Nand Buyl is overleden
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 9
Nand Buyl is overleden
Nand Buyl, die de nonkel van Jenny en Rosa speelde (Arthur), is vanmorgen overleden. Heeft hij lang meegespeeld want ik heb hem nooit zien spelen.
0 x
-
Rieka
- x 435
Re: Nand Buyl is overleden
Nee, die heeft niet lang meegespeeld.frankbomans schreef:Nand Buyl, die de nonkel van Jenny en Rosa speelde (Arthur), is vanmorgen overleden. Heeft hij lang meegespeeld want ik heb hem nooit zien spelen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad, alleen eventjes in seizoen 11...Rieka schreef:Nee, die heeft niet lang meegespeeld.frankbomans schreef:Nand Buyl, die de nonkel van Jenny en Rosa speelde (Arthur), is vanmorgen overleden. Heeft hij lang meegespeeld want ik heb hem nooit zien spelen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Rieka
- x 435
Weet iemand nog wat ie in "Thuis" kwam doen?Christel schreef:Inderdaad, alleen eventjes in seizoen 11...Rieka schreef:Nee, die heeft niet lang meegespeeld.frankbomans schreef:Nand Buyl, die de nonkel van Jenny en Rosa speelde (Arthur), is vanmorgen overleden. Heeft hij lang meegespeeld want ik heb hem nooit zien spelen.
Had het iets met een erfenis te maken of zit ik er nu compleet naast?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Je zit er compleet naast.Rieka schreef:Weet iemand nog wat ie in "Thuis" kwam doen?Christel schreef:Inderdaad, alleen eventjes in seizoen 11...Rieka schreef:Nee, die heeft niet lang meegespeeld.frankbomans schreef:Nand Buyl, die de nonkel van Jenny en Rosa speelde (Arthur), is vanmorgen overleden. Heeft hij lang meegespeeld want ik heb hem nooit zien spelen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
Hij was nonkel Thuur, oud onderwijzer van de aannemer, Walter Frans, en tevens birdwatcher en natuurvriend. Hij heeft dan Paula Semer ontmoet , zijn jeugdliefde, en ze zijn dan samen gaan wonen dacht ik in hetzelfde bejaardentehuis. Zat vaak 'bruintjes' te drinken aan de toog !Rieka schreef:Weet iemand nog wat ie in "Thuis" kwam doen?Christel schreef:Inderdaad, alleen eventjes in seizoen 11...Rieka schreef:Nee, die heeft niet lang meegespeeld.frankbomans schreef:Nand Buyl, die de nonkel van Jenny en Rosa speelde (Arthur), is vanmorgen overleden. Heeft hij lang meegespeeld want ik heb hem nooit zien spelen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

Niet Paula Semer, maar Jetteke hé :p
Wat die precies kwam doen in Thuis is me nooit duidelijk geweest.
Na Jenny Tanghe, opnieuw in korte tijd wel een groot acteur heengegaan natuurlijk.
Wat die precies kwam doen in Thuis is me nooit duidelijk geweest.
Na Jenny Tanghe, opnieuw in korte tijd wel een groot acteur heengegaan natuurlijk.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
zondagavond zendt vtm vidange perdue uit met Nand Buyl en Marijke Pinoy. Als eerbetoon aan de overleden acteur. Schijnt een goede film te zijn die ik zeker zal volgen !
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

De enige film ook waarin hij de hoofdrol speelde.daffy duck schreef:zondagavond zendt vtm vidange perdue uit met Nand Buyl en Marijke Pinoy. Als eerbetoon aan de overleden acteur. Schijnt een goede film te zijn die ik zeker zal volgen !
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1382
- x 1739
- Contacteer:
sorry
is zaterdagavond !

0 x