ik moedig.
Die omhooggevallen madam van den doktoor denkt wel dat ze één of andere übermensch is .

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ik denk dat we nog niet uit de miserie zijn met dat kereltje. Hij zint op wraak !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vind ik ook, daar is niks mis mee... Het kwam er trouwens zo verbeten uit dat het op mij meer overkwam alsof ze zichzelf gewoon moed in aan het praten was, in plaats van dat ze zich een übermensch voelde. Vind het ook knap dat ze toch door gezet heeft, want leuk is in zo'n geval wel anders lijkt me...Rieka schreef:Zo hou ik mezelf anders ook vaak staande, door te denken: ik ben een....die mogen niet opgeven(ha, je dacht dat ik 't hier zou verklappen?)Sardonis schreef:Ze mag wel eens beginnen ophouden met haar "gebastiaens".jessie V. schreef:Hoed af voor Marianne. Ze heeft zich los geweekt uit haar verdriet en ellende en is ferm ter bruiloft gegaan.
Dat vind ik moedig.
Die omhooggevallen madam van den doktoor denkt wel dat ze één of andere übermensch is .![]()
Daar lijkt het wel op, ja... :help:daffy duck schreef:Ik denk dat we nog niet uit de miserie zijn met dat kereltje. Hij zint op wraak !
Het moet voor meneer natuurlijk ook moeilijk te verkroppen zijn geweest om te zien dat alles ook zonder hem door ging. En het idee dat zijn moeder niet helemaal blind is voor zijn kuren, zal hem ook zwaar vallen denk ik..

Ik ben wel benieuwd hoe Peggy op dit alles gaat reageren trouwens, aangezien ze in eerste instantie juist van goede wil was wat betreft zijn aanwezigheid op dat trouwfeest, maar later tegenover Rosa toch weer liet uitschijnen dat ze het wel goed vond wat Tom gedaan heeft...

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
misschien met Sandrine ? Hij is tenslotte nog altijd de vader. Zou hij dat niet kunnen uitspelen tegenover Ann ??lord F. schreef:wraak? hoezo?daffy duck schreef:Ik denk dat we nog niet uit de miserie zijn met dat kereltje. Hij zint op wraak !

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Misschien ontvoert hij samen met Peggy Sandrine en gaat het gezinnetje ergens ver weg in Canada of China wonen.
0 x
-
- Nog geen rang
Dat vraag ik me ook afjohan1969 schreef:Ja, t zou me niet verwonderen moest hij koken-etentje willen spelen met Peggy en hun kind, maar ik vraag me af of hij zo'n adoptie zomaar ongedaan kan maken.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Maar Tom is nog steeds de biologische vader van Sandrine, hij kan zijn kind nog altijd erkennen en dan heeft hij evenveel rechten als de moeder van Sandrine.
En Tom heeft geen enkel adoptie-papier getekend.....
En Tom heeft geen enkel adoptie-papier getekend.....
0 x