Inhouden seizoen 15

Gesloten
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: 18/01 - 19/01

Bericht door Mlies »

Kabilla schreef:Wel, Luc vindt haar ook achterbaks, net zoals ik. Dus enige commentaar was niet nodig.
Denk niet dat Luc dat met die woorden zei... :roll:
0 x
Runaway Dreamer
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Ja gewoon omdat hij andere woorden gebruikt, bedoelt hij het niet zo. Jongens toch.
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Kabilla schreef:Ja gewoon omdat hij andere woorden gebruikt, bedoelt hij het niet zo. Jongens toch.
Neen, die let meer op zijn taalgebruik 8)
0 x
Runaway Dreamer
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Ik ook, in andere topics, maar dan word ik als neerbuigend gezien door sommigen :D
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Nuja soit, toeterniemeertoe!

Ben benieuwd wat we nog te zien gaan krijgen... Want 't is wel duidelijk dat ze haar in 't verhaal hebben gebracht met meer bijbedoelingen dan enkel de begrafenis van Peters vader.
0 x
Runaway Dreamer
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Christel schreef: Het kan ook dat ze daar tegen die tijd alleen nog gaat werken hè? :)
Ja, maar als ze slim is (en dat is ze eigenlijk niet, maar soit) brengt ze dan haar thermos mee van thuis (waar dat dan ook is) zodat ze zo weinig mogelijk in de woonkamer moet zijn 8) . Daar zou Marianne toch niet veel tegen kunnen inbrengen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Luc schreef:
Christel schreef: Het kan ook dat ze daar tegen die tijd alleen nog gaat werken hè? :)
Ja, maar als ze slim is (en dat is ze eigenlijk niet, maar soit) brengt ze dan haar thermos mee van thuis (waar dat dan ook is) zodat ze zo weinig mogelijk in de woonkamer moet zijn 8) . Daar zou Marianne toch niet veel tegen kunnen inbrengen.
Daar zeg je het zelf al :lol: En ik vrees dat Marianne zich door zo'n kleinigheid ook niet tegen laat houden overigens... :mrgreen: ;)
Ik blijf gewoon benieuwd wat Bianca uit gaat halen om ervoor te zorgen dat ze Marianne zo tegen zich in het harnas jaagt, want tot nu toe kan Bianca niks verkeerd doen bij haar. We gaan het vanzelf zien zeker? :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Christel schreef:
Luc schreef:
Daar zeg je het zelf al :lol: En ik vrees dat Marianne zich door zo'n kleinigheid ook niet tegen laat houden overigens... :mrgreen: ;)
Ik blijf gewoon benieuwd wat Bianca uit gaat halen om ervoor te zorgen dat ze Marianne zo tegen zich in het harnas jaagt, want tot nu toe kan Bianca niks verkeerd doen bij haar. We gaan het vanzelf zien zeker? :)
En mijn opmerking kan meteen geschrapt worden, want volgens mij hebben we vandaag voor een heel deel al een antwoord gekregen :razz:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Christel schreef:
Christel schreef:
Luc schreef:
En mijn opmerking kan meteen geschrapt worden, want volgens mij hebben we vandaag voor een heel deel al een antwoord gekregen :razz:
Ik heb 't vandaag niet gezien, maar heb 't opgenomen. Morgen kijken! Spannend :P
0 x
Runaway Dreamer
zara
Nog geen rang

20/01

Bericht door zara »

Aflevering 2713 - 20.01.2010
Bianca en Peggy luchten hun hart bij hun moeders. Katrien gaat in op het voorstel van Paulien. Bram is onder de indruk van zijn nieuwe buurmeisje. Filip loopt een oude bekende tegen het lijf.
0 x
dani@home
Nog geen rang

Re: 20/01

Bericht door dani@home »

zara schreef:Aflevering 2713 - 20.01.2010
Bianca en Peggy luchten hun hart bij hun moeders. Katrien gaat in op het voorstel van Paulien. Bram is onder de indruk van zijn nieuwe buurmeisje. Filip loopt een oude bekende tegen het lijf.
Zou dat buurmeisje gespeeld worden door de zus van Jelle Cleymans? (ben haar naam even kwijt)
0 x
Rieka
x 435

Re: 20/01

Bericht door Rieka »

dani@home schreef:
zara schreef:Aflevering 2713 - 20.01.2010
Zou dat buurmeisje gespeeld worden door de zus van Jelle Cleymans? (ben haar naam even kwijt)
Zou best kunnen!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Re: 21/01-22/01

Bericht door jessie V. »

"Katrien schiet in aktie". Dat we dat nog mochten meemaken. *Ik ben ook reuze benieuwd wat "de beste kant" is van Bram. :o
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Re: 21/01-22/01

Bericht door daffy duck »

jessie V. schreef:"Katrien schiet in aktie". Dat we dat nog mochten meemaken. *Ik ben ook reuze benieuwd wat "de beste kant" is van Bram. :o

eens niet zat op z'n werk komen ?? :D
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: 08/02 - 12/02

Bericht door johan1969 »

Zou Jenny vertrekken ? Dat zou wel een goed idee zijn.

Haar rol was niet meer 'dragend'.
0 x
Gesloten