Personage waar ik mij het meest aan erger
-
- Nog geen rang
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
Tom & Peggy!
Wat een klef gedoe zeg, en dan ook nog het liefst op plaatsen waar zeker iedereen ze samen ziet (inclusief Bianca. Hoe ongevoelig kun je zijn)...
Vooral dat smerig lachje van Tom toen Bianca er wat van zei, vond ik echt tenenkrommend.
Goedkoop en egoïstisch stelletje
Wat een klef gedoe zeg, en dan ook nog het liefst op plaatsen waar zeker iedereen ze samen ziet (inclusief Bianca. Hoe ongevoelig kun je zijn)...
Vooral dat smerig lachje van Tom toen Bianca er wat van zei, vond ik echt tenenkrommend.
Goedkoop en egoïstisch stelletje

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat vind ik ook. Hoe minder ze in beeld komen, hoe beter. Bovendien was Tom weer heel "aardig" door aan An te vertellen dat Barbara steeds telefoontjes kreeg van haar ex. Nou bleek dat later wel uit te komen, maar er was geen enkele reden om dat tegen An te zeggen.
En zeker hij niet, met zijn 2 vrouwen tegelijk en zijn 2 kindjes. Hij is plotseling een zeer rechtschapen mens geworden.

0 x
-
- Nog geen rang
Helemaal niet mee eens met de bovestaande berichten. Ik ben echt blij dat Tom eindelijk voor zijn echte liefde Peggy heeft gekozen en niet voor een preut zoals Bianca. Al begin ik er nu ook wat medelijden mee te krijgen 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat Tom voor Peggy gekozen heeft, vind ik ook helemaal het probleem niet. Dat had hij beter veel eerder kunnen doen, in elk geval voordat hij trouwplannen en kinderen ging maken met Bianca.Rocky schreef:Helemaal niet mee eens met de bovestaande berichten. Ik ben echt blij dat Tom eindelijk voor zijn echte liefde Peggy heeft gekozen en niet voor een preut zoals Bianca. Al begin ik er nu ook wat medelijden mee te krijgen
Wat ik zo irritant vind is gewoon de manier waarop ze hun relatie "etaleren". Alsof het zo belangrijk is dat iedereen ziet dat ze samen zijn...

Vooral naar Bianca toe vind ik dat echt ongelofelijk respectloos. Zij heeft er niet voor gekozen om zo bedonderd te worden door Peggy en Tom, dus die 2 zouden zich voorlopig op z'n minst een beetje in kunnen houden.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
We moeten trouwens nog maar afwachten of Peggy inderdaad zijn echte liefde is. Met Tom weet je maar nooit. Een tijdje
terug riep hij nog tegen iedereen dat hij voor Bianca gekozen had.
0 x
-
- Poster rang 5
En met Peggy weet je ook nooit natuurlijk.jessie V. schreef:We moeten trouwens nog maar afwachten of Peggy inderdaad zijn echte liefde is. Met Tom weet je maar nooit. Een tijdje

Maar bij Tom zal het vooral de sociale druk zijn die hem voor Bianca deed kiezen toen. En het feit dat ze zwanger was van hem.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Nu maakt het voor hem geen verschil meer. Zielig, die man.
0 x
-
- Poster rang 5
mja, enkel maar kiezen voor iemand omdat ze zwanger is is ook maar triest. Dan beter je hart volgen?jessie V. schreef:Nu maakt het voor hem geen verschil meer. Zielig, die man.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
Zij kunnen er toch ook niet aan doen dat Bianca er ook juist was. Ik vind dat Peggy gelijk heft dat ze zegt dat ze niks meer in het geniep wil doen en er gewoon wil van genieten. Dat Tom trouwens eerst voor Bianca had gekozen was puur en alleen voor de reactie van Marianne en voor de zekerheid. Uiteindelijk heeft de liefde het overwonnen.Christel schreef:Dat Tom voor Peggy gekozen heeft, vind ik ook helemaal het probleem niet. Dat had hij beter veel eerder kunnen doen, in elk geval voordat hij trouwplannen en kinderen ging maken met Bianca.Rocky schreef:Helemaal niet mee eens met de bovestaande berichten. Ik ben echt blij dat Tom eindelijk voor zijn echte liefde Peggy heeft gekozen en niet voor een preut zoals Bianca. Al begin ik er nu ook wat medelijden mee te krijgen
Wat ik zo irritant vind is gewoon de manier waarop ze hun relatie "etaleren". Alsof het zo belangrijk is dat iedereen ziet dat ze samen zijn...![]()
Vooral naar Bianca toe vind ik dat echt ongelofelijk respectloos. Zij heeft er niet voor gekozen om zo bedonderd te worden door Peggy en Tom, dus die 2 zouden zich voorlopig op z'n minst een beetje in kunnen houden.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat ze bij elkaar gekomen zijn, vind ik ook vrij realistisch. Ik heb me vroeger ook regelmatig afgevraagd waarom die 2 niks in elkaar zagen. Maar ik ben het wel met Rieka eens dat ze in niets meer lijken op de oude Tom en Peggy...Dejavuke schreef:Ik vind het nogthans vrij realistisch dat die twee uiteindelijk bij mekaar komen, ten tijde van Donald Madder vond ik het vrij raar dat die twee nooit veel interesse in elkaar hebben getoond. Zij passen toch heel goed bij elkaar.Rieka schreef:En ik vind Tom een eikel geworden, begrijp nog steeds niet wat Peggy in hem ziet.
Ik erger mij vreselijk waarop zowel Tom als Peggy in niets meer lijken op de Tom en Peggy van vroeger.
Akkoord, een mens verandert door de jaren, maar zo compleet veranderen???
:help:
Tom is zijn ongedwongen karakter totaal kwijt, en wat nu nog overblijft is een mompelend, draaiend en liegend verwend nest zonder ruggengraat, gevoel en fatsoen. Ook zijn lollige kant komt wat mij betreft totaal niet meer uit de verf, in tegenstelling tot vroeger.
Peggy zou vroeger volgens mij ook nooit gekozen hebben voor iemand die haar zo behandeld had. Tom heeft haar eerst ik-weet-niet-hoe-lang aan het lijntje gehouden, vervolgens liet hij haar vallen nadat ze Sandrine definitief had afgestaan aan Ann, daarna schold hij haar de huid vol nadat ze (compleet depressief) de waarheid vertelde tegen iedereen, toen heeft ze nog netjes afgewacht terwijl hij als geslagen hond achter Bianca aan bleef hobbelen, en toen Bianca echt wel boos bleek te zijn en die stunt met die nep-abortus uithaalde, heeft hij dan toch uiteindelijk besloten dat hij Peggy wilde als "De liefde van zijn leven"... En Peggy, die vroeger niet met zich liet sollen, viel direct in katzwijm en was "om"... Jammer hoor! Ik had veel liever gezien dat ze hem had laten zitten met zijn gezever.

0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
Ik denk haast dat de liefde tussen hen gewoon echt heel diep moet zitten, als zelfs Peggy bijna op haar knieën valt is het toch dat het heel diepgeworteld zit! Tom heeft mogelijks altijd al van haar gehouden maar kon haar aanvankelijk niet krijgen en ging daardoor voor Bianca in de hoop Peggy te vergeten? 't Is maar een theorietje hoorChristel schreef:Dat ze bij elkaar gekomen zijn, vind ik ook vrij realistisch. Ik heb me vroeger ook regelmatig afgevraagd waarom die 2 niks in elkaar zagen. Maar ik ben het wel met Rieka eens dat ze in niets meer lijken op de oude Tom en Peggy...Dejavuke schreef:Ik vind het nogthans vrij realistisch dat die twee uiteindelijk bij mekaar komen, ten tijde van Donald Madder vond ik het vrij raar dat die twee nooit veel interesse in elkaar hebben getoond. Zij passen toch heel goed bij elkaar.Rieka schreef:En ik vind Tom een eikel geworden, begrijp nog steeds niet wat Peggy in hem ziet.
Ik erger mij vreselijk waarop zowel Tom als Peggy in niets meer lijken op de Tom en Peggy van vroeger.
Akkoord, een mens verandert door de jaren, maar zo compleet veranderen???
:help:
Tom is zijn ongedwongen karakter totaal kwijt, en wat nu nog overblijft is een mompelend, draaiend en liegend verwend nest zonder ruggengraat, gevoel en fatsoen. Ook zijn lollige kant komt wat mij betreft totaal niet meer uit de verf, in tegenstelling tot vroeger.
Peggy zou vroeger volgens mij ook nooit gekozen hebben voor iemand die haar zo behandeld had. Tom heeft haar eerst ik-weet-niet-hoe-lang aan het lijntje gehouden, vervolgens liet hij haar vallen nadat ze Sandrine definitief had afgestaan aan Ann, daarna schold hij haar de huid vol nadat ze (compleet depressief) de waarheid vertelde tegen iedereen, toen heeft ze nog netjes afgewacht terwijl hij als geslagen hond achter Bianca aan bleef hobbelen, en toen Bianca echt wel boos bleek te zijn en die stunt met die nep-abortus uithaalde, heeft hij dan toch uiteindelijk besloten dat hij Peggy wilde als "De liefde van zijn leven"... En Peggy, die vroeger niet met zich liet sollen, viel direct in katzwijm en was "om"... Jammer hoor! Ik had veel liever gezien dat ze hem had laten zitten met zijn gezever.

0 x
-
- Poster rang 4
Voort moment Herman. Zo zielig doen en profiteren 

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad!Mieke schreef:Voort moment Herman. Zo zielig doen en profiteren

Wat hij gisteren klaar speelde, vond ik echt schandalig...

0 x
-
- Nog geen rang
Hier ook Herman. Hij moet Bram godverdomme met rust laten
Mo irriteert me al zééér lang. Al sinds hij wegging van Simonne.

Mo irriteert me al zééér lang. Al sinds hij wegging van Simonne.
0 x