Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Re: Waldek
Ik verwachtte eigenlijk, dat hij ieder moment binnen kon stappen. Helaas niet gebeurd.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het klinkt allesbehalve slecht in elk geval :cheer:dani@home schreef:Rieka schreef:Wacht maar af!De aflevering van gisteren stopte waar ze vandaag mee zal beginnen...jessie V. schreef:Ik verwachtte eigenlijk, dat hij ieder moment binnen kon stappen. Helaas niet gebeurd.
Waldek zal betrapt worden terwijl ie nog bovenop Nancy ligt.Waldek zal dan misschien klop krijgen. Ik zie het al voor me, Waldek en Eddy die beginnen te vechten en Nancy die er tussen gaat staan en zo ingewild ook klop krijgt en Frank en Cois die zich ook moeien
![]()
Dat zal wel niet, mijn fantasie slaagt weer op hol

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Het is gisteren dan toch gebeurd
Ben benieuwd hoe dit gaat eindigen. Hij heeft er misschien spijt van? Hij was wel rap zat, al na 2 wodka's
Je zou denken dat hij wat meer gewoon is 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik dacht dat er ook nog een lege wijnfles op tafel stond?Rieka schreef:Dat vond ik ook, misschien kwam dat omdat ie al een tijdje geen alcohol drinkt/dronk?dani@home schreef:Hij was wel rap zat, al na 2 wodka'sJe zou denken dat hij wat meer gewoon is
En misschien hebben ze meer wodka gedronken dan wij gezien hebben...
0 x
-
- Nog geen rang
Zou kunnen. Misschien door de combinatie van een tijdje zonder alcohol, een hele tijd zonder vrouw en de sfeer is het gebeurd? Hij heeft toch gezegt dat hij niet op Nancy valt? Maarja, een man die lang alleen is....Rieka schreef:Dat vond ik ook, misschien kwam dat omdat ie al een tijdje geen alcohol drinkt/dronk?dani@home schreef:Hij was wel rap zat, al na 2 wodka'sJe zou denken dat hij wat meer gewoon is
Laatst gewijzigd door dani@home op vr 08 jan 2010, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Waldek is maar een opportunist.
De o zo katholieke Pool laat geen enkele kans liggen. En dan nog niet met de schoonsten.
De o zo katholieke Pool laat geen enkele kans liggen. En dan nog niet met de schoonsten.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ja, de drank in de man, het verstand in de kan !Rieka schreef:'t Is heel echt waar wat je zegt!johan1969 schreef:Waldek is maar een opportunist.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
Just! En hij is alleen. Dus hij moet naar niemand ziendaffy duck schreef:Ja, de drank in de man, het verstand in de kan !Rieka schreef:'t Is heel echt waar wat je zegt!johan1969 schreef:Waldek is maar een opportunist.

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik denk dat je na een fles wodka toch niet meer kan presteren...
Waldeks gezicht toen Eddy thuiskwam (preview van volgende week) was wel sprekend.
Waldeks gezicht toen Eddy thuiskwam (preview van volgende week) was wel sprekend.
0 x
-
- Nog geen rang
Zou het iets worden tussen Waldek en Nancy? In de preview stonden ze weer te kussen. Eddy komt altijd op de goede momenten thuis 

0 x
-
- Poster rang 1
Ja, het verbaasde mij ze weer te zien kussen! Dat wordt nog spannenddani@home schreef:Zou het iets worden tussen Waldek en Nancy? In de preview stonden ze weer te kussen. Eddy komt altijd op de goede momenten thuis

0 x
Runaway Dreamer
-
- Poster rang 1
-
- Nog geen rang
De scheiding van Waldek en Rosa is nu officieel. Spijtig, ik vond het een schoon koppel 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat vond ik ook altijd, al moet ik wel toegeven dat Luc zich tegenover Rosa de laatste tijd wel van zijn beste kant laat zien.
Toch vind ik het ook wel jammer dat Waldek en Rosa uit elkaar zijn. Ik kan me Waldek ook niet zo snel bij iemand anders voorstellen eigenlijk...
Toch vind ik het ook wel jammer dat Waldek en Rosa uit elkaar zijn. Ik kan me Waldek ook niet zo snel bij iemand anders voorstellen eigenlijk...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- RuneThandy
- Nog geen rang
Ik vind het ook wel jammer dat Waldek en Rosa uit elkaar zijn, maar langs de andere kant vind ik Luc en Rosa ook wel bij elkaar passen.
Hij is een stuk rustiger nu hij samen met Rosa is. En dat vind ik ergens ook wel weer jammer. Ik mis de oude Luc toch wel.
Waldek zie ik wel zitten met Jelena. Maar misschien gaat hij haar ook wel gebruiken om Rosa terug te krijgen.
Als ik een bepaalde site zo lees in elk geval.
Hij is een stuk rustiger nu hij samen met Rosa is. En dat vind ik ergens ook wel weer jammer. Ik mis de oude Luc toch wel.

Waldek zie ik wel zitten met Jelena. Maar misschien gaat hij haar ook wel gebruiken om Rosa terug te krijgen.
Als ik een bepaalde site zo lees in elk geval.

0 x