Wist je dat....

Gesloten
Sarita Therror
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Wist je dat....

Bericht door Sarita Therror »

...
je moet beschikken over de steen in je blote numse.

Dat was het werk van een online vertaling, het oorspronkelijke was Deens en moest eigenlijk "je zou op je blote kont moeten krijgen/ hebben" worden.
:lol:

(en terugvertalen om te weten wat het oorspronkelijke was lijkt niet te werken... du skal have den sten i din bare numse)
0 x
Je suis la!
Sarita Therror
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Sarita Therror »

Doet mij denken aan een behoorlijk goede strip, Maus, met een schandalige vertaling.
Het lijkt er op dat ze geen menselijke vertaler op het boek losgelaten hebben, maar zo'n on-line vertaalrobot.
0 x
Je suis la!
xenium
Nog geen rang

Bericht door xenium »

Rieka schreef:
lord F. schreef:
Rieka schreef:wjd er gratis duotickets te winnen zijn voor de Thuisdag?
http://www.een.be/televisie1_master/ove ... WxdbYdMMH1

pagina niet gevonden

error 404

... wist je dat ?
Da's dan pech voor jou.
Maar jij wilt toch niet naar de Thuisdag?
Bedankt voor de link... Bij mij werkt het en wieweet ben ik wel de winnaar :D :D :D ... Het zal waarschijnlijk toch niet.

WJD ik eventjes moest slikken bij de lottotrekking? Als wij met de lotto spelen, hebben we altijd dezelfde nummers (die voor ons een betekenis hebben). De eerste 3 cijfers waren cijfers die ook wij gebruiken (25, 29 en 27). Hopelijk waren het maar 3 juiste cijfers, anders zouden we nog spijt gehad hebben dat we niet meegedaan hadden. Ook het reservecijfer was een van de cijfers die wij gebruiken (3).
0 x
"Ik zie het aan uw ogen dat je met mij op de foto wilt" (quote Geert Hunaerts)...
Sardonis
Nog geen rang

Bericht door Sardonis »

xenium schreef:
Rieka schreef:
lord F. schreef:
Rieka schreef:wjd er gratis duotickets te winnen zijn voor de Thuisdag?
http://www.een.be/televisie1_master/ove ... WxdbYdMMH1

pagina niet gevonden

error 404
Probeer deze dan maar :

http://www.een.be/televisie1_master/ove ... e7wluyBg74
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

Ik ook niet, maar heb deelgenomen aan wedstrijd deze week. Wedstrijdvraagjes zijn toch makkelijk. En nu maar vingers gekruist :)
0 x
xenium
Nog geen rang

Bericht door xenium »

Spijtig genoeg heb ik niet gewonnen, maar ja... Het viel te proberen... Nu eens zien of ik mijn vriend meekrijg en dan toch nog ga gaan.
0 x
"Ik zie het aan uw ogen dat je met mij op de foto wilt" (quote Geert Hunaerts)...
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Christel schreef:
Rieka schreef:Wjd er al heel wat moppen de ronde doen over ene Kimberley?
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 062009_068
Wjd ik me afvraag hoeveel spijt Kimberley inmiddels heeft dat ze met haar tatoeëer-perikelen de media heeft opgezocht? :? (als ze al spijt heeft tenminste...Maar dat kan toch bijna niet anders?? :shock: )
in hoeverre kon ze de media vermijden ? zou uiteindelijk toch uitkomen. Heb gehoord dat er een aantal klinieken zijn die haar gezicht zouden willen "herstellen" gratis zelfs.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Christel schreef:
Rieka schreef:Wjd er al heel wat moppen de ronde doen over ene Kimberley?
http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... 062009_068
Wjd ik me afvraag hoeveel spijt Kimberley inmiddels heeft dat ze met haar tatoeëer-perikelen de media heeft opgezocht? :? (als ze al spijt heeft tenminste...Maar dat kan toch bijna niet anders?? :shock: )

't Ziet er sterk naar uit dat 't een reklamestunt is van een radiozender.
Straks zullen we er meer over vernemen...
Wij houden je op de hoogte! :wink:
Ik ben benieuwd! :)
Willy Crevits schreef: in hoeverre kon ze de media vermijden ? zou uiteindelijk toch uitkomen. Heb gehoord dat er een aantal klinieken zijn die haar gezicht zouden willen "herstellen" gratis zelfs.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Die sterren zijn ook niet zo makkelijk te camoufleren ofzo. :mrgreen:
Toch vraag ik me wel nog steeds af hoe ze kan zeggen dat dit alles komt doordat ze in slaap gevallen is tijdens het zetten van de tatoeage, want dat lijkt me toch wel een heel sterk stuk! Lijkt me eerder een geval van heel veel spijt achteraf, en dan is het natuurlijk niet bepaald netjes om een ander de schuld te geven. Die uitspraak veroorzaakt ook het meeste commentaar op haar actie, als ik her en der de reacties op haar verhaal zo lees...

Hoe dan ook heeft heel die toestand dan toch een positieve kant, als ze het gebeuren gratis willen herstellen. En dat kan natuurlijk ook meteen als een heel goede reden tellen om ermee in de openbaarheid te treden. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ai... In dat geval kan ik me wel voorstellen dat ze het niet bewust heeft meegemaakt allemaal... In slaap vallen is natuurlijk ook heel iets anders dan flauwvallen!
Vind het overigens wel heel sneu voor haar hoor, want het lijkt me verschrikkelijk om mee te maken! Het is voor haar te hopen dat ze de schade een beetje netjes op kunnen lossen, want tatoeages verwijderen is niet zo eenvoudig natuurlijk. :?

Toch blijf ik het een apart verhaal vinden...wjd? ;)
Ik ben het hoe dan ook roerend eens met Tattoo Bertje, als ik dat artikel op "Nieuwsblad.be" doorlees.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

2cm diep, yeah right!! :roll: :roll: :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

WJD... Ik morgen nog 2 examens heb en er dan vanaf ben!
WJD... ik dan lekker wok ga eten met mensen van de klas!
WJD... Ik 's avonds ook een feestje ga bouwen!
WJD... Het dan vakantie is MAAR VOORAl ROCK WERCHTER volgende week! :D
WJD ... JIEEEEEEEHAAAAAAAAA! :D
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

WJD ik het maar een nare toestand vind, heel dat gedoe rond rijzende "ster" Kimberley?
Het is toch behoorlijk waardeloos als je zo'n hele toestand bij elkaar loopt te liegen en verzinnen, en dan nog publiekelijk ook... Ik vraag me af of haar nieuwe werkgever wel zo blij met haar moet zijn als personeelslid. Wie wil er nu geadviseerd worden door zo iemand? :?
Langs dat artikel over haar nieuwe werk, las ik ook dat de verantwoordelijke voor de sterretjes haar aan wil klagen als ze de zaken niet publiekelijk rechtzet, en ergens kan ik me dat heel goed voorstellen. Tenminste, als ze liegt. Maar daar begint het toch meer en meer op te lijken! :roll:
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Het wordt lachwekkender met de dag. Advies verlenen ? Pfft... het lijkt me echt een stom mens en sorry dat ik het moet zeggen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tsja, er zitten zoveel haken en ogen aan die hele toestand...
Heeft ze nu gevraagd om te stoppen tijdens het zetten van die sterren, of heeft ze door de behandeling heen geslapen (lijkt me allebei nogal vreemd eigenlijk)? Heeft die tatoeëerder slim gehandeld toen hij zoveel sterren in haar gezicht zette (is toch nogal een aangrijpende en definitieve gebeurtenis, en dan nog in een gezicht)? En zo kan je nog wel even doorgaan...
Ik kan me voorstellen dat het voor beide partijen niet echt op een feest is uitgedraaid allemaal in elk geval, en het is denk ik maar goed dat ze zo tot een oplossing zijn gekomen.

Maar...een boek? :?
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 9

Bericht door frankbomans »

Is goed :wink:
0 x
Gesloten