Er zijn toch al eens 3 dokters geweest in de praktijk? Dus dat kan nu toch opnieuw. Of misschien gaan Ann nog maar deeltijds werken om zich bezig te houden met haar kindje ofzo.Willy Crevits schreef:3 dokters ? en er zijn nu al geen patiënten!!!
Bianca Bomans (Merel De Vilder Robier)
-
- Nog geen rang
Re: Bianca
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Ik bedoelde de praktijk van Ann, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Maar toch bedankt voor de correctie!lord F. schreef:Nee, ze deed stage eigenlijk bij Dré en (wijlen) Valerie.frankbomans schreef:Is het waar dat ze een tijdje in de praktijk van Ann heeft gewerkt of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ann woonde toen nog in Toscanië met Lou.
Ik vind ze er goed uitzien, ik had gedacht dat ze er een stuk ouder ging uit zien, maar ik heb me gelukkig vergist.johan1969 schreef:Wie vindt er nog dat Bianca er nogal bleek/slecht/ongezond uitziet ?
0 x
-
- x 435
Ik vind ook dat ze er goed uitziet.frankbomans schreef:Ik bedoelde de praktijk van Ann, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Maar toch bedankt voor de correctie!lord F. schreef:Nee, ze deed stage eigenlijk bij Dré en (wijlen) Valerie.frankbomans schreef:Is het waar dat ze een tijdje in de praktijk van Ann heeft gewerkt of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ann woonde toen nog in Toscanië met Lou.
Ik vind ze er goed uitzien, ik had gedacht dat ze er een stuk ouder ging uit zien, maar ik heb me gelukkig vergist.johan1969 schreef:Wie vindt er nog dat Bianca er nogal bleek/slecht/ongezond uitziet ?
En ze lijkt ook stukken zelfverzekerder dan vroeger.
0 x
-
- Poster rang 1
Ja, maar zo zag ze er vroeger ook al uitjohan1969 schreef:Wie vindt er nog dat Bianca er nogal bleek/slecht/ongezond uitziet ?

0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Ik weet niet wat julie ervan vinden, maar ik denk dat er binnenkort ruzie komt tussen Tom en Bianca.
Dat is toch al eens gebeurd tussen een De Decker en een Verbeeck na een weekendje Parijs. Dus als je Bianca als een Verbeeck rekent, zou de geschiedenis zich wel eens kunnen herhalen denk ik.
Dat is toch al eens gebeurd tussen een De Decker en een Verbeeck na een weekendje Parijs. Dus als je Bianca als een Verbeeck rekent, zou de geschiedenis zich wel eens kunnen herhalen denk ik.
0 x
-
- Poster rang 4
Wat is er nu gisteren gebeurd met Bianca en een meisje op een fuif?
Ze hadden het er vandaag over maar door een blikseminslag (thuis kijken is blijkbaar gevaarlijk!
) heb ik het niet gezien.
Ze hadden het er vandaag over maar door een blikseminslag (thuis kijken is blijkbaar gevaarlijk!

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- x 435
Mieke schreef:Wat is er nu gisteren gebeurd met Bianca en een meisje op een fuif?
Ze hadden het er vandaag over maar door een blikseminslag (thuis kijken is blijkbaar gevaarlijk!) heb ik het niet gezien.

(hier was het gisteren zelfs mooi weer!)
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vond het wel jammer dat Marianne Bianca nodeloos bang maakt door te zeggen dat die junk wschl weer rap vrij zal zijn...
0 x
- Luc
- Poster rang 4
Kan Bianca niet terug naar Canada ? Ze werkt op mijn zenuwen en ze speelt zwak (het was toch een soort woede-uitbarsting dat ze kreeg deze week, veronderstel ik). En haar Tom mag mee, pffttt...
Laatst gewijzigd door Luc op vr 09 okt 2009, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Goh, ik weet niet... Marianne was gewoon hardop aan het denken eigenlijk, en dan is het niet zo raar dat je je afvraagt wat er zal gebeuren mocht die junk terug vrijkomen. Bianca zal het zichzelf misschien ook al wel afgevraagd hebben. Bovendien is Bianca oud en verstandig genoeg, dus dat ze zoiets liever niet hoort lijkt me duidelijk, maar om daar nu extra bang door te worden..johan1969 schreef:Ik vond het wel jammer dat Marianne Bianca nodeloos bang maakt door te zeggen dat die junk wschl weer rap vrij zal zijn...

Wat dat meisje en die fuif betreft; blijkbaar had ze die Kevin leren kennen op een feestje en had hij haar grote beloftes gedaan, maar thuis aangekomen werd hij ziek van de drugs die hij genomen had, dus heeft dat meisje Bianca gebeld. Maar die fuif of wat dan ook, hebben ze inderdaad niet laten zien ofzo.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat moest wel een woede-uitbarsting voorstellen jaLuc schreef:Kan Bianca niet terug naar Canada ? Ze werkt op mijn zenuwen en ze speelt zwak (het was toch een soort woede-uitbarsting dat ze kreeg deze week, veronderstel ik). En haar Tom mag mee, pffttt...

Hun terugkeer is ook niet bepaald wat ik ervan verwacht had

Door al die extra personages die ze nu ineens toevoegen, sleept dat verhaal tussen Tom en Peggy veel te lang aan, en dat gedraai van vooral Tom steekt mij ook enorm tegen. Bianca is inmiddels weer bijna net zo truttig als vroeger, dus dat helpt ook niet echt mee... Alleen al de manier waarop ze altijd "dada" zegt

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Daar ben ik het nou eens volkomen mee eens. Altijd die zoetzure lachjes en een "slechte" woede-uitbarsting.
Ze is op haar best als ze in een slechte bui is, dat komt er vrij natuurlijk uit.
Ik vind trouwens ook dat ze eens op moeten houden met dat gezeur tegen haar.Ieder moment zitten ze met z'n vieren aan haar hoofd te zeuren.
Nee, Bianca is niet mijn favoriet. Ook de actrice niet.
Ze is op haar best als ze in een slechte bui is, dat komt er vrij natuurlijk uit.
Ik vind trouwens ook dat ze eens op moeten houden met dat gezeur tegen haar.Ieder moment zitten ze met z'n vieren aan haar hoofd te zeuren.
Nee, Bianca is niet mijn favoriet. Ook de actrice niet.
0 x
-
- x 435
Bij mij kwam het eerder als een paniek-angstreaktie over.Christel schreef:Dat moest wel een woede-uitbarsting voorstellen jaLuc schreef:Kan Bianca niet terug naar Canada ? Ze werkt op mijn zenuwen en ze speelt zwak (het was toch een soort woede-uitbarsting dat ze kreeg deze week, veronderstel ik). En haar Tom mag mee, pffttt...![]()
Hun terugkeer is ook niet bepaald wat ik ervan verwacht had![]()
Door al die extra personages die ze nu ineens toevoegen, sleept dat verhaal tussen Tom en Peggy veel te lang aan, en dat gedraai van vooral Tom steekt mij ook enorm tegen. Bianca is inmiddels weer bijna net zo truttig als vroeger, dus dat helpt ook niet echt mee... Alleen al de manier waarop ze altijd "dada" zegt![]()

0 x
-
- Poster rang 4
Bianca mag idd terug vertrekken. Tom en Peggy mogen blijven, en Bianca uit liefdesverdriet terug naar Canada 

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...