Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Gesloten
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Re: Marianne Bastiaens

Bericht door daffy duck »

Christel schreef:
lord F. schreef:
frankbomans schreef:Was Ann ook verliefd op Jean-Pierre? Dat wist ik niet eens!

Wat vinden jullie van de verloving van Marianne? Ik weet niet echt wat ik er moet van denken. Geert is wel een goeie gast, maar toch...
Ze zijn toch al een jaar samen, dus zo'n verrassing is dat toch niet ?
Het wordt anderzijds wel eens tijd dat Geert terug eens een grotere verhaallijn krijgt. Momenteel is het enige dat hij moet doen de gemoederen bedaren. Ik vond hem in het begin toch snediger.
Vind ik ook, en dat geldt wat mij betreft ook voor Marianne... Die 2 gelden de laatste tijd zowat alleen als bewegend decor... Ik kijk in elk geval alvast uit naar deze nieuwe wending! :)

@Daffy: wat betreft de geschiedenis die zich herhaalt: wat te denken van de geschiedenis tussen Jenny en Rosa met Frank, waar zowel Peggy als Bianca uit voortkomen? Dat was toendertijd exact dezefde situatie als nu met Peggy en Bianca met Tom eigenlijk. Het is alleen te hopen dat Bianca er wat sneller achterkomt dan Jenny destijds. Die heeft daar een jaar of 18 over gedaan, tot Peggy vragen aan Rosa begon te stellen over haar vader ;)
Is inderdaad zo ! Zover had ik nog niet gedacht. :?

En ja, wij die moeten wachten tot Sandrine groot is ....zitten we allemaal naar thuis te kijken vanuit onze rolstoel met hoorapparaat, dikke brillenglazen en ons vals gebit in een glas water, uit schrik dat we anders op onze tong bijten van de spanning, als de waarheid eindelijk na 20 jaar aan het licht komt ! :lol:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

daffy duck schreef:En ja, wij die moeten wachten tot Sandrine groot is ....zitten we allemaal naar thuis te kijken vanuit onze rolstoel met hoorapparaat, dikke brillenglazen en ons vals gebit in een glas water, uit schrik dat we anders op onze tong bijten van de spanning, als de waarheid eindelijk na 20 jaar aan het licht komt ! :lol:
Spreek voor jezelf hé. :P
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef:En ja, wij die moeten wachten tot Sandrine groot is ....zitten we allemaal naar thuis te kijken vanuit onze rolstoel met hoorapparaat, dikke brillenglazen en ons vals gebit in een glas water, uit schrik dat we anders op onze tong bijten van de spanning, als de waarheid eindelijk na 20 jaar aan het licht komt ! :lol:
LOL
Het zou wat zijn! :help: :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

lord F. schreef:

Bij mij zou het best kunnen ja ! :lol: Maar ik vrees tegen die tijd bij Marianne ook ! :wink:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

daffy duck schreef:
lord F. schreef:

Bij mij zou het best kunnen ja ! :lol: Maar ik vrees tegen die tijd bij Marianne ook ! :wink:
Leah Thijs is zelf onlangs getrouwd, aan de leeftijd van 64jaar, zouden ze foto's van haar recente trouw gebruiken om te besparen in "Thuis"?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
daffy duck schreef:
lord F. schreef:

Leah Thijs is zelf onlangs getrouwd, aan de leeftijd van 64jaar, zouden ze foto's van haar recente trouw gebruiken om te besparen in "Thuis"?
En Geert er dan in Photoshoppen ofzo? :)
Misschien dat de hele situatie tussen Tom, Peggy en Bianca er juist voor zorgt dat het huwelijk tussen Geert en Marianne explosief verloopt :mrgreen: (hopelijk in tegenstelling tot het huwelijk van Leah Thys zelf, uiteraard ;) )
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Christel schreef: En Geert er dan in Photoshoppen ofzo? :)
)
Alsof ze in Thuis nog nooit eens gephotoshopt hebben. Bij die foto van Bianca en Tom in Parijs had ik toch mijn twijfels.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

:mrgreen:
Laatst gewijzigd door Rieka op di 10 nov 2009, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Rieka schreef:"Thuis" kan ook extra besparen door het trouwkleed van Leah te "lenen"... :wink:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:"Thuis" kan ook al wat besparen door het trouwkleed, kostuumpje van Leah te "lenen"... :wink:
Dat hebben ze ook al eens eerder gedaan geloof ik, dus dat zou prima kunnen! :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Luc schreef:
)
Alsof ze in Thuis nog nooit eens gephotoshopt hebben. Bij die foto van Bianca en Tom in Parijs had ik toch mijn twijfels.
Ik ook hoor... Dat hebben ze volgens mij inderdaad wel vaker gedaan. :)
Het is alleen maar dat zo'n trouwerij volgens mij weer genoeg stof oplevert om weer een paar afl. mee op te vullen. Te leuk om te vervangen door Photoshop dus ;)
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Christel schreef:
Luc schreef:
)
Ik ook hoor... Dat hebben ze volgens mij inderdaad wel vaker gedaan. :)
Het is alleen maar dat zo'n trouwerij volgens mij weer genoeg stof oplevert om weer een paar afl. mee op te vullen. Te leuk om te vervangen door Photoshop dus ;)
Het zit er dik in dat ze die trouw gaan houden tot eind mei, kunnen ze voor de 35ste keer met een trouwfeest het seizoen eindigen :D
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

en waarschijnlijk een dubbel huwelijk: Geert+Marianne en Tom+Bianca *geeeeeeuuuuwwwwww* :(
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Mieke schreef:en waarschijnlijk een dubbel huwelijk: Geert+Marianne en Tom+Bianca *geeeeeeuuuuwwwwww* :(
*ZUCHT*
Als jij ook al kritisch wordt.... :mrgreen:
0 x
Gesloten