Inhouden seizoen 15
- kittykattenfan
- Poster rang 1

-
maartenB
- Poster rang 1

Re: 12/04-16/04
Nja kmoet Rocky of was het nu weer Brocky
well gelijk geven Erika van tielen Grrr,lekker kind
Nu over saartje gesproken k'vind het verhaallijn tussen Saartje,Filip,Katrien en Tim niet zo slecht.Ik bedoel het verliefd worden op je prof en ermee uitgaan verhaal hadden we al een paar keer gehad maar nog niet met de jaloerse vriendin en de ex vriend die nog gevoelens heeft voor zijn ex-lief.Dus ik vind het best wel interessant om te zien hoe dit allemaal gaat uitdraaien
Nu over saartje gesproken k'vind het verhaallijn tussen Saartje,Filip,Katrien en Tim niet zo slecht.Ik bedoel het verliefd worden op je prof en ermee uitgaan verhaal hadden we al een paar keer gehad maar nog niet met de jaloerse vriendin en de ex vriend die nog gevoelens heeft voor zijn ex-lief.Dus ik vind het best wel interessant om te zien hoe dit allemaal gaat uitdraaien
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
Rocky
- Nog geen rang
-
Rieka
- x 435
Een voorbeeld??? Een voorbeeld van wat, voor wie?Rocky schreef:Nina is nog maar eens een voorbeeld
0 x
- kittykattenfan
- Poster rang 1

dat klassieke liedje zo als iedereen depri in de zetel zat? Kwam dat van the shawshank redemption? Het leek erop, maar ik ben niet zeker, weet iemand hier iets meer over?
0 x

-
maartenB
- Poster rang 1

Ik 'moet u weeral gelijk gevenRocky schreef:Nina is nog maar eens een voorbeeld
Trouwens in de serie Castle elke dinsdag op VT4 speelt er een mooie roodhaardig meisje de rol van de dochter van Castle.

hehe Anders moeten we hier maar een nieuwe topic voor open
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat liedje is volgens mij van "American Beauty" en heet "Any Other Name"..kittykattenfan schreef:dat klassieke liedje zo als iedereen depri in de zetel zat? Kwam dat van the shawshank redemption? Het leek erop, maar ik ben niet zeker, weet iemand hier iets meer over?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- kittykattenfan
- Poster rang 1

Dit vergde mij heel wat tijd maar ik heb de oplossing gevondenChristel schreef:Dat liedje is volgens mij van "American Beauty" en heet "Any Other Name"..kittykattenfan schreef:dat klassieke liedje zo als iedereen depri in de zetel zat? Kwam dat van the shawshank redemption? Het leek erop, maar ik ben niet zeker, weet iemand hier iets meer over?
Je hebt inderdaad gelijk. Het is "Any other name" uit de film "American beauty". De componist heet Thomas Newman en... is ook de componist van "The Shawshank redemption". Het muziekstuk heeft dan ook heel wat gemeen met soundtrack van deze film, vandaar dat ik meteen aan "the Shawshank Redemption" dacht, maar eigenlijk is het dus van "American beauty".
0 x

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Da's nog eens goed opzoekwerk!kittykattenfan schreef:Dit vergde mij heel wat tijd maar ik heb de oplossing gevondenChristel schreef:Dat liedje is volgens mij van "American Beauty" en heet "Any Other Name"..kittykattenfan schreef:dat klassieke liedje zo als iedereen depri in de zetel zat? Kwam dat van the shawshank redemption? Het leek erop, maar ik ben niet zeker, weet iemand hier iets meer over?![]()
Je hebt inderdaad gelijk. Het is "Any other name" uit de film "American beauty". De componist heet Thomas Newman en... is ook de componist van "The Shawshank redemption". Het muziekstuk heeft dan ook heel wat gemeen met soundtrack van deze film, vandaar dat ik meteen aan "the Shawshank Redemption" dacht, maar eigenlijk is het dus van "American beauty".
Grappig ook eigenlijk, dat je de componist zo goed terug hoort in z'n werk hè? Dat is sowieso vaak zo bij soundtracks vind ik.
0 x
- kittykattenfan
- Poster rang 1

ja dat is waar, er zijn altijd elementen die terugkeren. Neem nu Hanz Zimmer: de OST van Pirates of the Caribbean lijkt enorm goed op die van Gladiator en King arthur en ook by John Williams komen heel wat zijn zijn "blaasinsrumentdelen" ook heel vaak terug.Christel schreef:Da's nog eens goed opzoekwerk!kittykattenfan schreef:Dit vergde mij heel wat tijd maar ik heb de oplossing gevondenChristel schreef:Dat liedje is volgens mij van "American Beauty" en heet "Any Other Name"..kittykattenfan schreef:dat klassieke liedje zo als iedereen depri in de zetel zat? Kwam dat van the shawshank redemption? Het leek erop, maar ik ben niet zeker, weet iemand hier iets meer over?![]()
Je hebt inderdaad gelijk. Het is "Any other name" uit de film "American beauty". De componist heet Thomas Newman en... is ook de componist van "The Shawshank redemption". Het muziekstuk heeft dan ook heel wat gemeen met soundtrack van deze film, vandaar dat ik meteen aan "the Shawshank Redemption" dacht, maar eigenlijk is het dus van "American beauty".![]()
Grappig ook eigenlijk, dat je de componist zo goed terug hoort in z'n werk hè? Dat is sowieso vaak zo bij soundtracks vind ik.
0 x

- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Je noemt hier precies de 2 namen die ik straks in gedachten had toen ik mijn vorige reactie schreef...kittykattenfan schreef:ja dat is waar, er zijn altijd elementen die terugkeren. Neem nu Hanz Zimmer: de OST van Pirates of the Caribbean lijkt enorm goed op die van Gladiator en King arthur en ook by John Williams komen heel wat zijn zijn "blaasinsrumentdelen" ook heel vaak terug.Christel schreef:Da's nog eens goed opzoekwerk!kittykattenfan schreef:Dit vergde mij heel wat tijd maar ik heb de oplossing gevondenChristel schreef:Dat liedje is volgens mij van "American Beauty" en heet "Any Other Name"..kittykattenfan schreef:dat klassieke liedje zo als iedereen depri in de zetel zat? Kwam dat van the shawshank redemption? Het leek erop, maar ik ben niet zeker, weet iemand hier iets meer over?![]()
Je hebt inderdaad gelijk. Het is "Any other name" uit de film "American beauty". De componist heet Thomas Newman en... is ook de componist van "The Shawshank redemption". Het muziekstuk heeft dan ook heel wat gemeen met soundtrack van deze film, vandaar dat ik meteen aan "the Shawshank Redemption" dacht, maar eigenlijk is het dus van "American beauty".![]()
0 x
-
zara
- Nog geen rang
Re: 19/04 t/m 23/04
Heman heeft reisplannen
Ik zie het seizoenseinde al in zicht.
Simonne die moet kiezen tussen Frank en Herman
0 x
-
Rieka
- x 435
Simonneke zal niet meegaan, want Herman gaat naar het Walhalla.zara schreef:Heman heeft reisplannen
0 x
- Gertj3
- Poster rang 1

Of Frank die de valiezen klaar zet voor Simmoneke met hare Herman links en rechtszara schreef:Heman heeft reisplannen
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
-
thuisfan_nl
- Nog geen rang
- Contacteer:
Re: 30-03 t/m 02-04
Heb net de aflevering van gisteren teruggekeken, en het was dan geen slaande ruzie, maar ik heb genoten van een "ouderwetse" ruzie tussen Rosa en Marianne
Alleen spijtig dat Ann er weer moest tussen komen, en dan ook nog eens zegt dat Sandrine bij haar blijft...zal wel waar wat stof doen opwaaien.
Alleen spijtig dat Ann er weer moest tussen komen, en dan ook nog eens zegt dat Sandrine bij haar blijft...zal wel waar wat stof doen opwaaien.
0 x