Dat wordt misschien de nieuwe Thuis-slechterikmaartenB schreef:k'denk dat het zowel grappig als spannend gaat worden want ze laten uitschijnen dat die youri geen simpele is.
Het werdt wel eens tijd dat Eddy eens een deftige verhaallijn kreeg hé.
Ik hoop allen maar dat deze 2 gastacteurs zijn want anders wordt de cast van Thuis echt wel veel te groot hoor.
Nieuwe personages
-
Mlies
- Poster rang 1

Re: Nieuwe personages
0 x
Runaway Dreamer
- Luc
- Poster rang 4

Kan wel iets worden, die verhaallijn, vooral omdat het met Eddy is natuurlijk.
0 x
-
Rieka
- x 435
satine schreef:die heeft nog meegedaan in W817 - vreselijk..... (vind ik)RuneThandy schreef:Wat bedoel je?
W817 vond ik anders steengoed, maar die Kalina ken ik niet, mss heb ik net die aflevering gemist????
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Zij speelde Kim, de dochter van de nieuwe huisbaas gespeeld door Hans de Munter.
En ik vind het ook een leuke serie hoor!
En ik vind het ook een leuke serie hoor!
0 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 9
Zij heeft een aantal reeksen meegespeeld, niet één of een paar afleveringen.Rieka schreef:W817 vond ik anders steengoed, maar die Kalina ken ik niet, mss heb ik net die aflevering gemist????
Is een tijdje geleden, ik ben benieuwd hoe ze er nu uitziet (was in W817 een jaar of 16,17,18 ofzo als actrice). Ik vond Kim niet zo'n leuk personage, maar dat heeft niets met Kalina te maken. Hopelijk valt ze goed mee in Thuis
0 x
-
maartenB
- Poster rang 1

Op de wikipedia site over thuis staat vermeld dat Tim terug keert vanaf 17 februarie 2010 aflevering 2735
Weet iemand hier iets meer over?
Weet iemand hier iets meer over?
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
- RuneThandy
- Nog geen rang
Ik weet ook niet meer dan dat Tim als politieagent terugkomt. Misschien dat hij en Katrien terug een koppel worden.
0 x
-
Rieka
- x 435
Stagiair politieagent dan toch?RuneThandy schreef:Ik weet ook niet meer dan dat Tim als politieagent terugkomt. Misschien dat hij en Katrien terug een koppel worden.
Die studies zijn niet zo kort, denk ik...
0 x
- RuneThandy
- Nog geen rang
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 9
Vroeger 9 maanden, nu 2 jaar. Ik dacht ook al dat hij als politieagent zou terugkeren als ik over zijn terugkeer las. Wie weet arresteert hij Jenny wel wegens moordpoging op Rosa/PeggyRieka schreef:Stagiair politieagent dan toch?
Die studies zijn niet zo kort, denk ik...
0 x