Tom De Decker (Wim Stevens)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Tom

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Ik vind hem nog wel meevallen. En dat Bianca terug is, vind ik onverwachts ook wel redelijk tof!! :)
Vind ik ook! En hoewel ik de Tom van vroeger nog stukken leuker vond, vind ik deze ook wel meevallen :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

Ik vind eigenlijk dat hij ook niet krampachtig de Tom van vroeger moet spelen, want dat komt misschien ook niet over. Ik moet zeggen dat ik me van de Tom van vroeger ook niet zo veel herinner, ook omdat ik toen nog minder Thuis keek.

Ik vind hem tot nu toe wel meevallen eigenlijk. Maar ik probeer hem wel een beetje los te zien van de Tom van vroeger. Als je blijft vergelijken, zul je altijd bedrogen uitkomen, waarmee ik niet wil zeggen dat de "nieuwe" Tom het slecht doet.

Ik had ook liever gehad dat Donald die rol opnieuw zou kunnen spelen, maar helaas zal dat nooit meer lukken.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

wel, je moet er eens op letten als hij z'n mond opendoet en dan eens aan de oude Tom denken >> eigenlijk is er geen verschil wat z'n gedrag betreft. De oude Tom reageerde op dezelfde manier.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

ja, de oude Tom herinner ik me eigenlijk weinig, maar iedereen vergelijkt alsmaar met de oude Tom, maar vergeet niet dat die ondertussen ook veranderd / verouderd is, ook al had Donald die rol nog gespeeld, hij ging die nu ook anders invullen. De manier waarop de nieuwe Tom met zijn toch wel lichtelijk bierbuikje de zetel indook, vond ik er precies toch over, dat is wat ik bedoelde dat hij niet per se de jonge Tom moet nabootsen, want het lijkt nergens op :) .
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Willy Crevits schreef:ook al had Donald die rol nog gespeeld, hij ging die nu ook anders invullen.
Bwaaaa, kijk eens naar Bianca of Peggy... die zijn amper veranderd tegenover vroeger, en ik heb het dan over hun gedrag natuurlijk. Allé, Peggy nog wel een beetje, maar dat komt dan vooral door haar zwangerschap.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Willy Crevits schreef:De manier waarop de nieuwe Tom met zijn toch wel lichtelijk bierbuikje de zetel indook, vond ik er precies toch over, dat is wat ik bedoelde dat hij niet per se de jonge Tom moet nabootsen, want het lijkt nergens op :) .
Daar ben ik het helemaal mee eens...
Vooral in het begin vond ik dat ze wat krampachtig vasthielden aan de vroegere Tom qua manieren van doen enzo. Het leek meer een geforceerde imitatie dan een "personage neerzetten". Ik moet zeggen dat ik dat helemaal niks vond! En juist daardoor ging ik persoonlijk vergelijkingen maken met de oude Tom.
Maar inmiddels lijkt dat alles wat soepeler te verlopen, en nu vind ik hem dan ook steeds leuker worden. :)

En wat Bianca en Peggy betreft, vind ik Peggy inderdaad niet zo heel gek veel veranderd, maar Bianca toch wel eigenlijk. Gelukkig wel in positieve zin overigens :)
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Cataclysm Child schreef:
Willy Crevits schreef:ook al had Donald die rol nog gespeeld, hij ging die nu ook anders invullen.
Bwaaaa, kijk eens naar Bianca of Peggy... die zijn amper veranderd tegenover vroeger, en ik heb het dan over hun gedrag natuurlijk. Allé, Peggy nog wel een beetje, maar dat komt dan vooral door haar zwangerschap.
Tom is nu wel advocaat, vroeger een vrolijke flierefluiter.

Bianca heeft zich altijd al gedragen als een 50-jarige :mrgreen:
0 x
deathkraft
Nog geen rang

Bericht door deathkraft »

Hoe staat Tom ook altijd te roepen in dat kantoor met zen headset op als hij met "Ethan" belt :mrgreen:
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

en die conversatie ! Zo gemaakt gespeeld ! :(
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
maurice
Nog geen rang

Bericht door maurice »

daffy duck schreef:en die conversatie ! Zo gemaakt gespeeld ! :(
En in zo'n slecht engels :?
0 x
"De Emmer der Vernederingen zit vol!" (Maurice De Brabandere)
"Maurice, potteke pis, potteke kak, almenak!" (Urbanus) :p
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Haha inderdaad, ik dacht er ook aan.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

^Ja men zou toch denken dat iemand die jaaaaren in Canada woont toch wel beter Engels zou spreken :o
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

In sommige delen van Canada is de voertaal Frans.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ja, maar dat zal bij Tom niet het geval geweest zijn, aangezien hij met "Ethan" altijd Engels spreekt... ;)

Tsja, dan kan een acteur nog zo goed zijn, als diegene niet regelmatig Engels spreekt dan hoor je dat gewoon. Dat zal altijd lastig blijven. Net als Luc een paar jaar geleden met zijn "Amerikaans accent", wat ook voor geen meter klonk :)
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

hihi Luc zegt wel nog altijd Simonne op z'n Amerikaans hè :arrow: 'simown' :lol:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Gesloten