In tegenstelling tot wat ze zeggen hebt gij toch maar een klein pietje ...Kabilla schreef:Ja, dat racisme ingebakken is bij onze noorderburen dat bewijst Geertje Wilders wel

Dankjewel!Nickos schreef:Het was absoluut "nee"Mlies schreef:Ja ... en verder?? Haar reactie??zara schreef:Tom vroeg aan Bianca of hij mocht terugkomen
laat het ons omschrijven als onweerstaanbare passionele haat drang !frankbomans schreef:Tom heeft wel een vreemde manier om zijn haat te laten zien vind ik.
Inderdaad , archislecht ! en wat Peggy betreft : van tweede keuze gesproken ! Als zij dat niet door heeft , dan is ze niet de sterke persoonlijkheid die ik haar toekende !Mieke schreef:Wel een vreselijk slechte acteerprestatie hoor, vooral langs zijne kant dan
Daar sluit ik me helemaal bij aan!daffy duck schreef:Inderdaad , archislecht ! en wat Peggy betreft : van tweede keuze gesproken ! Als zij dat niet door heeft , dan is ze niet de sterke persoonlijkheid die ik haar toekende !Mieke schreef:Wel een vreselijk slechte acteerprestatie hoor, vooral langs zijne kant dan