Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hij is niet lang naar school geweest een moet nu ocharme een hele waslijst weetjes van buiten leren.
Dat wordt een leuke ramp, die "trouw".
Hopelijk mag ie in elk geval zijn centjes houden.
Iets zegt mij dat Youri niet erg onder de indruk was van Eddy's geheugen. Volgens mij zag hij dat huwelijk gisteren al ter plekke mislopen, dus ik vraag me zelfs af of het er ooit van gaat komen.. Eddy kan maar beter zuinig zijn op die centjes, totdat hij zijn taak fatsoenlijk volbracht heeft!
Laatst gewijzigd door Christel op vr 12 feb 2010, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
zara schreef:Zou die niet kunnen trouwen met Nancy ? Het lesbisch huwelijk is hier toch ook toegelaten
Interessante piste maar Eddy is nogal snel jaloers . Ik hoor het hem al zeggen tegen zijn nanske: "gij hebt toch niet met die jelena liggen... ge weet wel..."
Mieke schreef:Ik vraag me af waarom Nancy zo jaloers is. Is ze haar avontuurtje met Waldek al vergeten misschien?
Ja, dat snap ik ook niet zo goed...
Misschien ligt het feit dat zij en Eddy nog steeds niet getrouwd zijn terwijl hij wel direct wil trouwen met die Jelena, gevoelig?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mieke schreef:Ik vraag me af waarom Nancy zo jaloers is. Is ze haar avontuurtje met Waldek al vergeten misschien?
Ja, dat snap ik ook niet zo goed...
Misschien ligt het feit dat zij en Eddy nog steeds niet getrouwd zijn terwijl hij wel direct wil trouwen met die Jelena, gevoelig?
Niet alleen dat, denk ik.
Zij komt daar toch ook niet goed uit als Eddy plots vrij spel krijgt. En naar buiten toe is dat toch ook heel raar dat Eddy plots trouwt met Jelena ?
Eddy is echt zo grappig.En inderdaad ben eens nieuwsgierig wat de rest van de thuis inwoners gaan vinden van deze trouw?
Volgens mij gaat Waldek hier ook nog een groot aandeel in krijgen.Er zijn zeker al 2 scene's geweest waarin hij en jelena met veel passie naar elkaar kijken.Ben echt nieuwsgierig hoe dit allemaal gaat uitdraaien.
satine schreef:ik denk dat Jelena niet veel zou te zeggen hebben, moest er geen 10.000 euro aan vast hangen.
't zou snel afgelopen zijn. Maar Eddy is grandioos in deze situatie
Vind ik ook, ik had veel plezier met de scénes met Jelana en Eddy, en 'k vond de conversatie tussen Eddy en Waldek ook grandioos.
Maar ik begin te "vrezen" dat dat huwelijk toch niet zal doorgaan, hoor, centjes of geen centjes, Eddy loopt nu al op de toppen van z'n tenen...
satine schreef:ik denk dat Jelena niet veel zou te zeggen hebben, moest er geen 10.000 euro aan vast hangen.
Vind ik ook, ik had veel plezier met de scénes met Jelana en Eddy, en 'k vond de conversatie tussen Eddy en Waldek ook grandioos.
Maar ik begin te "vrezen" dat dat huwelijk toch niet zal doorgaan, hoor, centjes of geen centjes, Eddy loopt nu al op de toppen van z'n tenen...
Tja, Eddy valt gegarandeerd uit zijn rol natuurlijk. Joeri had beter iemand gekozen die even naief is, maar toch tenminste zijn antwoordjes beter van buiten leert .