Gertj3 schreef:Dejavuke schreef:Christel schreef:Rieka schreef:
Inderdaad, sedert ie teruggekeerd is van God weet waar, is ie niet meer te pruimen.
Doodjammer dat de vorige Tom niet terug kan keren.

Vind ik ook!
De vorige Tom was ook verwend, maar stukken minder dan deze. Bovendien had hij wél een hart, in tegenstelling tot het rotkarakter van de huidige Tom...
Hetgene ik mij echter afvraag: als Donald Madder nu éxact dezelfde verhaallijn had gespeeld, zouden jullie hem het rotkarakter van Tom dan sneller vergeven hebben? Je kunt één ding zeggen, Wim Stevens speelt het toch wel goed want hij jaagt iedereen de kasten op

Gelukkig maar dat er nog zulke personages meedoen of ik gooi thuis bij het hoopje van Familie

Ik heb op zich helemaal geen problemen met Wim Stevens, maar wel met het feit dat de "oude Tom" dit soort dingen nooit uitgehaald zou hebben, tenmiste toch niet hoe ze zijn personage destijds schreven. Ik zou het Donald Madder dus niet sneller vergeven hebben
Maar Tom zoals hij vroeger was, is totaal niet meer herkenbaar, in geen ekele eigenschap... En hoewel van mij ook echt niet alles vlotjes hoeft te verlopen (Familie ken ik niet overigens

), vind ik het wel heel jammer dat ze van Tom zo'n draak van een personage gemaakt hebben.