Bianca Bomans (Merel De Vilder Robier)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Bianca

Bericht door johan1969 »

Toen ik 30 was kreeg ik ook nog zulke opmerkingen (van de vriendin van mijn nonkel).
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

:lol:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik zie Bianca niet graag spelen.

Iets anders : waarom wou ze geen pannekoeken van Jenny eten ? En waarom wou ze zich niet laten bemoederen voor de korte tijd dat ze hier is ? Raar.
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

^euh, misschien omdat ze nu een volwassen vrouw is? En het wordt tijd dat Jenny dat inziet. Hetzelfde met Rosa trouwens, die kan Peggy ook niet loslaten :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

manon schreef:
Mieke schreef:Wat voor een opmerking gaf Simonne nu seg toen ze Bianca zag.... "gij zijt nogal gegroeid" :?
De laatste keer dat ze mekaar zagen was op de begrafenis van Frank, hoe is ze dan gegroeid? :lol: :lol:

@wiesjeu: bedankt. Maar nu wil ze dan niks meer met haar vader te maken hebben ofwat dat ze die naam weglaat? Ik ben nieuwsgierig I know :oops: :lol:
'k Vond die reactie ook enorm misplaatst. Komaan, precies tegen een kind van 8 jaar dat ze al 2 jaar niet meer gezien had ofzo! Duidelijk dat ze niet wist wat zeggen!
Misschien bedoelde ze niet gegroeid in lengte, maar in uiterlijk! En misschien ook wat logisch dat ze niet wist wat zeggen ; ik zou ook niet weten wat zeggen als mijn stiefdochter na 2 jaar opeens in de deuropening staat.

Ik vond de reactie van Frank wel wat vreemd, alsof hij verwachtte dat Bianca zou terugkomen. Simonne trok een blijer gezicht vind ik.
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

manon schreef:
Mieke schreef:Wat voor een opmerking gaf Simonne nu seg toen ze Bianca zag.... "gij zijt nogal gegroeid" :?
De laatste keer dat ze mekaar zagen was op de begrafenis van Frank, hoe is ze dan gegroeid? :lol: :lol:

@wiesjeu: bedankt. Maar nu wil ze dan niks meer met haar vader te maken hebben ofwat dat ze die naam weglaat? Ik ben nieuwsgierig I know :oops: :lol:
'k Vond die reactie ook enorm misplaatst. Komaan, precies tegen een kind van 8 jaar dat ze al 2 jaar niet meer gezien had ofzo! Duidelijk dat ze niet wist wat zeggen!
Ze bedoelde misschien niet gegroeid in lengte, maar in uiterlijk! En misschien is het ook wat logisch dat ze niet wist wat zeggen ; ik zou ook niet weten wat zeggen moest mijn stiefdochter na 2 jaar opeens in de deuropening staan!

Ik vond Frank's reactie wel wat vreemd, alsof hij verwacht had dat ze terugkwam (een beetje teveel geacteerd vind ik). Ik vond dat Simonne een blijer gezicht trok als Frank.
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

frankbomans schreef: Ze bedoelde misschien niet gegroeid in lengte, maar in uiterlijk!
Dan zou ze moeten zeggen "ge zijt nogal veranderd". Het was een rare uitspraak, tenzij ze er iets ironisch mee bedoelde ofzo.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Willy Crevits schreef:
frankbomans schreef: Ze bedoelde misschien niet gegroeid in lengte, maar in uiterlijk!
Dan zou ze moeten zeggen "ge zijt nogal veranderd". Het was een rare uitspraak, tenzij ze er iets ironisch mee bedoelde ofzo.
Ze durfde niet zeggen dat ie een buikske gekregen heeft?
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Is het waar dat ze een tijdje in de praktijk van Ann heeft gewerkt of heb ik dat verkeerd begrepen?
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Rieka schreef:
Willy Crevits schreef:
Ze durfde niet zeggen dat ie een buikske gekregen heeft?
Ze zei het wel over Bianca, niet over Tom.
frankbomans schreef:Is het waar dat ze een tijdje in de praktijk van Ann heeft gewerkt of heb ik dat verkeerd begrepen?
Goh, er wordt veel gezegd natuurlijk, maar ze heeft daar wel (een deel van) haar stage gedaan, maar ze heeft daar ook wel een verkeerd medicament meegegeven en daarna was het snel gedaan. Ze is dan toch nog dokter kunnen worden.
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Willy Crevits schreef:Goh, er wordt veel gezegd natuurlijk, maar ze heeft daar wel (een deel van) haar stage gedaan, maar ze heeft daar ook wel een verkeerd medicament meegegeven en daarna was het snel gedaan. Ze is dan toch nog dokter kunnen worden.
Bedankt voor de info :wink: Zou ze nu in de praktijk bij Ann gaan werken (want ik meen verstaan te hebben dat Merel voor 2 jaar heeft getekend, dan moet ze toch werken)? Dan zou ze alvast altijd dicht bij Tom zijn :D !
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

frankbomans schreef:Is het waar dat ze een tijdje in de praktijk van Ann heeft gewerkt of heb ik dat verkeerd begrepen?
Nee, ze deed stage eigenlijk bij Dré en (wijlen) Valerie.
Ann woonde toen nog in Toscanië met Lou.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

frankbomans schreef:
Willy Crevits schreef:Goh, er wordt veel gezegd natuurlijk, maar ze heeft daar wel (een deel van) haar stage gedaan, maar ze heeft daar ook wel een verkeerd medicament meegegeven en daarna was het snel gedaan. Ze is dan toch nog dokter kunnen worden.
Bedankt voor de info :wink: Zou ze nu in de praktijk bij Ann gaan werken (want ik meen verstaan te hebben dat Merel voor 2 jaar heeft getekend, dan moet ze toch werken)? Dan zou ze alvast altijd dicht bij Tom zijn :D !
3 dokters ? en er zijn nu al geen patiënten!!!
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Da's zoals Urbanus die 'poeder tegen de olifanten' verkoopt aan de boeren.

De boeren 'hoe, hier zitten toch geen olifanten'.

Urbanus : 'goei poeier he'.

Ik erger mij aan Bianca.

Haar stem... ze kan niet acteren, haar rol vind ik maar niks...

Ze ziet er ook niet erg gezond uit.

En Franky meepakken naar een concert in Canada ?

Als je daar onder de 18 of 21 bent mag je niet in een gelegenheid binnen waar alcohol geschonken wordt, me dunkt.
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Had niet de indruk dat Franky echt content was zijn zus terug te zien. Hij zal waarschijnlijk zelf ook eens de eerste 2 DVD-reeksen van Thuis bekeken hebben :mrgreen:
0 x
Gesloten