Paulien en katrien
- Luc
- Poster rang 4
Re: Paulien en katrien
Misschien dacht ze door Katrien te koppelen dat ze haar slag zou kunnen thuishalen omdat ze dacht dat Filip toch nooit iets in Katrien zou zien, waardoor Filip haar dan zou afzetten als babysit en zij zo in haar plaats zou komen. Wel wat vergezocht, maar soit.
0 x
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 1
Als Katrien even nadenkt moet ze wel weten dat het Saartje was die hun verklikt heeft he. Bij mijn weten was zij de enige die van hun etentje wist.
0 x
-
- Poster rang 5
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
wacht maar tot Jens in actie komt tegen Bram. 't Zal dan zijn : mannen hé ! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
Ik denk het laatste. 'k Heb toch de indruk dat ze eerder jaloers is op het feit dat Katrien gelukkig is en niet alles met haar deelt (zoals die sms'jes die ze niet mag lezen), dan dat ze zelf Filip wilt.Mieke schreef:Zoals verwacht heeft ze hun dus verklikt.
Ik vraag me wel af wat haar bedoeling is. Wil ze Filip voor zichzelf of wil ze gewoon Katrien pesten?
Want als het dat eerste is vraag ik me af waarom ze dan altijd bezig was met hun te koppelen
0 x
-
- Nog geen rang
Al ben ik zelf een vrouw ik je gelijk geven. Ik had eens een een vrouwlijke leerkracht en hoe vaak dat die zei: Vrouwen he dat is Vergiflord F. schreef:vrouwen hé
Maar ja zoiets zou ik eerlijk gezegd toch nooit doen
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik denk dat Katrien, Paulien verdenkt ivm het opbellen van Cois...
t Ligt er wel dik op : Paulien en Jens vertelden vandaag altijd 'ik ben dan wel geen prof', 'ik heb geen prof als vriend'...
t Ligt er wel dik op : Paulien en Jens vertelden vandaag altijd 'ik ben dan wel geen prof', 'ik heb geen prof als vriend'...
0 x
-
- Poster rang 5
Ben wel geneigd om Julia te volgen in haar redenering over de relatie tss Katrien en Filip. KAtrien
Daarom dat ik het wel sneu vond voor haar dat Paulien en Jens haar etentje kwamen verpesten.
Daarom dat ik het wel sneu vond voor haar dat Paulien en Jens haar etentje kwamen verpesten.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Moeilijk , zo'n toekomstige schoonzoon als Jens ! Komt daar totaal ongevraagd binnen om zich tegoed te doen aan een maaltijd die eigenlijk niet voor hem bestemd was. Olifantenvel hebben noemen ze zoiets !lord F. schreef:Ben wel geneigd om Julia te volgen in haar redenering over de relatie tss Katrien en Filip. KAtrien
Of ook nog van toepassing : de stoute wezels zuipen de beste eieren.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Volkomen gelijk, daffy duck. Ik zou die knaap absuluut niet in mijn huis willen hebben. Julia werd voor de zoveelste keer weer voor het blok gezet. "Hij heeft geen huis en kan nergens heen". En hoe hij zich daar gedraagt! Ik zou hem geen dag kunnen verdragen.
0 x
-
- Poster rang 5
was natuurlijk in opdracht van katrien.daffy duck schreef:Moeilijk , zo'n toekomstige schoonzoon als Jens ! Komt daar totaal ongevraagd binnen om zich tegoed te doen aan een maaltijd die eigenlijk niet voor hem bestemd was. Olifantenvel hebben noemen ze zoiets !
Of ook nog van toepassing : de stoute wezels zuipen de beste eieren.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
ja natuurlijk, maar tussen erbij komen zitten en d helft van de tafel naar binnen werken is er nog een hemelsbreed verschil ! 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vind ik ook. Die jongen heeft echt geen greintje fatsoen eigenlijk.daffy duck schreef:ja natuurlijk, maar tussen erbij komen zitten en d helft van de tafel naar binnen werken is er nog een hemelsbreed verschil !

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
dat ga ik niet ontkennen.daffy duck schreef:ja natuurlijk, maar tussen erbij komen zitten en d helft van de tafel naar binnen werken is er nog een hemelsbreed verschil !

Julia heeft het niet echt getroffen met de keuzes van haar dochters.

0 x