Morgen loopt Luc gegarandeerd met een blauw oog rond en misschien nog wel meer blauwe plekken.
Hij ging zóóó mooi neer.

En dan die smile van Peggy ... heerlijk .RuneThandy schreef:Wat een fantastische knal van Waldek. En zo onverwachts. Ik vond hem prachtig.
Morgen loopt Luc gegarandeerd met een blauw oog rond en misschien nog wel meer blauwe plekken.
Hij ging zóóó mooi neer.![]()
Dat was inderdaad leuke tv.Rieka schreef:JA, daar heb ik van genoten, (meer dan van die mep die Luc kreeg)Sardonis schreef:En dan die smile van Peggy ... heerlijk .RuneThandy schreef:Wat een fantastische knal van Waldek. En zo onverwachts. Ik vond hem prachtig.
Hij ging zóóó mooi neer.![]()
![]()
![]()
Een blauw oog opgelopen door een slippertje ???Rieka schreef:Nee, een slippertjeSardonis schreef:Huiselijk geweld ??Rieka schreef:
Mijn ervaring met een blauw oog8)![]()
Ja, een slippertje: ben uitgegleden met mijn fiets en heb de grond niet gemist.lord F. schreef:Een blauw oog opgelopen door een slippertje ???Rieka schreef:Nee, een slippertjeSardonis schreef:Huiselijk geweld ??Rieka schreef:
Mijn ervaring met een blauw oog8)![]()
(ben wat berichten aan het inhalen dus, vandaar m'n supersnelle reactie)