De Bomansen

Gesloten
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: De Bomansen

Bericht door Willy Crevits »

jessie V. schreef:Frank hoeft niet de beledigde onschuld uit te hangen. Het is waar wat Yvette zei: hoe vaak heeft Simon jou al een misstap vergeven?
Frank plots voor de andere kant ?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Willy Crevits schreef:
jessie V. schreef:Frank hoeft niet de beledigde onschuld uit te hangen. Het is waar wat Yvette zei: hoe vaak heeft Simon jou al een misstap vergeven?
Frank plots voor de andere kant ?
Of misschien heeft Simonne wel meer geheimen voor Frank dan dat wij weten, dat kan ook natuurlijk :twisted: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
*Ikke*
Nog geen rang

Bericht door *Ikke* »

Ik vind Frank zijn reactie heel normaal. Hij heeft toch recht op kwaad zijn ? Zijn vrouw heeft hem bedrogen !
Langs de andere kant moet hij nu niet gaan overdrijven en zélf het 'heilig boontje' gaan uithangen. In ieder geval moet er snel iets gebeuren tussen die twee, of Simonne zou het wel eens beu kunnen worden en het aftrappen.
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Ik heb een paar vraagjes over Florke:

1) Weet iemand haar familienaam (dus niet Bomans)? Ben namelijk een Thuis-stamboom aan het maken
2) Ligt zij begraven naast Rogerke of naast Staf (de vader van Luc en Frank)
3) Zijn haar kleindochters Bianca en Peggy (even) teruggekeerd voor haar begrafenis?

Alvast bedankt!
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

frankbomans schreef:Ik heb een paar vraagjes over Florke:

1) Weet iemand haar familienaam (dus niet Bomans)? Ben namelijk een Thuis-stamboom aan het maken
2) Ligt zij begraven naast Rogerke of naast Staf (de vader van Luc en Frank)
3) Zijn haar kleindochters Bianca en Peggy (even) teruggekeerd voor haar begrafenis?

Alvast bedankt!
1) Die heette Florence Rousseau. :)
2) Misschien liggen ze alle 3 naast elkaar met Florke in het midden. :mrgreen:
Nee, denk dat ze naast Rogeeke ligt. :) Maar geen slechte vraag want normaal gezien (zeker destijds) graveerden ze de naam van de echtgenote er al bij op het grafsteen als de één overleed. Maar Staf was Frank in het kwadraat als ik het goed begrepen heb, dus misschien dat ze zelf toch liever begraven wou worden naast Rogerke. :)
3) dacht van niet.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

lord F. schreef:Maar geen slechte vraag want normaal gezien (zeker destijds) graveerden ze de naam van de echtgenote er al bij op het grafsteen als de één overleed.
De namen van echtgenoten/echtgenotes graveerden ze er niet standaard op, enkel op aanvraag...'k weet dat van horen lezen...
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Simonne zei in reeks 1 dat ze haar moeder nooit gekend heeft. Hoe is Yvette dan tot haar gekomen? En wie heeft haar dan opgevoed, want haar vader Stan leerde ze ook pas véél later kennen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

frankbomans schreef:Simonne zei in reeks 1 dat ze haar moeder nooit gekend heeft. Hoe is Yvette dan tot haar gekomen? En wie heeft haar dan opgevoed, want haar vader Stan leerde ze ook pas véél later kennen.
Diegene van wie ze dacht dat haar vader was zal haar opgevoed hebben zeker ?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Nou vraag ik me toch af waar Simonne last van heeft... Op haar lijstje met minpunten gisteren, kwamen alleen maar eigenschappen van Frank naar voren die al vanaf dag 1 in Thuis in het oog springen. Ik snap dan ook niet zo goed waar ze met deze verhaallijn heen willen, want mocht Frank aan 1 negatieve eigenschap op dat lijstje gaan "werken" dan is hij Frank niet meer.. :?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Daar waren ook punten bij waarvoor je nou niet direct naar de psychiater gaat. Maar ik vond hun bezoek aan de
psychiater wel leuk. Wat die daar allemaal zeiden was echt om te lachen, al was het niet zo bedoeld. Ik denk dat ik Simon wel een beetje snap. Ze heeft al zoveel ellende meegemaakt met die man en hem steeds maar weer vergeven en hij vond dat allemaal maar heel gewoon. Toen zij eens een keer een beetje over de schreef ging, speelde hij de beledigde onschuld.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat slippertje van Simonne, en vooral Frank's reactie daarop, heeft heel die "crisis" zeker in gang gezet, en ik begrijp dan ook niet dat Simonne daar niet over begint, in plaats van Frank's karakter gewoon op te sommen daar bij die therapeute... Volgens mij weet Simonne zelf maar amper wat er aan de hand is ofzo.. :?
Maar inderdaad, toen ze die lijsten op begonnen te sommen moest ik toch ook wel lachen ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Daar kwam nog bij dat er ineens een pikzwarte traan over haar wang biggelde!!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

jessie V. schreef:Daar kwam nog bij dat er ineens een pikzwarte traan over haar wang biggelde!!
:lol:
Ja, de waterproof mascara heeft Simonneke nog altijd niet ontdekt blijkbaar! :razz:
0 x
Gertj3
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Gertj3 »

Eigenlijk is er over de kern van de zaak het slippertje van Simon nooit meer ter sprake gekomen had het anders om geweest Franks stond weer op straat :shock:
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Iedereen vindt Leo altijd wel een zeur, maar ik geef hem gelijk. Ze komen daar allemaal alleen maar werken als het goed uitkomt. Ze vliegen om de haverklap naar de therapeut, of ze gaan gewoon "even" weg (om met Julia te kletsen) en Cois is altijd "ziek, zwak of misselijk" . Gelukkig hebben ze niet veel klanten blijkbaar, anders bestonden ze al lang niet meer.
Maar ja, dat was vroeger bij Leontien en Marie precies hetzelfde, iedereen had onder werktijd altijd een heleboel andere dingen te doen.
0 x
Gesloten