Tom De Decker (Wim Stevens)

Gesloten
Kabilla
Nog geen rang

Re: Tom

Bericht door Kabilla »

jessie V. schreef:Tussen de betekenis van "er met" en "ermee" zit geen enkel verschil!
Dus als ik zou zeggen "Ik hou van westerns, leer ermee leven" wil ik zeggen dat wij moeten samenwonen?
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Laat maar, je snapt het niet. Is niet erg, hoor!
0 x
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Ja, jullie snappen het niet. Als jullie zelfs de basis van syntaxis niet kennen... of het was een flauwe mop, kan ook
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Wat een nutteloze discussie...

Ik keur het bij alletwee niet goed, maar daarom kunnen we ze wel nog 'leuk' vinden om naar te kijken hé. Een soap volgen en graag zien is net iets anders dan dit in het echte leven goedkeuren, me dunkt...
0 x
Runaway Dreamer
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

En zo is dat, Mlies!
0 x
Sardonis
Nog geen rang

Bericht door Sardonis »

Kabilla schreef:Ik begrijp Tom wel. Daarbij Frank is populair en is de grootste scheefpoeper, consequentie iemand?
Tuurlijk , met zo een nick ,,, Hoeveel madammen hebt gij ?? :evil: :evil:
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Sardonis schreef:
Kabilla schreef:Ik begrijp Tom wel. Daarbij Frank is populair en is de grootste scheefpoeper, consequentie iemand?
Tuurlijk , met zo een nick ,,, Hoeveel madammen hebt gij ?? :evil: :evil:
Hahahahahaha :lol:
0 x
Runaway Dreamer
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Kabilla is inderdaad mijn achternaam ja, maar dat wil niet zeggen dat ik mij met die dictator associeër. Ik ben op mijn 4de geadopteerd. En ik kan jullie racisme echt missen...
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Kabilla schreef:Kabilla is inderdaad mijn achternaam ja, maar dat wil niet zeggen dat ik mij met die dictator associeër. Ik ben op mijn 4de geadopteerd. En ik kan jullie racisme echt missen...
Het zou goed zijn als je het sarcasme in deze posts zag. Ik ben VERRE VAN racistisch... Als je dat maar weet.
0 x
Runaway Dreamer
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Voor mensen van mijn land zijn zulke stereotypen heel kwetsend.
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Kabilla schreef:Voor mensen van mijn land zijn zulke stereotypen heel kwetsend.
Als holebi moet ik ook kunnen lachen met moppen over holebi's en met de stereotypen... We zijn nu eenmaal een humoristisch landje en eigenlijk heb ik daar geen problemen mee. Een gezonde dosis zelfspot is onmisbaar...
Pas als het gemeend is, moet je dit kwetsend opvatten. En dit is hier dus niet het geval.
0 x
Runaway Dreamer
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Wie heeft het hier over racisme? Schei effe uit, zeg! Als we grapjes maken met iedereen behalve met jou (omdat je toevallig uit Afrika komt), dan zijn we racisten. Maar misschien kom je helemaal niet uit Afrika en heet je niet Kabilla,
wie zal het zeggen.
0 x
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Ja, dat racisme ingebakken is bij onze noorderburen dat bewijst Geertje Wilders wel :wink:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kabilla schreef:Ja, dat racisme ingebakken is bij onze noorderburen dat bewijst Geertje Wilders wel :wink:
In Vlaanderen ook wel (al zijn de succesdagen van Vlaams Belang gelukkig voorbij), maar foute humor moet wel kunnen, vind ik. Of je moet toch een niet al te hoog zelfrelativeringsvermogen hebben. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

En als misschien toekomstige beheerder van dit forum ( :wink: :lol: ) stel ik voor om terug te gaan naar de orde van de dag: TOM!

Ik denk dat die wel over een gezonde dosis zelfrelativeringsvermogen beschikt... Alhoewel?!
0 x
Runaway Dreamer
Gesloten