Personage waar ik mij het meest aan erger
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
wie nu toch wel duchtig op m'n systeem begint te werken ( en misschien is dit alleen maar omdat ze in haar handelingen en uitspraken en treiterigheid zo goed op m'n schoonmoeder trekt ) is Yvette !! ze moet haar rol niet meer leren , laat haar een plaat opleggen en hetzelfde over Herman zal er ook uitkomen ! 

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
:roll2:daffy duck schreef:wie nu toch wel duchtig op m'n systeem begint te werken ( en misschien is dit alleen maar omdat ze in haar handelingen en uitspraken en treiterigheid zo goed op m'n schoonmoeder trekt ) is Yvette !!

Thuis kan dus wel degelijk heel realistisch zijn!

Maar je hebt gelijk hoor, Yvette begint weer steeds meer haar vervelende zelf te worden... Die past het beste "achter het behang"!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
zoals in die reclame van cécémel ( als je dat kent ) :roll2: :roll2: :roll2:Christel schreef::roll2:daffy duck schreef:wie nu toch wel duchtig op m'n systeem begint te werken ( en misschien is dit alleen maar omdat ze in haar handelingen en uitspraken en treiterigheid zo goed op m'n schoonmoeder trekt ) is Yvette !!![]()
Thuis kan dus wel degelijk heel realistisch zijn!(ik heb medelijden met je!)
Maar je hebt gelijk hoor, Yvette begint weer steeds meer haar vervelende zelf te worden... Die past het beste "achter het behang"!
0 x
-
- Poster rang 5
maar allez...daffy duck schreef:zoals in die reclame van cécémel ( als je dat kent ) :roll2: :roll2: :roll2:Christel schreef::roll2:daffy duck schreef:wie nu toch wel duchtig op m'n systeem begint te werken ( en misschien is dit alleen maar omdat ze in haar handelingen en uitspraken en treiterigheid zo goed op m'n schoonmoeder trekt ) is Yvette !!![]()
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dankzij Youtube weet ik nu over welke reclame je het hebtlord F. schreef:maar allez...daffy duck schreef:zoals in die reclame van cécémel ( als je dat kent ) :roll2: :roll2: :roll2:Christel schreef::roll2:daffy duck schreef:wie nu toch wel duchtig op m'n systeem begint te werken ( en misschien is dit alleen maar omdat ze in haar handelingen en uitspraken en treiterigheid zo goed op m'n schoonmoeder trekt ) is Yvette !!![]()

Het zou Yvette inderdaad wel staan denk ik, zo'n bloemetjes-kostuum

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
en dan die foute, ongemeende excuses gisterenavond naar Simonne ! Spuug spuug !!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 4
en zich moeien met de trouwdatum van haar dochter!johan1969 schreef:Jenny. t Enige wat ze kan doen is Rosa afbreken.

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vooral dat moeien met die trouwdatum vind ik echt vreselijk! Wat maakt zo'n datum nou toch uit... Ze zou zich beter zorgen maken om het feit dat haar "schoonzoon" blijkbaar totaal geen zin heeft om een datum te prikken (wat er toch duidelijk op wijst dat hij niet echt op een huwelijk zit te wachten), en haar dochter er vervolgens op wijzen dat een huwelijk meestal een stuk prettiger verloopt als het vrijwillig gebeurt..Mieke schreef:en zich moeien met de trouwdatum van haar dochter!johan1969 schreef:Jenny. t Enige wat ze kan doen is Rosa afbreken.

0 x
-
- Nog geen rang
Ik gok op vrijdag 28 mei 2010 .Mieke schreef:en zich moeien met de trouwdatum van haar dochter!johan1969 schreef:Jenny. t Enige wat ze kan doen is Rosa afbreken.

0 x
-
- Poster rang 4
lol waarschijnlijk jaSardonis schreef:Ik gok op vrijdag 28 mei 2010 .Mieke schreef:en zich moeien met de trouwdatum van haar dochter!johan1969 schreef:Jenny. t Enige wat ze kan doen is Rosa afbreken.![]()

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Luc
- Poster rang 4
zie filmpje op de één-siteSardonis schreef:Ik gok op vrijdag 28 mei 2010 .Mieke schreef:en zich moeien met de trouwdatum van haar dochter!johan1969 schreef:Jenny. t Enige wat ze kan doen is Rosa afbreken.![]()

0 x
-
- Poster rang 5
de traditionele dubbelaflevering op het einde van het seizoen dus ? 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Momenteel is dat toch wel Franky... Hoe die zich gedroeg op oudejaar en dan hoe hij daar zat thuiskwam...
Al sinds de acteurwissel heb ik er niet veel meer van moeten weten en 't betert er niet op!
Al sinds de acteurwissel heb ik er niet veel meer van moeten weten en 't betert er niet op!
0 x
Runaway Dreamer
-
- Nog geen rang
Nu niet voor het één of ander maar doen alle 16 jarigen dat niet tegenwoordig? =PMlies schreef:Momenteel is dat toch wel Franky... Hoe die zich gedroeg op oudejaar en dan hoe hij daar zat thuiskwam...
0 x