Is inderdaad zo ! Zover had ik nog niet gedacht.Christel schreef:Vind ik ook, en dat geldt wat mij betreft ook voor Marianne... Die 2 gelden de laatste tijd zowat alleen als bewegend decor... Ik kijk in elk geval alvast uit naar deze nieuwe wending!lord F. schreef:Ze zijn toch al een jaar samen, dus zo'n verrassing is dat toch niet ?frankbomans schreef:Was Ann ook verliefd op Jean-Pierre? Dat wist ik niet eens!
Wat vinden jullie van de verloving van Marianne? Ik weet niet echt wat ik er moet van denken. Geert is wel een goeie gast, maar toch...
Het wordt anderzijds wel eens tijd dat Geert terug eens een grotere verhaallijn krijgt. Momenteel is het enige dat hij moet doen de gemoederen bedaren. Ik vond hem in het begin toch snediger.
@Daffy: wat betreft de geschiedenis die zich herhaalt: wat te denken van de geschiedenis tussen Jenny en Rosa met Frank, waar zowel Peggy als Bianca uit voortkomen? Dat was toendertijd exact dezefde situatie als nu met Peggy en Bianca met Tom eigenlijk. Het is alleen te hopen dat Bianca er wat sneller achterkomt dan Jenny destijds. Die heeft daar een jaar of 18 over gedaan, tot Peggy vragen aan Rosa begon te stellen over haar vader

En ja, wij die moeten wachten tot Sandrine groot is ....zitten we allemaal naar thuis te kijken vanuit onze rolstoel met hoorapparaat, dikke brillenglazen en ons vals gebit in een glas water, uit schrik dat we anders op onze tong bijten van de spanning, als de waarheid eindelijk na 20 jaar aan het licht komt !