Personage waar ik mij het meest aan erger
-
- Nog geen rang
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
Vluchtend van de West-Vlamingen waarschijnlijk
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar sluit ik me helemaal bij aan.Mieke schreef:Ik vind die twee wel amusant om naar te kijken (Franky en Bram dus)![]()
en ik stoor me ook helemaal niet meer aan die nieuwe Franky, in het begin wel maar nu ben ik hem al gewoon.
Bram vind ik zelfs een hele leuke toevoeging! Maakt de verhaallijnen rond "Sanitechniek" een stukje luchtiger

Katrien daarentegen, en dat hele gedoe rond haar en die leraar, vind ik ongelofelijk saai eigenlijk... Me aan haar ergeren is een groot woord, maar haar personage vind ik allesbehalve interessant.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
tenzij die leraar een pedofiel of een pervert ofzo blijkt te zijn, dan wordt het weer interessant.Christel schreef: Katrien daarentegen, en dat hele gedoe rond haar en die leraar, vind ik ongelofelijk saai eigenlijk... Me aan haar ergeren is een groot woord, maar haar personage vind ik allesbehalve interessant.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Niet weer de zoveelstelord F. schreef:tenzij die leraar een pedofiel of een pervert ofzo blijkt te zijn, dan wordt het weer interessant.Christel schreef: Katrien daarentegen, en dat hele gedoe rond haar en die leraar, vind ik ongelofelijk saai eigenlijk... Me aan haar ergeren is een groot woord, maar haar personage vind ik allesbehalve interessant.

0 x
Runaway Dreamer
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat vind ik eigenlijk ook..Mlies schreef:Niet weer de zoveelstelord F. schreef:tenzij die leraar een pedofiel of een pervert ofzo blijkt te zijn, dan wordt het weer interessant.Christel schreef: Katrien daarentegen, en dat hele gedoe rond haar en die leraar, vind ik ongelofelijk saai eigenlijk... Me aan haar ergeren is een groot woord, maar haar personage vind ik allesbehalve interessant.![]()

Op zich zou ik het ergens nog wel interessant gevonden hebben als Katrien gewoon op een oudere man zou vallen en dat zou wederzijds zijn ofzo. Maar dit... Constant dat geneuzel tussen haar en haar vriendin of ze hem nu wel of niet leuk vindt, enz..

0 x
-
- Poster rang 5
ze is 17 of 18 jaar. is dat niet normaal voor die leeftijd ?Christel schreef:Dat vind ik eigenlijk ook..Mlies schreef:Niet weer de zoveelstelord F. schreef:tenzij die leraar een pedofiel of een pervert ofzo blijkt te zijn, dan wordt het weer interessant.Christel schreef: Katrien daarentegen, en dat hele gedoe rond haar en die leraar, vind ik ongelofelijk saai eigenlijk... Me aan haar ergeren is een groot woord, maar haar personage vind ik allesbehalve interessant.![]()
![]()
Op zich zou ik het ergens nog wel interessant gevonden hebben als Katrien gewoon op een oudere man zou vallen en dat zou wederzijds zijn ofzo. Maar dit... Constant dat geneuzel tussen haar en haar vriendin of ze hem nu wel of niet leuk vindt, enz..Hierdoor komt ze ook vrij puberaal over vind ik eigenlijk.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Dat vind ik ookChristel schreef:Dat vind ik eigenlijk ook..Mlies schreef:Niet weer de zoveelstelord F. schreef:tenzij die leraar een pedofiel of een pervert ofzo blijkt te zijn, dan wordt het weer interessant.Christel schreef: Katrien daarentegen, en dat hele gedoe rond haar en die leraar, vind ik ongelofelijk saai eigenlijk... Me aan haar ergeren is een groot woord, maar haar personage vind ik allesbehalve interessant.![]()
![]()
Op zich zou ik het ergens nog wel interessant gevonden hebben als Katrien gewoon op een oudere man zou vallen en dat zou wederzijds zijn ofzo. Maar dit... Constant dat geneuzel tussen haar en haar vriendin of ze hem nu wel of niet leuk vindt, enz..Hierdoor komt ze ook vrij puberaal over vind ik eigenlijk.

Laat ze maar gewoon vallen voor hem en 't wederzijds zijn, kan leuk zijn!
0 x
Runaway Dreamer
-
- Poster rang 1
Ze zit in haar eerste jaar hoger onderwijs, dus eerder 18-19. En zoiets vind ik eerder voor 14-15-jarigenlord F. schreef:ze is 17 of 18 jaar. is dat niet normaal voor die leeftijd ?

0 x
Runaway Dreamer
-
- Nog geen rang
De praktijk leert dat de gemiddelde conversatie van 18-19-jarigen ongeveer rond dat niveau zweven, hoor
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dan ben ik toch blij dat ik niet al te vaak met die praktijk geconfronteerd word!Kabilla schreef:De praktijk leert dat de gemiddelde conversatie van 18-19-jarigen ongeveer rond dat niveau zweven, hoor

Ik geloof je wel hoor, maar ik vind het gewoon totaal niet interessant om te volgen..

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar sluit ik me bij aan!Mlies schreef:Dat vind ik ookNet twee giecheltrutjes...
Laat ze maar gewoon vallen voor hem en 't wederzijds zijn, kan leuk zijn!

0 x
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
~ Cheetah ~ schreef:Mo wat een vervelende vent tegewoordig
Ik erger mij de laatste tijd ook aan hem. Zeker nu hij zijn aandelen niet aan Kris wil verkopen omdat zij een vrouw is

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Mo is ongelofelijk irritant bezig. Hij moet wel een goede reden hebben voor zijn gedrag, maar ik denk dat wij dat nog niet weten. Want waarom doet hij zo? Een tijdje geleden is hij eens ergens kwaad om geworden, maar het gaat niet meer over. Integendeel.
0 x
-
- Nog geen rang
Mo doet vooral plots zo irritant en aggresief omdat ze hem er uit gaan schrijven waarschijnlijk en dat mensen dat minder erg gaan vinden als hij heel de dag zit te neuten
0 x