Femke De Grote (Vanya Wellens)

Gesloten
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Femke

Bericht door Cataclysm Child »

Nope idd... de verkrachting wel, maar om de moord te bekenen kreeg hij geen kans meer... door Eric :mrgreen:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Cataclysm Child schreef:Nope idd... de verkrachting wel, maar om de moord te bekenen kreeg hij geen kans meer... door Eric :mrgreen:
Dat Mike de dader was is toch altijd vrij duidelijk geweest :)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Nickos schreef:
Cataclysm Child schreef:Nope idd... de verkrachting wel, maar om de moord te bekenen kreeg hij geen kans meer... door Eric :mrgreen:
Dat is zo, en of hij het ook echt tegen Eric gezegd heeft weet ik niet meer precies, maar toen hij Femke bij haar keel had vertelde hij haar wel hoe lang het precies geduurd had voordat Sofie stikte nadat hij haar keel dichtgeknepen had. Tegen Femke heeft hij het dus letterlijk gezegd volgens mij.. ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
Nickos schreef:
Dat is zo, en of hij het ook echt tegen Eric gezegd heeft weet ik niet meer precies, maar toen hij Femke bij haar keel had vertelde hij haar wel hoe lang het precies geduurd had voordat Sofie stikte nadat hij haar keel dichtgeknepen had. Tegen Femke heeft hij het dus letterlijk gezegd volgens mij.. ;)
Nee, hoe hij haar misbruikt heeft heeft hij in geuren en kleuren verteld aan Femke. :)
Dat van dat stikken vertelde hij aan Femke toen hij die haar keel aan het dichtknijpen was.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Sardonis
Nog geen rang

Bericht door Sardonis »

lord F. schreef:
Christel schreef:
Nickos schreef:
Nee, hoe hij haar misbruikt heeft heeft hij in geuren en kleuren verteld aan Femke. :)
Dat van dat stikken vertelde hij aan Femke toen hij die haar keel aan het dichtknijpen was.
Gij zegt toch net hetzelfde ?? :wink: :wink:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

^Mike vertelde aan Femke toen hij haar aan het wurgen was hoelang het nog zou duren vooraleer ze zou stikken.
Hij heeft toen niks over Sofie verteld, duidelijk te zien op de één-site
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Klopt, blijkbaar zat dat heel krom in mijn geheugen, ik dacht zeker dat hij het wel bekend had.. :oops:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Voor hij opgepakt werd had hij wel op z'n hotelkamer in Ter Smissen in geuren en kleuren verteld wat Sofie nog allemaal gedaan had.
Dat ie haar vermoord had moest hij er niet echt meer bijvertellen, dat sprak wel voor zich. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:Voor hij opgepakt werd had hij wel op z'n hotelkamer in Ter Smissen in geuren en kleuren verteld wat Sofie nog allemaal gedaan had.
Dat ie haar vermoord had moest hij er niet echt meer bijvertellen, dat sprak wel voor zich. :)
Dan zal ik daarmee in de war zijn geweest denk ik. In mijn ogen was er in elk geval ook geen twijfel meer over mogelijk.. ;)
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Nancy lijkt het zich ook niet te hard aan te trekken dat haar dochter een inzinking nabij is.
0 x
dani@home
Nog geen rang

Bericht door dani@home »

Luc schreef:Nancy lijkt het zich ook niet te hard aan te trekken dat haar dochter een inzinking nabij is.

Dat vind ik ook raar :roll: Ik had ook de indruk dat zij van niks wist. Je zou toch denken dat een moeder regelmatig bij haar dochter op bezoek gaat?
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Nog een instorting van Femke, joepie.... *gaap*
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Ach ja femke is zwanger en moet eruit voor 7 maand. Dus dat wordt wss een opname in een instelling hé
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ze heeft nog opnames tot eind maart, dus we zien haar zeker nog tot einde seizoen. Ze weet zelf nog niet hoe ze er uitgaat.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GH52ME0T1
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Luc schreef:Ze heeft nog opnames tot eind maart, dus we zien haar zeker nog tot einde seizoen. Ze weet zelf nog niet hoe ze er uitgaat.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... =GH52ME0T1
Haha, ze zou graag eens een geflipte madam spelen :lol:

Maar zoals ze nu is, mag ze van mij NU al opgenomen worden, het duurt en het blijft maar duren, terwijl iedereen met zijn ogen dicht ziet waar dit naartoe gaat.
En hopelijk is ze terug de 'oude' Femke als ze terugkomt, want dit vind ik maar niks.
0 x
Gesloten