Normale procedure misschien wel, maar toch geen normale adoptie???Mlies schreef:Ik kan Ann eigenlijk ook wel begrijpen hoor... Moet heel frustrerend zijn, te weten dat de baby die je zo graag ziet, die je ziet als je eigen kindje, na 2 maand tóch nog van je kan worden afgenomen. Begrijp heel goed dat ze zo reageert!Luc schreef:Kan Ann wel begrijpen, ze is erg onzeker en terecht want Peggy Wispeltuur weet nooit echt wat ze wil. Aan de andere kant heeft ze het zelf gezocht. Dat ze eens een "normale" adoptieprocedure begon, nu heeft ze het toch ook wel echt gezocht en dat voor een "intelligente" dokter.
En in dit geval is dit een 'normale' adoptieprocedure. Peggy staat het kindje af en Ann adopteert het. Bij zo'n gevallen gaat dat niet via één of ander adoptiebureau hé. Dit is de normale procedure en volgens die procedure kan Peggy zich nog tot 2 maand na de start bedenken, wat ik uiteindelijk een stomme regel vind: afgestaan is afgestaan. Is vreselijk om je na 2 maanden toch nog te bedenken!
Volgens mij is adoptie gewoonlijk anoniem, dit is echt wel de eerste keer dat ik van een adoptie van een kind van de buren hoor, zulle!
En in dit geval was het echt wel op problemen vragen, van beide kanten.
Dat Bianca met haar "stiefdochter" naar Rosa gaat, is niet meer dan normaal, gezien er een overeenkomst bestaat tussen de natuurlijke grootmoeder en de adoptiemoeder.
Ik walg van deze verhaallijn want die staat
volgens mij MIJLENVER van de realiteit.
BAH!