Bianca Bomans (Merel De Vilder Robier)

Gesloten
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bianca Bomans (Merel De Vilder Robier)

Bericht door Nickos »

En met Bianca doen bijna alle oudgedienden uit het eerste seizoen terug mee (met uitzondering van Felicienne, Florke en Walter).

Ik weet nog niet of ik blij ben met de terugkomst van Bianca, hopelijk gaat ze zich niet gedragen zoals ze dat in seizoen 1 en 2 altijd deed.

Thuis is het laatste jaar echt wel "back to basics" aan het gaan.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Bianca

Bericht door johan1969 »

Ze lijkt wel heel hard op de Bianca van vroeger,ze is niet hard veranderd.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

johan1969 schreef:Ze lijkt wel heel hard op de Bianca van vroeger,ze is niet hard veranderd.
:lol: :lol: :lol:
't is dan ook dezelfde persoon, hé!
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik voorspel veel ergernissen van mij kant tegenover Bianca... :|
Zal haar voorlopig maar het voordeel van de twijfel geven zeker: Welkom thuis Bianca!! :mrgreen:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Rieka schreef:
johan1969 schreef:Ze lijkt wel heel hard op de Bianca van vroeger,ze is niet hard veranderd.

Ik bedoel dat ze niet hard verouderd is.

Iets anders : waarom moeten Tom en Bianca in dezelfde aflevering terugkomen ? Hebben die iets samen of zo ? Of zaten ze op dezelfde vlieger ? Raar.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:
Rieka schreef:

Ik bedoel dat ze niet hard verouderd is.

Iets anders : waarom moeten Tom en Bianca in dezelfde aflevering terugkomen ? Hebben die iets samen of zo ? Of zaten ze op dezelfde vlieger ? Raar.
Het leek er in de Rode Loper special van een tijdje geleden wel op dat die 2 een koppel vormen... Dat zou wel een boel verklaren in elk geval ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Gelukkig, want ik vond ze vroeger keimooi, nu is ze niet mis! (Peggy daarentegen was fameus veranderd t.o.v. seizoen 1 vind ik).

Ik ben echt ZO blij dat ze terug is! Voorlopig toch, ik hoop dat het leuk blijft :)
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Waarom noemt ze eigenlijk niet meer De Vilder-Robier, maar gewoon De Vilder?
Als die laatste stond voor de naam van haar (ex-)echtgenoot, is die wel heel vroeg getrouwd want van het eerste seizoen van Thuis had ze al die dubbele naam. :o
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Mieke schreef:Waarom noemt ze eigenlijk niet meer De Vilder-Robier, maar gewoon De Vilder?
Als die laatste stond voor de naam van haar (ex-)echtgenoot, is die wel heel vroeg getrouwd want van het eerste seizoen van Thuis had ze al die dubbele naam. :o
ze speelde toen ook wellicht een personage die veel jonger is dan haarzelf. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

Wel straf toebak dat ze uiteindelijk een koppel is met Tom. Was daar eigenlijk vroeger al enige liefde tussen die 2 waar te nemen??
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

Willy Crevits schreef:Was daar eigenlijk vroeger al enige liefde tussen die 2 waar te nemen??
In reeks 1 zijn ze even een koppel geweest (vond ze toen een schoon koppelke) en later ook dacht ik?

Haar stem klonk ook anders, iets zwaarder. En qua karakter vind ik ze ook wat veranderd.
0 x
wiesjeu
Nog geen rang

Bericht door wiesjeu »

Mieke schreef:Waarom noemt ze eigenlijk niet meer De Vilder-Robier, maar gewoon De Vilder?
De dubbele naam komt van haar vader de schrijver Pjeroo Roobjee ( Pierre De Vider - Robier ). :wink:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Willy Crevits schreef:Wel straf toebak dat ze uiteindelijk een koppel is met Tom. Was daar eigenlijk vroeger al enige liefde tussen die 2 waar te nemen??
Wel, toen Bianca naar Canada trok was ze ook nog heel even samen geweest met Tom, maar dat was toen meer liefde van één kant. Bianca was nog smoorverliefd op Werner en had Tom eigenlijk een beetje "gebruikt". Maar Werner was toen net iets begonnen met Valerie wat er toe leidde dat Bianca verre oorden opzocht.
(haja, en Tom was eigenlijk smoorverliefd op Valerie)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Wat voor een opmerking gaf Simonne nu seg toen ze Bianca zag.... "gij zijt nogal gegroeid" :?
De laatste keer dat ze mekaar zagen was op de begrafenis van Frank, hoe is ze dan gegroeid? :lol: :lol:

@wiesjeu: bedankt. Maar nu wil ze dan niks meer met haar vader te maken hebben ofwat dat ze die naam weglaat? Ik ben nieuwsgierig I know :oops: :lol:
0 x
manon
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door manon »

Mieke schreef:Wat voor een opmerking gaf Simonne nu seg toen ze Bianca zag.... "gij zijt nogal gegroeid" :?
De laatste keer dat ze mekaar zagen was op de begrafenis van Frank, hoe is ze dan gegroeid? :lol: :lol:

@wiesjeu: bedankt. Maar nu wil ze dan niks meer met haar vader te maken hebben ofwat dat ze die naam weglaat? Ik ben nieuwsgierig I know :oops: :lol:
'k Vond die reactie ook enorm misplaatst. Komaan, precies tegen een kind van 8 jaar dat ze al 2 jaar niet meer gezien had ofzo! Duidelijk dat ze niet wist wat zeggen!
0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
Gesloten