Film

Gesloten
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Film

Bericht door lord F. »

Mlies schreef:
Kabilla schreef:Sterke film op cinematografisch vlak, uiteraard ook degelijk verhaal. Alleen vind ik dat het nogal steriel in beeld is gebracht, wat nogal eigen is aan Jan Verheyen. De Zaak A blijft voor mij de betere van de twee, maar vermoedelijk ook door het verhaal an sich
Wat bedoel je met steriel in beeld gebracht?

Ik vind ze allebei sterk eigenlijk. Geen idee welke ik zou verkiezen!
Ik toch wel, De Zaak Alzheimer is toch wel duidelijk beter. :)
Maar afgezien van de voorspelbare plotwendingen en sommige personages die niet echt veel bijbrengen tot het verhaal toch best een goeie film voor een regisseur als Jan Verheyen.

Het sterkste van de film vind ik trouwens hoe hij in beeld gebracht is. Daarvoor deden ze een beroep op Frank van den Eeden, ook wel bekend van de films van Fien Troch (Een ander zijn geluk, Unspoken). Dat begin met die jacht op die wolf dat gemonteerd is tss die moord op die vader is wel een goeie vondst.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

lord F. schreef:
Mlies schreef:
Kabilla schreef:Sterke film op cinematografisch vlak, uiteraard ook degelijk verhaal. Alleen vind ik dat het nogal steriel in beeld is gebracht, wat nogal eigen is aan Jan Verheyen. De Zaak A blijft voor mij de betere van de twee, maar vermoedelijk ook door het verhaal an sich
Wat bedoel je met steriel in beeld gebracht?

Ik vind ze allebei sterk eigenlijk. Geen idee welke ik zou verkiezen!
Ik toch wel, De Zaak Alzheimer is toch wel duidelijk beter. :)
Maar afgezien van de voorspelbare plotwendingen en sommige personages die niet echt veel bijbrengen tot het verhaal toch best een goeie film voor een regisseur als Jan Verheyen.

Het sterkste van de film vind ik trouwens hoe hij in beeld gebracht is. Daarvoor deden ze een beroep op Frank van den Eeden, ook wel bekend van de films van Fien Troch (Een ander zijn geluk, Unspoken). Dat begin met die jacht op die wolf dat gemonteerd is tss die moord op die vader is wel een goeie vondst.
Inderdaad, dat vond ik ook heel sterk!
0 x
Runaway Dreamer
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Net Let the right one in gezien.

Zéér bizarre film
0 x
Afbeelding
Sarita Therror
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Sarita Therror »

Let the right one in... maar was die ook goed? ('k Had zin om die 'ns te bekijken...)
0 x
Je suis la!
kittykattenfan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kittykattenfan »

Het is te zien wat je natuurlijk goed vind. Hij is allezinds niet voor het grote publiek, nogal traag bij momenten. Maar langs de andere kant is hij redelijk 'uniek', je kan het niet met iets anders vergelijken, en dat maakt hem eigenlijk nog goed.

Ik vond hem zeker kijkbaar! :)
0 x
Afbeelding
Gesloten