Neeje, 't waren kartonnen bordjes.Christel schreef:Maar gelukkig wel voor plastic bordjes op de Thuisdagdaffy duck schreef:zeker niet voor boekjes op de thuisdag !Rieka schreef:Waarvoor dan wel?Willy Crevits schreef:Een woestijnland ? Daar was bij de VRT geen geld meer voor.![]()
![]()
![]()
![]()
Seizoensfinale 2009
-
Rieka
- x 435
Re: Seizoensfinale 2009
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
En nu heb ik zo'n kartonnen bordje met handtekeningen ! Tjoelala, tjoelala !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ah, dus het waren kartonnen bordjes! Dus nog volledig recyclebaar ook!
Is het tóch nog goedgekomen..
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Jawel...kun je zien in m'n ava !
en uit puur medelijden , omdat iedereen vond dat ik zo'n ocmw bordje had, hebben ze er iets liefs op gepend !
en uit puur medelijden , omdat iedereen vond dat ik zo'n ocmw bordje had, hebben ze er iets liefs op gepend !
0 x
-
Rieka
- x 435
Ben wel een beetje jaloers, want jij hebt echt iets unieks.daffy duck schreef:Jawel...kun je zien in m'n ava !
Maar ik wil toch niet ruilen, hoor, ik heb wel een paar leuke receptjes gekregen.
Misschien moet ik die eens voor je/ jullie kopiëren?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
En ik ben een beetje jaloers op jullie allebei hoor, want zo'n dag, en de leuke herinnering eraan achteraf, is sowieso super leuk natuurlijk!Rieka schreef:Ben wel een beetje jaloers, want jij hebt echt iets unieks.daffy duck schreef:Jawel...kun je zien in m'n ava !
Maar ik wil toch niet ruilen, hoor, ik heb wel een paar leuke receptjes gekregen.
Misschien moet ik die eens voor je/ jullie kopiëren?
@Daffy:
@Rieka: Ik hou me altijd aanbevolen voor die Thuis-receptjes! Dat zou super zijn :cheer:
0 x
-
Rieka
- x 435
@Christel: ik ga die inscannen en op 't forum plaatsen, maar je moet wat geduld oefenen, ik moet eerst nog wat andere zaken afhandelenChristel schreef:En ik ben een beetje jaloers op jullie allebei hoor, want zo'n dag, en de leuke herinnering eraan achteraf, is sowieso super leuk natuurlijk!Rieka schreef:Ben wel een beetje jaloers, want jij hebt echt iets unieks.daffy duck schreef:Jawel...kun je zien in m'n ava !
Misschien moet ik die eens voor je/ jullie kopiëren?![]()
@Daffy:Wel heel leuk dat ze er zo iets heel persoonlijks van gemaakt hebben!
![]()
@Rieka: Ik hou me altijd aanbevolen voor die Thuis-receptjes! Dat zou super zijn :cheer:
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Zo kun je het misschien beter zien !
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Wat leuk om dat bordje van dichtbij te zien! Inderdaad allemaal heel lieve wensen die ze erop gezet hebben!
@Rieka: alvast heel erg bedankt voor de moeite!
@Rieka: alvast heel erg bedankt voor de moeite!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

en tijd nu voor een ander bordje
:ontopic:
(er is immers ook nog een topic over de thuisdag.
)
(er is immers ook nog een topic over de thuisdag.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Rieka
- x 435
De Thuisdag hoort toch ook bij 't seizoenseinde?lord F. schreef:en tijd nu voor een ander bordje![]()
(er is immers ook nog een topic over de thuisdag.)
0 x
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

Maar ik dacht niet dat ze de laatste "spannende" (euheum) dubbelaflevering nog toonden op de Thuisdag of wel ? Vroeger deden ze dat wel.
0 x
-
Rieka
- x 435
Nee, die hebben ze niet getoond.Willy Crevits schreef:Maar ik dacht niet dat ze de laatste "spannende" (euheum) dubbelaflevering nog toonden op de Thuisdag of wel ? Vroeger deden ze dat wel.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat hebben ze volgens mij maar 2 jaar op rij gedaan, toch? Alleen in Antwerpen, omdat er daar een zaal was waar ze de ruimte hadden.Rieka schreef:Nee, die hebben ze niet getoond.Willy Crevits schreef:Maar ik dacht niet dat ze de laatste "spannende" (euheum) dubbelaflevering nog toonden op de Thuisdag of wel ? Vroeger deden ze dat wel.
0 x
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

Ze kunnen toch een zaal zoeken ? Vraag me af waarom ze het niet meer doen.Christel schreef:Dat hebben ze volgens mij maar 2 jaar op rij gedaan, toch? Alleen in Antwerpen, omdat er daar een zaal was waar ze de ruimte hadden.Rieka schreef:Nee, die hebben ze niet getoond.Willy Crevits schreef:Maar ik dacht niet dat ze de laatste "spannende" (euheum) dubbelaflevering nog toonden op de Thuisdag of wel ? Vroeger deden ze dat wel.
Of beseffen ze zelf dat de slotafleveringen te zwak zijn voor groot scherm ?
0 x