Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Nog geen rang
Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)
Ik ben toch wel blij dat Tim terug meedoet. Ik vind dat die wel sympathiek overkomt.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
-
- Poster rang 1
- x 15
Re: Tim
Sinds het verdwijnen van Jackie Baelemans vond ik dat Thuis een vaste flik nodig hadden. Oké we hadden Stassens voor een tijdje
maar nu lijkt het dat we met Tim een flik krijgen die meer in beeld gaat komen dan bij de zoveelste moordzaak.
maar nu lijkt het dat we met Tim een flik krijgen die meer in beeld gaat komen dan bij de zoveelste moordzaak.
0 x
-
- Poster rang 5
beke vroeg zeker om hem al een moordzaak toe te wijzen ?Sandertje schreef:Sinds het verdwijnen van Jackie Baelemans vond ik dat Thuis een vaste flik nodig hadden. Oké we hadden Stassens voor een tijdje

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
Laat hem maar beginnen met het onderzoeken van een schijnhuwelijklord F. schreef:beke vroeg zeker om hem al een moordzaak toe te wijzen ?Sandertje schreef:Sinds het verdwijnen van Jackie Baelemans vond ik dat Thuis een vaste flik nodig hadden. Oké we hadden Stassens voor een tijdje

0 x
-
- Nog geen rang
Rieka schreef:Oeie, als domme politieagent komt ie niet dom (genoeg) over...Luc schreef:Ze willen hem ook weer opvoeren als de domme politieagent.
Ik vond de vorige politiemannen Jackie en Fernand wel toffe personages. Jammer dat die Jackie idd niet meer meedoet.
alweer overacting

0 x
-
- Poster rang 5
Vind Tim wel aandoenlijk in z'n pogingen om kost wat het kost er toch iets van te maken met Katrien. 
Vermoedelijk zijn er veel die op die leeftijd op zo'n manier met hun kop tegen de muur lopen.

Vermoedelijk zijn er veel die op die leeftijd op zo'n manier met hun kop tegen de muur lopen.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad...satine schreef:Ik had gehooopt dat het appartement aan iemand anders zou verhuurd worden maar nee, de hoofdprijs gaat naar saaie Tim - weer overdosissen Tim en Katrien!![]()

Eigenlijk is dat zijn enige nut in Thuis: achter Katrien aan blijven zitten, terwijl die hem blijkbaar écht niet ziet zitten. Onbegrijpelijk, en tegelijkertijd ook totaal niet boeiend vind ik...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..