nog 17 dagen ?johan1969 schreef:Ik had al van in t begin door dat er iets was geweest tussen Tom en Peggy.
t Zou me niet verwonderen moest hij de pa van Peggy's kindje zijn.
Hoeveel maanden gaat dat weer duren voor dat uitkomt !
Tom De Decker (Wim Stevens)
-
- Poster rang 5
Re: Tom
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Uiteraard is dat zo, dat laten de makers toch al enkele maanden 'subtiel' uitschijnenjohan1969 schreef:t Zou me niet verwonderen moest hij de pa van Peggy's kindje zijn.

Het zou pas een verrassing zijn als Tom TOCH NIET de vader van dat kind is

0 x
-
- Poster rang 1
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat valt nog best mee vind ik... Tenminste, als je het gaat vergelijken met het aantal keren dat er al is vreemd gegaan in "Thuis"...Willy Crevits schreef:Dan weer een DNA-test ? Hoeveel zijn er daar dan al niet van geweest ?

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
't Zal de schuld van de zware nier zijn denk ik dan ! Beetje uit evenwicht !Rieka schreef:.... Roza, Leontien...johan1969 schreef:Idd, alle mannen in Thuis zijn al vreemdgegaan, behalve heilig boontje Eric.
Luc, Frank, Tom, Mike, Arno, Waldek ...
Allez, de vrouwen kennen er ook wat van : Nancy, Peggy...
En Tom heeft het ook niet van vreemden, Marianne is ook al lang niet meer aan haar proefstuk...
Al mogen we moeder Marianne eigenlijk niet betichten van vreemdgaan, ze gaat raar, maar niet "vreemd".

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 1
Had niet de indruk dat dat met zijn volle goesting was. Was meer om Martine een hak te zetten.lord F. schreef:Eric toch met Lily ?
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
.... Roza, Leontien...Rieka schreef:johan1969 schreef:Idd, alle mannen in Thuis zijn al vreemdgegaan, behalve heilig boontje Eric.
Luc, Frank, Tom, Mike, Arno, Waldek ...
Allez, de vrouwen kennen er ook wat van : Nancy, Peggy...
quote]
... Sam (met Femke, toen hij nog met Aïsha was) & Walter De Decker met Rosa, maar dat telt niet echt want hij was niet echt meer samen met Marianne (wel nog getrouwt, maar kom)
En bij de vrouwen: Simonne (met Vercammen), Dorien (met Jonas)
PS: met wie is Rosa vreemdgegaan?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad!lord F. schreef:Dat je dat met zo'n naam durft vragen.frankbomans schreef: PS: met wie is Rosa vreemdgegaan?

En Rosa had geen DNA test nodig om zeker te weten dat hij de vader van Peggy is...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
lord F. schreef:Dat je dat met zo'n naam durft vragen.frankbomans schreef: PS: met wie is Rosa vreemdgegaan?

0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
Natuurlijk weet ik dat Frank en Rosa gesmost hebben tijdens zijn huwelijk met Jenny, maar dan is Frank toch vreemdgegaan en niet Rosa omdat die toen niet getrouwd was?
0 x
-
- Poster rang 5
En nu terug on-topic. 
schone scene vandaag tss de vader en de moeder van Sandrine.
t is wel duidelijk dat Peggy niet zo heel lang in China zal blijven en dat ze het leven van de De Deckers danig zal verzuren.
(doet er me aan denken dat die wel een enorm onsympathiek klinkende familienaam hebben)

schone scene vandaag tss de vader en de moeder van Sandrine.

t is wel duidelijk dat Peggy niet zo heel lang in China zal blijven en dat ze het leven van de De Deckers danig zal verzuren.

(doet er me aan denken dat die wel een enorm onsympathiek klinkende familienaam hebben)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Nogmaals:lord F. schreef: (doet er me aan denken dat die wel een enorm onsympathiek klinkende familienaam hebben)

0 x