Ja, inderdaad, dat viel me ook op. Ze spreken er eerst in geen maanden over en dan, ocharme onze franky dit en onze franky dat.Mieke schreef:Het was vooral grappig hoe ze er constant de nadruk op aan het leggen waren dat die nieuwe de zoon is van F&S.
"ah onze jongste", "kletsen met mijne zoon", en dan nog "Franky blijft geen papkind"![]()
Kwestie van zeker te zijn dat iedereen weet dat hij wel degelijk Franky is
Franky Bomans (Braam Verreth)
- Luc
- Poster rang 4
Re: Franky
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Luc schreef:De verandering van haarkleur vond ik het meest storend. Die groeischeut is ergens nog normaal op die leeftijd.
Ja, maar dat iemand van 22 iemand van 16 moet spelen, niet he.
0 x
-
- Poster rang 4
De 30-jarige Maya Albert moest toch ook een 16-jarige Aisha spelen.
En Femke, Sofie, Katrien, Paulien, etc.... zijn ook allemaal veel ouder dan hun personage. Big deal!
En Femke, Sofie, Katrien, Paulien, etc.... zijn ook allemaal veel ouder dan hun personage. Big deal!

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Luc
- Poster rang 4
Niet weer die discussie !
.
Franky zou beter eens naar de dokter gaan om te kijken of hij niet met een lintworm zit. Hij spreekt constant over eten.

Franky zou beter eens naar de dokter gaan om te kijken of hij niet met een lintworm zit. Hij spreekt constant over eten.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
In de Dag Allemaal staat een interview met Josip Koninckx waarin hij heel verbitterd overkomt. Als de scenaristen nog een paar maanden hadden gewacht was hij 16 en had hij Franky kunnen blijven spelen blijkbaar.
0 x
-
- Poster rang 4
Boeeeee als dat waar is hadden ze beter dat oud schattig Franky'tje gehouden!! 

0 x
-
- Poster rang 5
die wel niet kon acteren.Mieke schreef:Boeeeee als dat waar is hadden ze beter dat oud schattig Franky'tje gehouden!!

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Luc
- Poster rang 4
Tja, pech voor hem dan. Dom om zo verbitterd over te komen.Nickos schreef:In de Dag Allemaal staat een interview met Josip Koninckx waarin hij heel verbitterd overkomt. Als de scenaristen nog een paar maanden hadden gewacht was hij 16 en had hij Franky kunnen blijven spelen blijkbaar.
0 x
-
- Poster rang 4
schattigheid boven alles!lord F. schreef:die wel niet kon acteren.Mieke schreef:Boeeeee als dat waar is hadden ze beter dat oud schattig Franky'tje gehouden!!

Maar we zullen zien of die nieuwe het beter doet hè

0 x
-
- Poster rang 1
Ik vind die nieuwe Franky toch ook best storend.
Hij lijkt niet op de oude, ziet er ineens 5 jaar ouder uit, haarkleur is anders, zijn manier van spreken is anders... 't Is precies een nieuw kind. Ik aanzie hem niet als Franky!
Maarja, we kunnen er niet veel aan doen en zullen wel zien hoe het loopt zeker?
Hij lijkt niet op de oude, ziet er ineens 5 jaar ouder uit, haarkleur is anders, zijn manier van spreken is anders... 't Is precies een nieuw kind. Ik aanzie hem niet als Franky!
0 x
Runaway Dreamer
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat ben ik wel met je eens... En als ze hem nu eens kalm aan hadden laten veranderen qua gedrag, dan had dat tenminste nog gescheeld. Maar ook in zijn gedrag is de oude Franky totaal niet meer te herkennen waardoor het inderdaad een compleet nieuw personage lijkt.Mlies schreef:Ik vind die nieuwe Franky toch ook best storend.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Dat vind ik eigenlijk ook wel. Het is niet alleen het uiterlijk dat veranderd is, maar hij doet heel anders.
Raar!
Raar!
0 x
-
- Poster rang 1
Dat maakt de verandering van Franky zo raar.
Vroeger was dat een lieve jongen die af en toe wel eens kwaad werd tegen zijn ouders, maar hij zag er heel zachtaardig uit.
Deze ziet er zo een stoere bink uit en gedraagt zich ineens helemaal anders. Zoals bijvoorbeeld wanneer hij zijn vader geld aftroggelde en hij zo tegen Simonne bezig was 'er is nieeeets, nieeeets'... Dat zie ik die 'oude Franky' helemaal niet doen.
De verandering van karakter is veel te bruusk gebeurd. Hadden ze dit geleidelijk aan doorgevoerd, dan was het niet zo opvallend geweest!
Vroeger was dat een lieve jongen die af en toe wel eens kwaad werd tegen zijn ouders, maar hij zag er heel zachtaardig uit.
Deze ziet er zo een stoere bink uit en gedraagt zich ineens helemaal anders. Zoals bijvoorbeeld wanneer hij zijn vader geld aftroggelde en hij zo tegen Simonne bezig was 'er is nieeeets, nieeeets'... Dat zie ik die 'oude Franky' helemaal niet doen.
De verandering van karakter is veel te bruusk gebeurd. Hadden ze dit geleidelijk aan doorgevoerd, dan was het niet zo opvallend geweest!
0 x
Runaway Dreamer
-
- Poster rang 4
die verandering in gedrag is toch gewoon de puberteit.
Niet vergeten dat hij nu 16 jaar is hè, dan doen alle kinderen toch al eens wat brutaler tegen hun ouders..
Niet vergeten dat hij nu 16 jaar is hè, dan doen alle kinderen toch al eens wat brutaler tegen hun ouders..
0 x
-
- Poster rang 1
Dat is juist, maar het is gewoon een beetje te plots, de verandering. Ze gebeurt nogal drastisch. Het zijn twee uitersten vind ik.Mieke schreef:die verandering in gedrag is toch gewoon de puberteit.
0 x
Runaway Dreamer