Ja, dat is waarschijnlijk heel erg besmettelijkLuc schreef:Tenzij ze idd constant zit te liegen, als je godganse dagen tegenover Tom zit, zou je van minderZe heeft in elk geval nog nooit een naam laten vallen..

Ja, dat is waarschijnlijk heel erg besmettelijkLuc schreef:Tenzij ze idd constant zit te liegen, als je godganse dagen tegenover Tom zit, zou je van minderZe heeft in elk geval nog nooit een naam laten vallen..
Merci wèRieka schreef:Hierzie:Luc schreef:Zou Babs niet beter een eigen topic krijgen, zeker gezien deze wending in het verhaal ?
http://www.thuisforum.be/phpbb3/viewtop ... 26#p237326
wij vragen;..Rieka draait !!Luc schreef:Merci wèRieka schreef:Hierzie:Luc schreef:Zou Babs niet beter een eigen topic krijgen, zeker gezien deze wending in het verhaal ?
http://www.thuisforum.be/phpbb3/viewtop ... 26#p237326
inderdaad! vond het een beetje respectloos.Rieka schreef:Jawel, eerlijk, maar mij stoorde het toch erg dat ze pas 10' vóór de afspraak kwam opdagen...Cataclysm Child schreef:Pijnlijk moment voor Ann...
Wel eerlijk van Barbara, maar dat maakt het niet minder pijnlijk.
Kon ze echt niet wat rapper eerlijk zijn???
Idd, zeer pijnlijk. En vond de manier van Barbara zeer raar en ongepast.Cataclysm Child schreef:Pijnlijk moment voor Ann...
Wel eerlijk van Barbara, maar dat maakt het niet minder pijnlijk.
Ik heb ergens gelezen dat ze morgen uit Thuis verdwijntlord F. schreef:Aan het voorfilmpje voor komende week lijkt het er anders op dat Barbara uit Thuis zal verdwijnen.
Daar begint het toch op te lijken, wat is dat toch met die personages die enkele maanden meedoen om dan weer weg te gaan? Ik denk hierbij aan Freddy, die junkie, Peter's moeder, Bruno, Tim, en nu vult Barbara dit lijstje aan.dani@home schreef:Ik heb ergens gelezen dat ze morgen uit Thuis verdwijntlord F. schreef:Aan het voorfilmpje voor komende week lijkt het er anders op dat Barbara uit Thuis zal verdwijnen.
lol, de acteurs niet verwarren met hun personage hé.Rieka schreef:Goeie vraag!Waarschijnlijk moeten ze ergens een nieuwe verhaallijn in gang trekken?Dejavuke schreef:Daar begint het toch op te lijken, wat is dat toch met die personages die enkele maanden meedoen om dan weer weg te gaan? Ik denk hierbij aan Freddy, die junkie, Peter's moeder, Bruno, Tim, en nu vult Barbara dit lijstje aan.dani@home schreef:Ik heb ergens gelezen dat ze morgen uit Thuis verdwijntlord F. schreef:Aan het voorfilmpje voor komende week lijkt het er anders op dat Barbara uit Thuis zal verdwijnen.
Of de acteurs/actrices vinden hun draai niet en dan worden ze weer uitgeschreven...