Personage waar ik mij het meest aan erger
- Luc
- Poster rang 4
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
Paulien lijkt me dan weer niet het meisje om een "leegloper" als vriend te hebben, dus mss lost dat "probleem" zichzelf nog op.
0 x
-
- Poster rang 5
Ze zit precies toch liever bij Bram tegenwoordig.Luc schreef:Paulien lijkt me dan weer niet het meisje om een "leegloper" als vriend te hebben, dus mss lost dat "probleem" zichzelf nog op.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ik denk dat ze Jens, die eerst geen kwaad kon doen, toch stilaan doorkrijgt. Jammer dat ze dat geld voor die brommer aanvaard heeft... 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Normaal gezien ben ik geen racist, maar wat mij betreft mogen ze Mo op het eerste vliegtuig naar Marokko zetten, zonder retourticket!
0 x
-
- Nog geen rang
Daar sluit ik me bij aan. Ik erger me steeds meer aan hem.Nickos schreef:Normaal gezien ben ik geen racist, maar wat mij betreft mogen ze Mo op het eerste vliegtuig naar Marokko zetten, zonder retourticket!
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
dani@home schreef:Daar sluit ik me bij aan. Ik erger me steeds meer aan hem.Nickos schreef:Normaal gezien ben ik geen racist, maar wat mij betreft mogen ze Mo op het eerste vliegtuig naar Marokko zetten, zonder retourticket!
Jup !! Wetten en eerlijkheid en rechtlijnigheid gelden voor iedereen. Hij is de uitzondering !

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- RuneThandy
- Nog geen rang
Mo is in het verleden altijd eerlijk geweest. Het is gewoon Luc die een slechte invloed op hem heeft.
Die twee kunnen absoluut niet samenwerken.
Luc heeft toch een beetje de neiging om het slechte in mensen boven te laten komen.
Marie was eigenlijk ook nooit echt oneerlijk voordat ze met Luc omging. Dat met Leontien was ze anders nooit zelf opgekomen.
Die twee kunnen absoluut niet samenwerken.
Luc heeft toch een beetje de neiging om het slechte in mensen boven te laten komen.
Marie was eigenlijk ook nooit echt oneerlijk voordat ze met Luc omging. Dat met Leontien was ze anders nooit zelf opgekomen.
0 x
-
- Poster rang 4
^maar allez hoe kan die nu zo stom zijn om te denken dat die verzekeraar dat niet zou doorhebben.
En dan altijd boos vloekend weglopen, vroeger lachte hij meer
En dan altijd boos vloekend weglopen, vroeger lachte hij meer

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- RuneThandy
- Nog geen rang
Dat is waar. Maar om met Luc samen te werken, dat valt niet mee.
Mo kan beter z'n aandelen verkopen en gewoon aan het werk gaan.
Dat gaat z'n stress ook wel over.
Mo weet duidelijk niet wat zaken doen is.
Verzekeringen oplichten kun je beter aan Luc over laten. Die weet tenminste hoe het moet.
Mo kan beter z'n aandelen verkopen en gewoon aan het werk gaan.
Dat gaat z'n stress ook wel over.
Mo weet duidelijk niet wat zaken doen is.
Verzekeringen oplichten kun je beter aan Luc over laten. Die weet tenminste hoe het moet.

0 x
-
- Poster rang 4
lol idd, stock op mysterieuze wijze doen verdwijnen bvRuneThandy schreef: Verzekeringen oplichten kun je beter aan Luc over laten. Die weet tenminste hoe het moet.

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Nog geen rang
Wat ik eigenlijk raar vind is dat Luc er geen probleem mee had dat Bruno in ter Smisse ging helpen, maar bij Sanitechnic wel
0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
Dat ligt aan de strijd tussen Luc en Mo.
Bruno heeft in het begin dat hij er was ook wel eens meegeholpen op een werf en toen had hij ook geen bezwaar.
Maar nu gaat hard tegen hard wat betreft Mo en Luc en dus is hij het niet eens met wat Mo doet en andersom.
Alleen heeft Luc wat meer ervaring met mensen die hem tegenwerken.
Dat heeft Mo nog niet zo vaak meegemaakt.
Bruno heeft in het begin dat hij er was ook wel eens meegeholpen op een werf en toen had hij ook geen bezwaar.
Maar nu gaat hard tegen hard wat betreft Mo en Luc en dus is hij het niet eens met wat Mo doet en andersom.
Alleen heeft Luc wat meer ervaring met mensen die hem tegenwerken.

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Saartje, eerst zit ze Katrien te pushen om iets met Filip te beginnen, maar als het goed aan is, is ze jaloers en wil ze hen uit mekaar halen. Raar !
0 x
-
- Nog geen rang
Zo een werf is toch een pak gevaarlijker. 't Is misschien voor een deel om Mo te ambeteren, maar hij heeft wel een punt wat die verzekering betreft: een te groot risico.zara schreef:Wat ik eigenlijk raar vind is dat Luc er geen probleem mee had dat Bruno in ter Smisse ging helpen, maar bij Sanitechnic wel
0 x
-
- Nog geen rang
johan1969 schreef:Saartje, eerst zit ze Katrien te pushen om iets met Filip te beginnen, maar als het goed aan is, is ze jaloers en wil ze hen uit mekaar halen. Raar !
Vrouwelijke psychologie he, volgens mij dacht ze dat het toch niks zou worden tussen die twee (ze had al een beetje leedvermaak toen die blind dates niet doorgingen), maar nu ze merkt dat het echt is, kan ze er niet goed tegen.
Noem het maar jaloersheid, dus

Heb er wel moeite mee om de totaal onvolwassen Katrien (allez, zo kwam ze de voorbije maanden wel over - eerst in die puberliefde met Tim, toen ze daarna zélf jaloers was op haar zus, ook toen ze aanpapte met die Zuidafrikaanse pseudohomo) in een "relatie" te zien met de professor anatomie. Hoe reageren diens kinderen trouwens als ze 's ochtends wakker worden en de babysit ligt toevallig in bed bij hun pa???
Hoe kan Lamot trouwens deze 'relatie'

0 x