Favoriete "thuis-slechterik"

Wie is dé "slechterik"

Maarten
1
3%
Mathilde
2
6%
Isabelle
1
3%
Pierre
9
27%
Manfred
0
Geen stemmen
Meester Swerts
6
18%
Jan
0
Geen stemmen
Mike
10
30%
Neil
0
Geen stemmen
Luc
4
12%

Totaal aantal stemmen: 33

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Favoriete "thuis-slechterik"

Bericht door lord F. »

Kabilla schreef:Vreemd dat Pierre niet echt gewaardeerd wordt, die was ook goed van lotje getikt.
mja, maar ik moet niet echt van Jan Schepens weten. :) zo'n overacting. duidelijk dat die meer gewoon is vam in musicals mee te spelen.

enfin, duidelijk voor Mike gekozen. toch wel de meest afschrikwekkende uit dat lijstje. Zeker als je het palmares van de "kandidaten" naast elkaar legt. :)

Jan timmerde enkel Eva regelmatig eens in elkaar, en Werner omdat die teveel in Eva geïnteresseerd was. Maarten was een doodbrave gast die door de omstandigheden doorgeslagen is (een beetje veel wel op het einde). In het beste geval kan je gans de familie Reimers samen als een serieuze tegenkandidaat zien voor Mike, want dan komen we toch al aan een bodycount van 2 doden (en dan waren het nu net mama en papa Reimers die de slachtoffers waren). En Werner (2x) en Eva waren ook al bijna-slachtoffers.

Luk zou nooit zover gaan dat hij iemand zou vermoorden. Meestal waren het zaakjes waarin hij gewoon profijt kon uithalen. Op die verkrachting van Simone na natuurlijk, maar da's nog altijd van een ander kaliber dan hetgeen Mike mispeutert heeft.

Swerts, sja, dat was dan weer een pervert die dan wel Véronique doen verdwijnen heeft.

Manfred was gewoon een dief. En ja, Pierre heeft dan weer een palmares dat dichter in de buurt komt van Mike, maar als je de 2 vergelijkt dan is Mike toch nog een stuk erger. :)

Isabelle komt dan weer dichter in de buurt.

de drugdealers en Erik worden wel over het hoofd gezien !
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

lord F. schreef:de drugdealers en Erik worden wel over het hoofd gezien !
De drugdealers? Die ben ik eventjes vergeten... Situeer eens.
0 x
Runaway Dreamer
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Er zijn maar 10 opties vrees ik! Ik had anders die bende waar Joeri en Kristof in zaten er nog bij gezet, in ieder geval. Eric lijkt mij niet meteen een echte villain? En ja, anders kan je er ook een Jacques Van Ginderen bijzetten.

Maar ik vond Mike an sich fysiek niet zo imponerend als Swerts, dat was echt een klasse hoger IMHO
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kabilla schreef: Maar ik vond Mike an sich fysiek niet zo imponerend als Swerts, dat was echt een klasse hoger IMHO
Hmmm, Sofie misbruiken, verkrachten, vermoorden, dumpen in de Ardennen en er daarna nog mee opscheppen. Nadat hij ontdekt dat Femke eigenlijk zijn dochter is dat eigenlijk nog geen zo'n groot obstakel vinden, vervolgens Nancy in coma kloppen en Eddy ervoor laten opdraaien. En het had niet veel gescheeld of Femke (z'n dochter dus) was er ook niet meer. En daarnaast den Leo voor een paar miljoen euro uitgeschud met een fictieve villa in Spanje.
Jij bent ook niet zo snel onder de indruk ? :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

lord F. schreef:
Kabilla schreef: Maar ik vond Mike an sich fysiek niet zo imponerend als Swerts, dat was echt een klasse hoger IMHO
Hmmm, Sofie misbruiken, verkrachten, vermoorden, dumpen in de Ardennen en er daarna nog mee opscheppen. Nadat hij ontdekt dat Femke eigenlijk zijn dochter is dat eigenlijk nog geen zo'n groot obstakel vinden, vervolgens Nancy in coma kloppen en Eddy ervoor laten opdraaien. En het had niet veel gescheeld of Femke (z'n dochter dus) was er ook niet meer. En daarnaast den Leo voor een paar miljoen euro uitgeschud met een fictieve villa in Spanje.
Goh, ik vergeet precies nogal rap... wist al niet meer dat hij dat allemaal had uitgespookt... de stouterd!
0 x
Runaway Dreamer
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Uiteraard wel hoor. Maar het was puur op de fysieke présence. Die Mike was een Benidorm-kerel in kostuum, Swerts was echt een serieverkrachter
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mlies schreef:
lord F. schreef:
Goh, ik vergeet precies nogal rap... wist al niet meer dat hij dat allemaal had uitgespookt... de stouterd!
Inderdaad! Als ik het allemaal zo opgesomd zie, dan weet ik in elk geval zeker dat ik goed gekozen heb :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Christel schreef:
Mlies schreef:
lord F. schreef:
Inderdaad! Als ik het allemaal zo opgesomd zie, dan weet ik in elk geval zeker dat ik goed gekozen heb :lol:
Ja, ik blijf toch bij ons 'braaf' Lucje :lol:
0 x
Runaway Dreamer
RuneThandy
Nog geen rang

Bericht door RuneThandy »

Mike is voor mij toch wel de slechterik bij uitstek. Wat hij allemaal heeft uitgevreten op een half jaar tijd... Niet te zuinig. :twisted:

Volgens mij kun je het rijtje hierboven onderverdelen tussen echte slechterikken en "spur of the moment" slechterikken.
De echte slechterikken weten goed waar ze mee bezig zijn en plannen het één en ander van te voren.
Daar vallen o.a. Mike, Luc, Isabelle en Swerts onder.

Als je alles op een rijtje zet wat Luc allemaal gedaan heeft, wordt het best wel een lange lijst. Maar hij heeft er wel zo'n 14 jaar over gedaan.
De anderen hebben er niet zo lang ingezeten, dus die moesten alles op een veel kortere termijn doen.
Van het rijtje hierboven is het ook alleen Luc die er nu nog inzit. De rest is al weg. Niet te handhaven. :lol:
0 x
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Ja, Luc geraakt er toch altijd mee weg. Verdient ook wel een zeker respect
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Mike! Om alles wat hiervoor opgesomd is, maar vooral omdat hij er zo "gewoon" uit zag. Dat maakt het allemaal nogal sinister.
0 x
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Het gaat hier tussen Macho Mike, moordenaar, oplichter en zondaar tegen de Universele regel

Afbeelding

Nonkel Luc, oplichter, verkrachter, kidnapper en manipulateur

Afbeelding

En Meester Swerts, schizofreen psychopaat en serieverkrachter

Afbeelding
0 x
RuneThandy
Nog geen rang

Kabilla schreef:Ja, Luc geraakt er toch altijd mee weg. Verdient ook wel een zeker respect
Hij geraakt er meestal wel mee weg, maar hij heeft er over het algemeen uiteindelijk weinig profijt van.
De laatste keer was hij totaal berooid. Geen Leontien, geen Marie en geen Lowieke.
Eigenlijk is er van al zijn plannen nooit iets terecht gekomen. Tenminste niet voor hem.
Veel anderen hebben er wel problemen door gekregen.
0 x
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Ja, misschien daarom dat hij eerder de crooked businessman is en niet zozeer de all-around slechterik. Hij plant het wel goed maar het ontploft wel steeds in zijn gezicht.
0 x
RuneThandy
Nog geen rang

Kabilla schreef:Ja, misschien daarom dat hij eerder de crooked businessman is en niet zozeer de all-around slechterik. Hij plant het wel goed maar het ontploft wel steeds in zijn gezicht.
Dat maakt hem juist zo leuk. Je weet dat hij altijd bezig is met dingen, maar je weet ook dat het op de één of andere manier weer scheef gaat.
Hij heeft Eldorado, Vercammen (zelfs 2x) en Sanitechniek (toen onder leiding van Simonne en Frank) naar de knoppen geholpen. Ik ben nu benieuwd hoelang Sanitechniek nog blijft bestaan. :)

En hoelang zal het tussen Rosa en Luc goed blijven gaan. Hij heeft al z'n vorige relaties door eigen toedoen in de grond geboord, dus hoe zal het tussen Rosa en Luc straks misgaan? Misschien dat Waldek nog uit z'n slof gaat schieten. :wink:
Laatst gewijzigd door RuneThandy op do 07 jan 2010, 10:23, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
Gesloten