Familie Bastiaens blikte laatste scènes in
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Familie Bastiaens blikte laatste scènes in
Op het scherm zijn ze nog even te zien, maar Kurt Defrancq, Christel Domen, Ronny Daelman en Tineke Caels hebben hun laatste Thuisscènes ingeblikt.
Eind februari moest het viertal voor de laatste keer naar de set in studio Manhattan. Voor Ronny, Kurt en Christel was het een afscheid na 7 jaar. Tineke kwam er pas eind 2006 bij.
Voorlopig dienen er zich geen nieuwe grote rollen aan op het tv-scherm voor het viertal. Kurt Defrancq zal de eerste maanden zich concentreren op theaterwerk. Zo schuimt hij Europese theaterfestivals af en staat hij binnenkort in Frankrijk op de planken.
Christel Domen heeft de dubbele pech dat haar echtgenoot Marc Coessens in 2007 werkloos werd na het stopzetten van Wittekerke. Hij speelde wel mee in Amika, maar dat waren slechts een handvol draaidagen. Nu zou er een kleine rol in Familie in’t verschiet liggen.
Na alle ellende die hun Thuis-personages moesten verwerken kozen de scenaristen er voor om het kwartet met een weinig spectaculaire verhaallijn uit de reeks te schreven. De familie zal op wereldreis vertrekken.
www.showbizzsite.be
Eind februari moest het viertal voor de laatste keer naar de set in studio Manhattan. Voor Ronny, Kurt en Christel was het een afscheid na 7 jaar. Tineke kwam er pas eind 2006 bij.
Voorlopig dienen er zich geen nieuwe grote rollen aan op het tv-scherm voor het viertal. Kurt Defrancq zal de eerste maanden zich concentreren op theaterwerk. Zo schuimt hij Europese theaterfestivals af en staat hij binnenkort in Frankrijk op de planken.
Christel Domen heeft de dubbele pech dat haar echtgenoot Marc Coessens in 2007 werkloos werd na het stopzetten van Wittekerke. Hij speelde wel mee in Amika, maar dat waren slechts een handvol draaidagen. Nu zou er een kleine rol in Familie in’t verschiet liggen.
Na alle ellende die hun Thuis-personages moesten verwerken kozen de scenaristen er voor om het kwartet met een weinig spectaculaire verhaallijn uit de reeks te schreven. De familie zal op wereldreis vertrekken.
www.showbizzsite.be
0 x
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

Re: Familie Bastiaens blikte laatste scènes in
tuurlijk hebben ze nog geen nieuwe rollen, wie zit er nu op te wachten ook ?
0 x
-
manon
- Poster rang 1

I totally agree! Dat ze maar verdwijnen van het scherm en nooit meer terugkeren, ik zal er niets mee inzitten!Willy Crevits schreef:tuurlijk hebben ze nog geen nieuwe rollen, wie zit er nu op te wachten ook ?
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

Ik vind Christel Domen toch bijlange geen slechte actrice.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ik vind dat al bij al ook allemaal nogal meevallen. Ze heeft haar goede en minder goede momenten, en dat geldt ook voor de rest van die acteurs als je het mij vraagt. De ene verhaallijn ligt nu eenmaal beter als de andere denk ik, en dan hangt het ook nog af van het personage wat ze moeten spelen. En als ik dan zie voor welke onzin ze worden ingeruild (bijvoorbeeld die verhaallijnen tussen Katrien en Paulien & co, of snotterende Kris), dan zou ik bijna wensen dat de familie Bastiaens zou blijven... Ik kan nu niet zeggen dat Thuis erop vooruit gaat eigenlijk!Cataclysm Child schreef:Ik vind Christel Domen toch bijlange geen slechte actrice.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

Idd, de toestanden bij de familie Bastiaens, inclusief Sofie vroeger, waren/zijn veruit interessanter dan de verhaallijnen over bv Rosa/Jenny, Simonne/Frank, Julia/Cois... om er maar enkelen te noemen.
0 x
-
Willy Crevits
- Poster rang 1

Die verhaallijnen hebben me nooit kunnen boeien. Ze is er al een tijdje uit, maar Lien Vandekelder vond ik toch ook een heel zwakke actrice. Dan vind ik die kinderen van Julia een stuk beter. Maar enfin, jammer voor jullie dan, maar ik vind het zeker niet erg. De makers van Thuis hebben juiste keuze gemaakt.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik ga ze toch ook een beetje missen. Denk dat ze misschien wat minder sympathiek overkomen omdat ze een beetje een bourgeois-gezinnetje moesten neerzetten, maar vond toch nooit dat ze afstaken met de andere acteurs in Thuis.
Dorien in het begin misschien wel een beetje maar die is intussen ook wel wat gegroeid in haar rol.
Dorien in het begin misschien wel een beetje maar die is intussen ook wel wat gegroeid in haar rol.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
manon
- Poster rang 1

Ik ben het volledig met u eens!Willy Crevits schreef:Die verhaallijnen hebben me nooit kunnen boeien. Ze is er al een tijdje uit, maar Lien Vandekelder vond ik toch ook een heel zwakke actrice. Dan vind ik die kinderen van Julia een stuk beter. Maar enfin, jammer voor jullie dan, maar ik vind het zeker niet erg. De makers van Thuis hebben juiste keuze gemaakt.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar ben ik het helemaal mee eens, en dat zij vertrokken is vind ik alleen maar een vooruitgang. Maar de rest van de fam. Bastiaens vind ik een stuk beter acteren. En als het dan puur om de verhaallijnen gaat, snap ik de beslissing om hen eruit te schrijven niet...Willy Crevits schreef:Ze is er al een tijdje uit, maar Lien Vandekelder vond ik toch ook een heel zwakke actrice. Dan vind ik die kinderen van Julia een stuk beter.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Lien kon idd niet goed acteren.
Frank en Cois vind ik nog de beste akteurs.
Frank en Cois vind ik nog de beste akteurs.
0 x
-
Cataclysm Child
- Poster rang 1

Lien kon ge-wel-dig acteren... in vergelijking met Kurt Defrancq 
0 x
-
manon
- Poster rang 1

Daar ben ik het ook 100% mee eens! Hoe die soms staat te 'acteren' djiezes!Cataclysm Child schreef:Lien kon ge-wel-dig acteren... in vergelijking met Kurt Defrancq
0 x
- Gertj3
- Poster rang 1

ik ga ze niet missen 
0 x
Aanvaard een mens zoals hij is en heb respect voor de zwakkeren in de wereld !!