Tom De Decker (Wim Stevens)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Re: Tom
Tom is voor mij een kwal die geen ruggegraat heeft. Waar hij het meeste belang bij heeft zal hij ook voor kiezen. Verwend schepsel die geen enkele rekening houdt met een ander z'n gevoelens ! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Jup, maar eentje af en toe , waar er geen hoek af is , zou misschien leuk meegenomen zijn. Qua herkenbaarheid en identificatie met jezelf naar het personage toe....alhoewel .... :flower:lord F. schreef:het zou al erg zijn moesten ze in Thuis enkel rechtschapen personages zouden opvoeren.
0 x
-
- Poster rang 5
Maar het zal toch voor eventjes werken >> Tom zal er wellicht van maken dat hij "tussenbeide" gekomen is en dat hij daardoor een speciale band heeft met Peggy, maar dat hij haar beloofd heeft om er tegen niemand over te praten.dani@home schreef:Jana_tje schreef:Waar was dat laatste nu voor nodig???
Dat vraag ik me ook afHij raakt stillekes aan verstrikt in zijn eigen leugens. Er zal toch een moment komen dat hij er zich niet meer kan uit praten.

Je kan veel zeggen over Tom, maar hij is wel vindingrijk in z'n leugens.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind dat Tom heel laag gevallen is ! En dat hij de herinnering aan de vroegere Tom, Donald Madder, verziekt.
Over t personage Tom : als hij Bianca dan toch bedriegt, mag hij wel een knappere minnares zoeken.
Over t personage Tom : als hij Bianca dan toch bedriegt, mag hij wel een knappere minnares zoeken.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar sluit ik me bij aan... Tom is een verschrikking geworden vind ik. Ik kan niet wachten tot zijn stapel leugens in elkaar stort. Benieuwd hoe hij zich er dan nog uit gaat redden...Rieka schreef:Pftttttttttt, daar kan ik echt geen bewondering voor opbrengen.lord F. schreef: Je kan veel zeggen over Tom, maar hij is wel vindingrijk in z'n leugens.

johan1969 schreef:Over t personage Tom : als hij Bianca dan toch bedriegt, mag hij wel een knappere minnares zoeken.

Smaken verschillen? Bovendien: er is meer dan uiterlijk alleen hè.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
klopt !! En nu vind ik persoonlijk Peggy een vrouw met heel wat meer pit dan seute Bianca !
0 x
-
- Nog geen rang
Tja , als gij uw bloedeigen kind in de steek laten en het afpakken van de vent van uw halfzus vindt getuigen van meer pit ,,, nou moe ...daffy duck schreef:klopt !! En nu vind ik persoonlijk Peggy een vrouw met heel wat meer pit dan seute Bianca !

0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Ik dacht echt dat hij alles ging uitleggen. Maar hij heeft er zich wééral komaf van gemaakt met een leugen... Ik denk dat die al zijn leugens in een boekje noteert, want hoe kun je anders zo veel leugens verzinnen en onthouden??
Eigenlijk had ik wel kunnen denken dat hij de waarheid nog niet ging zeggen... typisch voor Thuis om alles zo lang mogelijk uit te rekken...

Eigenlijk had ik wel kunnen denken dat hij de waarheid nog niet ging zeggen... typisch voor Thuis om alles zo lang mogelijk uit te rekken...

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Met pit bedoelde ik inderdaad de Peggy van vroeger die toch wat aardige initiatieven nam.Sardonis schreef:Tja , als gij uw bloedeigen kind in de steek laten en het afpakken van de vent van uw halfzus vindt getuigen van meer pit ,,, nou moe ...daffy duck schreef:klopt !! En nu vind ik persoonlijk Peggy een vrouw met heel wat meer pit dan seute Bianca !![]()

0 x
-
- Poster rang 1
Die laatste leugen was weer zo onwaarschijnlijk hilarisch dat het echt een briljant personage is geworden, ik amuseer me te pletter 

0 x