Femke De Grote (Vanya Wellens)

Gesloten
deathkraft
Nog geen rang

Re: Femke

Bericht door deathkraft »

Hoe geniaal was dat ook wel niet!
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Femke begint precies weer dat irritant wicht uit te hangen van een paar maanden geleden. Toen ze pas met Mike was dacht ik en al haar geld erdoor joeg, kon ze mij ook al zo irriteren.
Gisteren dus voor het eerst sinds lang weer... :x
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Femke begint precies weer dat irritant wicht uit te hangen van een paar maanden geleden. Toen ze pas met Mike was dacht ik en al haar geld erdoor joeg, kon ze mij ook al zo irriteren.
Gisteren dus voor het eerst sinds lang weer... :x
Dat geldt voor mij precies hetzelfde. En dan haar blije gedoe steeds! Gisteren weer met haar laarzen.. :roll:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

hoe ze zich moeide toen eric op bezoek ging bij de notaris om over de verkoop van zijn loft te praten

quote: "Ik wil me niet teveel moeien, maar sam is toch oud genoeg om zijn plan te trekken. Verkoop die loft toch!"

ook niet echt professioneel van peter vlerick, om een buitenstaander bij dat gesprek toe te laten, het gaat tenslotte om een klant, ook al is dat de pa van zijn vermoord ex-lief.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind het ook nogal raar dat ze in de loft wil gaan wonen, waar Peters ex woonde.

t Is net alsof ze Sofies plaats wil innemen, ik snap de reaktie van Eric en Martine wel. Evenals die van Peter.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

De loft gaat voor 35.000 € en ze erft 50.000 €. Ze kan altijd nog een lening aangaan als ze terug werk heeft.
0 x
Sardonis
Nog geen rang

Bericht door Sardonis »

johan1969 schreef:De loft gaat voor 35.000 € en ze erft 50.000 €. Ze kan altijd nog een lening aangaan als ze terug werk heeft.
Dat zou wel heel goedkoop zijn ... maak daar maar 255.000€ van :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ja, sorry, maal faktor 10.
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Rieka schreef:
johan1969 schreef:Ik vind het ook nogal raar dat ze in de loft wil gaan wonen, waar Peters ex woonde.

t Is net alsof ze Sofies plaats wil innemen, ik snap de reaktie van Eric en Martine wel. Evenals die van Peter.
En ik begrijp niet waarom zij (en de rest) er zo van overtuigd zijn dat ze dat wel zal kunnen betalen...
Zij heeft die erfenis nog niet en kan dus ook nog het compromis niet betalen.
En hoeveel succesierechten zal ze moeten betalen? Veel vraagtekens!
Voor mij de zoveelste ongeloofwaardige verhaallijn.
Waarom blijf ik toch kijken? :oops:
Afhouding van succesierechten en andere kosten had Peter al berekend he. Dan zou ze nog 450.000 euro overhouden. Nu moest hij enkel haar schulden nog regelen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

In ieder geval vind ik het nogal ziek dat Peter binnenkort met Femke in Sofies bed zit te smossen. Voor die jongen moet dat toch ook raar zijn.

Bovendien zit Femke nog met Mike in haar kop.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:Ik vind het ook nogal raar dat ze in de loft wil gaan wonen, waar Peters ex woonde.

Inderdaad!
En dan haar commentaar dat de fam. Bastiaens daar zo gelukkig is geweest, en dat ze hoopt dat zij er dus ook gelukkig zal worden... :?
Ik kan me vergissen, maar hoezo zijn de Bastiaensen daar gelukkig geweest? Toen ze nog maar net de verhuisdozen uitgepakt hadden, ging Martine al vreemd en is die hele fam. uit elkaar gevallen. Daarna kwam Sofie's overdosis in de "cosey corner", en toen het eindelijk allemaal weer zo'n beetje goed ging na allerlei toestanden, verdween Sofie... Femke zal vast een reden hebben om daar graag te wonen, maar dat de reden is dat zij daar zo gelukkig zijn geweest, vind ik toch maar een vreemde hoor! :|

Bovendien is die loft zogezegd erg groot. Beetje overdreven dan om daar alleen of met z'n 2en te gaan wonen lijkt me. Ze heeft dat geld nog niet eens binnen, of het is alweer bijna op... :roll:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

225.000 € is in mijn ogen niet veel voor een grote loft.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

johan1969 schreef:225.000 € is in mijn ogen niet veel voor een grote loft.
€255.000,-
met de notariskosten erbij zal dat een stuk boven de €300.000,- uitkomen, maar gezien Femke samen is met de notaris is dat een wat ongewone situatie. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Christel schreef:

Inderdaad!
En dan haar commentaar dat de fam. Bastiaens daar zo gelukkig is geweest, en dat ze hoopt dat zij er dus ook gelukkig zal worden... :?
Ik kan me vergissen, maar hoezo zijn de Bastiaensen daar gelukkig geweest? Toen ze nog maar net de verhuisdozen uitgepakt hadden, ging Martine al vreemd en is die hele fam. uit elkaar gevallen. Daarna kwam Sofie's overdosis in de "cosey corner", en toen het eindelijk allemaal weer zo'n beetje goed ging na allerlei toestanden, verdween Sofie... Femke zal vast een reden hebben om daar graag te wonen, maar dat de reden is dat zij daar zo gelukkig zijn geweest, vind ik toch maar een vreemde hoor! :|

Bovendien is die loft zogezegd erg groot. Beetje overdreven dan om daar alleen of met z'n 2en te gaan wonen lijkt me. Ze heeft dat geld nog niet eens binnen, of het is alweer bijna op... :roll:

Zo is ze nu al bezig he : geld lenen van haar ma om kleren te kopen, maar ze heeft haar erfenis nog niet gehad.

Haar job (en inkomen) opzeggen omdat ze gaat erven...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef: Bovendien is die loft zogezegd erg groot. Beetje overdreven dan om daar alleen of met z'n 2en te gaan wonen lijkt me. Ze heeft dat geld nog niet eens binnen, of het is alweer bijna op... :roll:
Toekomstgericht denken hé. :) Eens er kindjes komen zal die loft wel niet meer zo groot zijn.

En geef nu toe >> als jij €450.000,- zou krijgen is het eerste dat je zou kopen toch ook een eigen huis (zeker in haar geval als ze nog iets huurt). :)
Voor de rest van je leven geen maandelijkse afbetalingen meer (en in haar geval ook geen maandelijkse huur) >> een grotere luxe kan ik me toch niet inbeelden. En dan heeft ze nog €150.000,- tot €200.000,- over, waarvan er dan wel een stuk zal afgetrokken worden voor dat faillissement van Ter Smissen Baget maar daar zal nog genoeg van over blijven om vb nog een eigen zaak te starten enzo (want als het mogelijk is wil iedereen wel zijn eigen baas zijn, neem ik aan).

En zo'n slechte prijs is dat toch niet voor zo'n loft. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten