Oud België
-
lord F.
- Poster rang 5

Oud België
straks de eerste aflevering. ben toch wel benieuwd naar het resultaat. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Kabilla
- Nog geen rang
Re: Oud België
Werd daarnet "Nu al de beste reeks van 2010" genoemd. Links laten liggen dus
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
- Sarita Therror
- Poster rang 3

Is het de allereerste nieuwe reeks op de Belgische tv, sinds 2010? Dan verdienen ze die titel toch? Voorlopig...
0 x
Je suis la!
-
Kabilla
- Nog geen rang
Ah maar het was 'Nu al' en niet 'Tot nog toe'
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
- Sarita Therror
- Poster rang 3

-
Kabilla
- Nog geen rang
Ja zeg
Nu al de beste reeks van 2010 = er zal er geen meer komen die dit niveau overstijgt
Dat is een beetje zoals al die processen van de eeuw
Nu al de beste reeks van 2010 = er zal er geen meer komen die dit niveau overstijgt
Dat is een beetje zoals al die processen van de eeuw
0 x
- Sarita Therror
- Poster rang 3

-
Rieka
- x 435
Wie weet veranderen we van mening na 't zien van de tweede aflevering?Sarita Therror schreef:Gezien. Verdienstelijk, maar leven gaat best zonder Oud België.
Na deze aflevering zou ik die reeks toch ook niet de reeks van het jaar durven noemen...
0 x
- Sarita Therror
- Poster rang 3

We? Deel je mijn mening?Rieka schreef:Wie weet veranderen we van mening na 't zien van de tweede aflevering?Sarita Therror schreef:Gezien. Verdienstelijk, maar leven gaat best zonder Oud België.
Na deze aflevering zou ik die reeks toch ook niet de reeks van het jaar durven noemen...
0 x
Je suis la!
-
Rieka
- x 435
Jazeker, ik deel je mening, wjd nog niet?Sarita Therror schreef:We? Deel je mijn mening?Rieka schreef:Wie weet veranderen we van mening na 't zien van de tweede aflevering?Sarita Therror schreef:Gezien. Verdienstelijk, maar leven gaat best zonder Oud België.
0 x
-
dani@home
- Nog geen rang
-
Rieka
- x 435
Dat belooft voor de kijkcijfers!dani@home schreef:Ik vond het wat tegenvallen, en zal er zeker niet voor thuis blijven
"De beste reeks van 2010"? amai, mijn voeten, zal dat een flauw tv-jaar worden...
0 x
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

Ik vond het niet slecht, maar ook niet geweldig. Zal toch enkele afleveringen afwachten zijn om er een deftig oordeel over te kunnen vellen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar vrees ik dan ook voor!Rieka schreef:Dat belooft voor de kijkcijfers!dani@home schreef:Ik vond het wat tegenvallen, en zal er zeker niet voor thuis blijven![]()
"De beste reeks van 2010"? amai, mijn voeten, zal dat een flauw tv-jaar worden...
Hoewel ik het wel leuk vond om te zien, zou ik er mijn DVD recorder niet voor aanzwengelen, laat staan ervoor thuis blijven. Misschien verandert dat na afl. 2 nog, wie weet..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Rieka
- x 435
Ewel ja, ik geef ze nog een tweede kans, maar als 't niet beter is dan gisteren, zal ik verder geen moeite meer doen om dat te volgen.Christel schreef:Daar vrees ik dan ook voor!Rieka schreef:Dat belooft voor de kijkcijfers!dani@home schreef:Ik vond het wat tegenvallen, en zal er zeker niet voor thuis blijven![]()
Hoewel ik het wel leuk vond om te zien, zou ik er mijn DVD recorder niet voor aanzwengelen, laat staan ervoor thuis blijven. Misschien veranderd dat na afl. 2 nog, wie weet..
0 x