Franky Bomans (Braam Verreth)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Re: Franky

Bericht door jessie V. »

Het is inderdaad van de ene dag op de andere (al zat er voor ons dan 3 maanden tussen) en zo snel gaat dat echt niet, hoor!
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik begin meer en meer te denken dat Franky homo is, hoe hij zich gedraagt tegen dat meisje (zeker als je de voorstukjes voor de aflevering van deze avond bekijkt)
En Simonne die al meerdere malen gepraat heeft over Franky en de meisjes in de toekomst. Het ligt er wat te dik op vind ik.

Wie weet is ie wel verliefd op Rocky en trekt hij het zich daarom zo aan dat die zo gemeen doet..
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Deze Franky is toch geen echt mietje ? De vorige Franky was meer homo-achtig of hoe ik dat ook moet zeggen.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik zeg niet dat ie eruit ziet als een mietje hè, ik zeg gewoon dat het opvalt hoe ze er de nadruk opleggen. :)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat zat ik gisteren ook te denken, maar als je je nou die kleine Franky in die rol voorstelt, zoal s hij gisteren deed en tegenover dat meisje, dan is alles toch opeens anders, vind ik.
En ik zeg het nog maar weer eens, die jongen is veel te oud voor die rol en zo ziet hij er ook uit.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Dat zat ik gisteren ook te denken, maar als je je nou die kleine Franky in die rol voorstelt, zoal s hij gisteren deed en tegenover dat meisje, dan is alles toch opeens anders, vind ik.
En ik zeg het nog maar weer eens, die jongen is veel te oud voor die rol en zo ziet hij er ook uit.
Daar sluit ik me bij aan. Ik vind het bovendien steeds meer opvallen!

Het zou mij overigens ook niet verbazen als dadelijk blijkt dat Franky homo is. Er wordt inderdaad nogal nadruk gelegd op zijn "interesse in meisjes".. :)
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Hoe zijn grootouders tegen hem bezig waren, vond ik wel grappig. Allez, zo erg dat het grappig was...

Een jongere die uit de kast moet komen, hebben we nog niet gehad.

Wel oudere homo's (kapper), lesbiennes, incest, seks op leeftijd, overspel, verkrachting...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
jessie V. schreef:Dat zat ik gisteren ook te denken, maar als je je nou die kleine Franky in die rol voorstelt, zoal s hij gisteren deed en tegenover dat meisje, dan is alles toch opeens anders, vind ik.
Wel, ik niet. Allez, hij lijkt me toch niet veel ouder dan dat meisje.
Maar vooral >> het is een veel beter acteur dan de vorige Franky die zo'n scenes niet eens zou kunnen spelen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Christel schreef:
Wel, ik niet. Allez, hij lijkt me toch niet veel ouder dan dat meisje.
Maar vooral >> het is een veel beter acteur dan de vorige Franky die zo'n scenes niet eens zou kunnen spelen.
Daar ben ik het wel mee eens. Sowieso vind ik deze acteur het helemaal niet slecht doen op zich!
Maar ik vind hem gewoon veel ouder lijken dan 16 (dat geldt ook voor "Hanne" trouwens) en dat komt op mij, zeker met de huidige verhaallijn, in zijn geval soms wat belachelijk over... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Zijn Franky en Hanne in t echt niet rond de 22 ?

Ik vind het idd nogal dwaas dat ze rollen van pubers moeten spelen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

De echte leeftijd doet er inderdaad niet toe. Soms kan dat, soms niet. Nu niet in geval van Franky en dat ligt niet aan de acteerprestaties van die nieuwe Franky.
Maar dit hebben we, geloof ik, al eens besproken. En wie zegt er dat die jongen uit de kast moet komen?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het nogal ''belerend'' dat er in Thuis altijd opgekomen wordt voor de emancipatie van minderheden.

t Lijkt Buren wel.

Of schooltelevisie.

Homo's, lesbiennes, andersvaliden enz moeten aanvaard worden. Bewust ongehuwde moeders, incestslachtoffers, drugsverslaafden idem ...

Natuurlijk moeten ze aanvaard worden en niet gediscrimineerd, maar daar dient een soap niet voor. Dat moet je uit jezelf weten.

Ter Smissen is volgens mij ook het enige cafe in Vlaanderen waar niet gerookt wordt ! :mrgreen:
0 x
Sardonis
Nog geen rang

Bericht door Sardonis »

Rieka schreef:
johan1969 schreef:Ik vind het nogal ''belerend'' dat er in Thuis altijd opgekomen wordt voor de emancipatie van minderheden.

t Lijkt Buren wel.

Of schooltelevisie.

Homo's, lesbiennes, andersvaliden enz moeten aanvaard worden. Bewust ongehuwde moeders, incestslachtoffers, drugsverslaafden idem ...

Natuurlijk moeten ze aanvaard worden en niet gediscrimineerd, maar daar dient een soap niet voor. Dat moet je uit jezelf weten.

Ter Smissen is volgens mij ook het enige cafe in Vlaanderen waar niet gerookt wordt ! :mrgreen:
@Johan1969: en was het je bedoeling om belerend over te komen?
Dank je wel voor je uitleg!
En toch heeft hij gelijk , alleen vergeet hij nog de hele Islam-bazaar die ze ons door de strot willen rammen ... :evil: :evil:
0 x
Mlies
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Mlies »

Rieka schreef:
Sardonis schreef:
Rieka schreef:
johan1969 schreef:Ik vind het nogal ''belerend'' dat er in Thuis altijd opgekomen wordt voor de emancipatie van minderheden.

t Lijkt Buren wel.

Of schooltelevisie.

@Johan1969: en was het je bedoeling om belerend over te komen?
Dank je wel voor je uitleg!
En toch heeft hij gelijk , alleen vergeet hij nog de hele Islam-bazaar die ze ons door de strot willen rammen ... :evil: :evil:
@Sardonis: ik zei niet dat Johan ongelijk heeft, hé?!
't IS maar dat we dergelijke "discussie" ook al gehad hebben..... :roll:
Ik vind dat eigenlijk helemaal zo slecht nog niet. Een soap is de weerspiegeling van de maatschappij en daar komen deze minderheden nu eenmaal ook in voor.
Natuurlijk is het in een soap opvallender, omdat ze veel minderheden in een mini-samenleving proberen te steken. Maar een soap is nu eenmaal zo. Dat is trouwens positief, want sommige soap-kijkers hebben het niet zo begrepen op deze minderheden en dat kan een positieve invloed hebben daarop.
0 x
Runaway Dreamer
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

En zo is dat. Mlies. Volledig eens met jou en vooral met je laatste zin!
0 x
Gesloten