Personage waar ik mij het meest aan erger

Gesloten
RuneThandy
Nog geen rang

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger

Bericht door RuneThandy »

Kabilla schreef:Mo doet vooral plots zo irritant en aggresief omdat ze hem er uit gaan schrijven waarschijnlijk en dat mensen dat minder erg gaan vinden als hij heel de dag zit te neuten
Hoe weet je dat hij er uit geschreven gaat worden? Heb je dat ergens gelezen?
Ik vind de combinatie Mo-Luc de laatste tijd wel leuk. Gisteren ook weer. Als je toch rondrijdt dan kun je nog wat bijverdienen als taxi. :lol: Bram vond het ook erg leuk.
0 x
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Goh nee, maar het is toch vaak dat men personages plots heel onsympathiek gaan maken zodat ze er makkelijker uit kunnen gaan. Zie naar Marie, die plots een bitch werd, bijvoorbeeld.
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
RuneThandy
Nog geen rang

Zo'n bitch was ze toch niet? Uiteindelijk was het Luc die haar gebruikte om z'n zin door te drijven wat betreft Leontien.
Daardoor kwam ze misschien over als bitch. Ik vond het wel meevallen.
0 x
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Hmm, ja ok, maar ze heeft toch ook wel Leontien gemanipuleerd hoor of het nu door Luc opgezet was of niet
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Mo is ongelofelijk irritant bezig. Hij moet wel een goede reden hebben voor zijn gedrag, maar ik denk dat wij dat nog niet weten. Want waarom doet hij zo? Een tijdje geleden is hij eens ergens kwaad om geworden, maar het gaat niet meer over. Integendeel.
Ik gok eigenlijk omdat Mo zijn droom om naar Marokko te vertrekken heeft opgegeven voor Kris, en zij nu haar zin door wil drijven wat betreft die aandelen... Mo wil van de hele rompslomp die komt kijken bij het hebben van een eigen zaak af, en in plaats van hem daarin te steunen, wil Kris het nu overnemen waardoor Mo er eigenlijk nog niet echt vanaf is... Maar erover praten doet hij maar niet. :roll:
Wat zijn reden ook is, hij is inderdaad ongelofelijk irritant bezig! ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Inderdaad, irritant is hij wel, maar 't brengt dan ook weer leven in de brouwerij en dat vind ik wel tof. De situaties zijn soms bijzonder grappig op Sanitechniek nu! :D
0 x
Runaway Dreamer
RuneThandy
Nog geen rang

Mlies schreef:Inderdaad, irritant is hij wel, maar 't brengt dan ook weer leven in de brouwerij en dat vind ik wel tof. De situaties zijn soms bijzonder grappig op Sanitechniek nu! :D
Sanitechniek is er inderdaad beter op geworden. Het botert niet tussen Luc, Kris en Mo. Dat mag van mij nog wel even doorgaan. En dan heb je Bram er nog tussendoor. Die moeten ze er voorlopig niet uitschrijven.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

RuneThandy schreef:
Mlies schreef:Inderdaad, irritant is hij wel, maar 't brengt dan ook weer leven in de brouwerij en dat vind ik wel tof. De situaties zijn soms bijzonder grappig op Sanitechniek nu! :D
Sanitechniek is er inderdaad beter op geworden. Het botert niet tussen Luc, Kris en Mo. Dat mag van mij nog wel even doorgaan. En dan heb je Bram er nog tussendoor. Die moeten ze er voorlopig niet uitschrijven.
Ben ik het ook mee eens, en als een irritante Mo daarvan de oorzaak is, dan neem ik dat graag op de koop toe! :mrgreen:
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Mo eruit. Hoe onnozel die zijn zinnen uitspreekt (verkeerde klemtonen enzo), ook niet echt een voorbeeld voor de Marokkanen in ons land.
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Mo is net geweldig. Vroeger was die veel te braaf en laten we wel wezen, oersaai.

Nu schiet hij voor het minste uit zijn sloffen en de manier waarop is zo over the top dat het hilarisch is. Zeker als hij dan nog in het Arabisch begint te brabbelen. Zoals die keer toen Waldek Kris omver reed, episch was dat :lol:
0 x
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

Cataclysm Child schreef:Mo is net geweldig. Vroeger was die veel te braaf en laten we wel wezen, oersaai.

Nu schiet hij voor het minste uit zijn sloffen en de manier waarop is zo over the top dat het hilarisch is. Zeker als hij dan nog in het Arabisch begint te brabbelen. Zoals die keer toen Waldek Kris omver reed, episch was dat :lol:
Het ligt er wel een beetje té dik op he - waarom doet de VRT hier wéér aan clichébevestiging? Kris mag wel zeggen dat zijn muntthee lekker is en Marokko een mooi land, maar ze mag niet voorstellen de zaak over te kopen en ze mag al zeker niet haar Moke tegenspreken waar andere mensen bijzijn. Uh!?

Lap - tien jaar integratie naar de knoppen dankzij opa scenarist.
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Ik heb Bianca altijd al een tof personage gevonden en haar altijd graag bezig gezien (ik weet dat velen van jullie dat vreemd gaan vinden, maar kom :lol: ), maar tegenwoordig vindt ik ze toch maar ergerlijk. Als ze woedend is op Peggy, moet ze haar maar ontwijken en er niet mee samen gaan wonen. Die verwijten naar Marianne vond ik ook maar overbodig, tenslotte heeft ze altijd goed gedaan voor Bianca.

Ook Jenny: waarom zo doen tegen Rosa? Heeft Rosa haar/Bianca/Peggy iets verkeerds gedaan? In plaats van elkaar te steunen nu hun dochters het moeilijk hebben.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

frankbomans schreef:Ik heb Bianca altijd al een tof personage gevonden en haar altijd graag bezig gezien (ik weet dat velen van jullie dat vreemd gaan vinden, maar kom :lol: ), maar tegenwoordig vindt ik ze toch maar ergerlijk. Als ze woedend is op Peggy, moet ze haar maar ontwijken en er niet mee samen gaan wonen. Die verwijten naar Marianne vond ik ook maar overbodig, tenslotte heeft ze altijd goed gedaan voor Bianca.
Euh, waar moet ze anders gaan wonen ? :) Haar moeder woont daar ook hé. Denk dat ze er zelfs minder problemen mee heeft dat Peggy daar ook woont.
En voor de rest is haar gedrag wel begrijpelijk zeker na hetgeen ze meegemaakt heeft ?

Ik vind Marianne dan ergerlijker dat ze Tom al bijna aan het goedpraten is bij iedereen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
frankbomans schreef:Ik heb Bianca altijd al een tof personage gevonden en haar altijd graag bezig gezien (ik weet dat velen van jullie dat vreemd gaan vinden, maar kom :lol: ), maar tegenwoordig vindt ik ze toch maar ergerlijk. Als ze woedend is op Peggy, moet ze haar maar ontwijken en er niet mee samen gaan wonen. Die verwijten naar Marianne vond ik ook maar overbodig, tenslotte heeft ze altijd goed gedaan voor Bianca.
Euh, waar moet ze anders gaan wonen ? :) Haar moeder woont daar ook hé. Denk dat ze er zelfs minder problemen mee heeft dat Peggy daar ook woont.
En voor de rest is haar gedrag wel begrijpelijk zeker na hetgeen ze meegemaakt heeft ?

Ik vind Marianne dan ergerlijker dat ze Tom al bijna aan het goedpraten is bij iedereen. :)
Ik heb haar de acties van Tom toch nog niet goed horen praten... :?
En dat ze niet wil dat hij daar boven het notariaat blijft wonen, dat kan ik wel begrijpen. Wat heeft dat voor nut? Het is hooguit vervelend voor Peter, omdat een werknemer die erbij loopt als een zwerver nou niet bepaald reclame voor de zaak is...
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Marianne zoekt wel altijd de schuld bij een ander hè (Peggy, Rosa, Bianca) en haar braaf zoneke heeft nooit iets gedaan :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Gesloten