Ik heb zo de indruk dat onzen Tom nog niet eens beseft dat Babs een lesbienne is.johan1969 schreef:Ik vraag me af hoe lang ze het nog gaan uitstellen dat Bianca en Barbara van mekaar ontdekken dat ze beiden lesbisch zijn.
Tom heeft het nog niet tegen Barbara verteld (heeft andere zorgen). En de praat over 'het lief' van Barbara schept ook alleen maar verwarring.
Barbara (Babs )
-
- x 435
Re: Barbara (Babs )
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
te hopen dat hij het dan tenminste van zijn zus weetRieka schreef:Ik heb zo de indruk dat onzen Tom nog niet eens beseft dat Babs een lesbienne is.johan1969 schreef:Ik vraag me af hoe lang ze het nog gaan uitstellen dat Bianca en Barbara van mekaar ontdekken dat ze beiden lesbisch zijn.
Tom heeft het nog niet tegen Barbara verteld (heeft andere zorgen). En de praat over 'het lief' van Barbara schept ook alleen maar verwarring.

0 x
-
- x 435
Akkoord, Tom is een idioot, maar zo idioot???satine schreef:te hopen dat hij het dan tenminste van zijn zus weetRieka schreef:Ik heb zo de indruk dat onzen Tom nog niet eens beseft dat Babs een lesbienne is.johan1969 schreef:Ik vraag me af hoe lang ze het nog gaan uitstellen dat Bianca en Barbara van mekaar ontdekken dat ze beiden lesbisch zijn.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik verschiet nergens meer van in elk gevalRieka schreef:Akkoord, Tom is een idioot, maar zo idioot???satine schreef:te hopen dat hij het dan tenminste van zijn zus weetRieka schreef:Ik heb zo de indruk dat onzen Tom nog niet eens beseft dat Babs een lesbienne is.johan1969 schreef:Ik vraag me af hoe lang ze het nog gaan uitstellen dat Bianca en Barbara van mekaar ontdekken dat ze beiden lesbisch zijn.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Amai, gisteren lag dat er nu wel dik op dat Barbara toch ook een klein boontje heeft voor Ann en dat Ann er een héél grote heeft voor Barbara... Zucht... Subtiel zijn ze ook niet in Thuis 

0 x
Runaway Dreamer
-
- Nog geen rang
Saaie pot
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Mlies schreef:Amai, gisteren lag dat er nu wel dik op dat Barbara toch ook een klein boontje heeft voor Ann en dat Ann er een héél grote heeft voor Barbara... Zucht... Subtiel zijn ze ook niet in Thuis
Alleen spijtig dat ze niet van mekaar weten dat ze dezelfde geaardheid hebben. Hoe lang gaan ze dat nog rekken voor er iets moois bloeit tussen die 2 ?
Volgend seizoen ?
0 x
-
- Nog geen rang
johan1969 schreef:Mlies schreef:Amai, gisteren lag dat er nu wel dik op dat Barbara toch ook een klein boontje heeft voor Ann en dat Ann er een héél grote heeft voor Barbara... Zucht... Subtiel zijn ze ook niet in Thuis
Alleen spijtig dat ze niet van mekaar weten dat ze dezelfde geaardheid hebben. Hoe lang gaan ze dat nog rekken voor er iets moois bloeit tussen die 2 ?
Volgend seizoen ?

0 x
- Luc
- Poster rang 4
Tja, beetje raar dat Babs het nog niet weet via Tom. Aan de andere kant, Babs is ook niet out tegenover Tom, anders had ze het toch al moeten weten van Ann.dani@home schreef:johan1969 schreef:Mlies schreef:Amai, gisteren lag dat er nu wel dik op dat Barbara toch ook een klein boontje heeft voor Ann en dat Ann er een héél grote heeft voor Barbara... Zucht... Subtiel zijn ze ook niet in Thuis
Volgend seizoen ?
laten we hopen van niet maar het zou best wel eens kunnen
0 x
-
- Poster rang 5
Het was anders wel duidelijk dat Babs Ann wel ziet zitten en met de uitnodiging van Ann, denk ik wel dat ze een vermoeden heeft dat Ann lesbisch is. 
Omgekeerd weet Ann het natuurlijk wel allang dat Babs lesbisch is.

Omgekeerd weet Ann het natuurlijk wel allang dat Babs lesbisch is.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Maar zou Barbara dat toevallig misschien toch niet weten van Ann? Door die foto op haar desk in de dokterspraktijk enzo?
0 x
Runaway Dreamer
-
- Poster rang 1
Deze avond duidelijk gezien dat ze 't dus wel wisten van elkaar...
En het lag er nu alweer vingerdik op dus 't zal wel snel 'koekenbak' zijn tussen die twee 

0 x
Runaway Dreamer
-
- Nog geen rang
Wat is er gisteren nog aan het einde gebeurd tussen Barbara en Ann? Ik had per ongeluk op de afstandsbediening gedrukt en toen ik terug op één raakte, was de aftiteling al bezig.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- x 435
:roll2:johan1969 schreef:Ze hebben gekust !
Scherpe ogen heb jij, dat je dat gezien hebt!

0 x