Ann & Peggy Poll

Hoe verloopt de verhaallijn tss Ann & Peggy na de geboorte ?

Alles verloopt volgens plan : na de geboorte adopteert Ann de baby en na verloop van tijd vertrekt Peggy terug op cruise.
3
6%
Peggy bedenkt zich na de geboorte en houdt de baby. Ann wordt opgenomen met een zenuwinzinking.
21
45%
Peggy en Ann worden uiteindelijk een koppel die samen de baby opvoeden.
19
40%
Het wordt een miskraam.
1
2%
Nog iets anders ?
3
6%

Totaal aantal stemmen: 47

lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Ann & Peggy Poll

Bericht door lord F. »

Rieka schreef: Miskraam? Zouden we in dat geval niet beter spreken van een vroeggeboorte? Dat kindje is al levensvatbaar, denk ik.
een prematuurke ? zou wel een raar toeval zijn want ken een koppel die momenteel een prematuur hebben én ook naar Thuis kijken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Er kunnen zoveel dingen gebeuren. :wink:
Misschien wordt het baby'tje te vroeg geboren, moet hij een hele tijd in het ziekenhuis liggen en op het einde van het seizoen zal hij een hartstilstand of weet ik wat krijgen en stopt het seizoen en weten we niet of hij het gaat overleven.

Volgende seizoen:
* Er is een supergrote ruzie tussen de familie Bastiaens - Verbeeck. Ann is opgenomen in een psychiatrische instelling. En ineens komt de vader toevallig binnen. Peggy herkent hem direct. Maar de vader weet niet dat hij papa is geworden. Peggy probeert het hem uit te leggen. Uiteindelijk worden die 2 terug een koppel, maar het raakt snel terug af aangezien het toch niet echt klikt tussen hun 2.
* Ann is in de wolken met "haar" kindje. Ook al heeft hij gezondsheidsproblemen. Maar ineens staat de vader in Ter Smissen (toeval). Peggy zegt hem na wéken wachten dat hij papa is geworden maar ze heeft het kind afgestaan. De vader vindt dit niet kunnen. Hij haalt zijn zoon weg bij de familie Bastiaens. Er komt een rechtzaak. Uiteindelijk wordt het kind toegewezen aan Peggy. Daar kan de vader wel mee leven, maar hij eist wel bezoekrecht. Ann is helemaal geflipt geraakt en kan niet meer functioneren als dokter. Dus neemt dokter Smeekens een nieuwe vrouwelijke dokter aan. Nu blijkt dat die ook lesbisch is en Ann raakt er terug bovenop door haar. Ze worden een koppel en samen krijgen ze eindelijk een kindje...

Ik heb mijn fantasie wat laten werken. Hoe het echt gaat aflopen weet ik niet. Ik ben wel benieuwd... :D
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Ik vond Ann haar reactie op dat Peggy niet meer gaat werken totaal ongepast. :evil: :evil:
Voorts is ze altijd zo bezorgd om de gezondheid van Peggy, en nu zou ze moeten blijven werken ook al gaat het niet meer, gewoon omdat Ann niet wil dat ze constant bij Rosa is.... :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Mieke schreef:Ik vond Ann haar reactie op dat Peggy niet meer gaat werken totaal ongepast. :evil: :evil:
Voorts is ze altijd zo bezorgd om de gezondheid van Peggy, en nu zou ze moeten blijven werken ook al gaat het niet meer, gewoon omdat Ann niet wil dat ze constant bij Rosa is.... :roll:
Ik zie het nog gebeuren dat ze volgende week plots wel over die outdoor-activiteiten zal willen praten, nu Peggy haar hoofd er minder zal naar staan. :)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Mieke schreef:Ik vond Ann haar reactie op dat Peggy niet meer gaat werken totaal ongepast. :evil: :evil:
Ik zie het nog gebeuren dat ze volgende week plots wel over die outdoor-activiteiten zal willen praten, nu Peggy haar hoofd er minder zal naar staan. :)
Ook ik zou daar niet van verschieten...

En de reactie van Ann vond ik niet alleen ongepast, maar ook belachelijk. :evil: Wat had ze dan verwacht? Dat Peggy tot aan haar bevalling zou blijven werken om maar niet bij Rosa thuis te zijn? :roll: Ann had dit vanaf het begin af aan kunnen verwachten.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

An is een beetje paranoia aan het worden. Zelfs de ziekte van haar moeder ziet ze al als een bedreiging voor het adoptiegebeuren (= de aandacht voor de adoptie zou in het gedrang komen). Bij alle zaken die tersprake komen, komt zij met het kindje en de adoptie aandraven. Beetje vreemd allemaal.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Niet zo heel vreemde reactie, denk ik. t is normaal dat ze er schrik van heeft dat Peggy nog van gedacht zou veranderen.
0 x
de_moo
Nog geen rang

Bericht door de_moo »

lord F. schreef:Niet zo heel vreemde reactie, denk ik. t is normaal dat ze er schrik van heeft dat Peggy nog van gedacht zou veranderen.
toch een obsessie: marianne was net thuis uit het ziekenhuis (aflevering maandag) en in plaats van haar wat aandacht te geven zei ann na 2' babbelen: sorry mama - maar ik moet nu weg, er is een vergadering voor toekomstige adoptieouders.

alsof ze niet één keer zo'n vergadering zou kunnen overslaan!? tenslotte was haar mama er wel altijd voor haar (in de tijd met sandrine, in de tijd met het miskraam enzoverder)
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Misschien ging ze toch gewoon naar de kliniek voor te laten onderzoeken of zij mss een geschikte donor is en had ze een excuus nodig?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Cataclysm Child schreef:Misschien ging ze toch gewoon naar de kliniek voor te laten onderzoeken of zij mss een geschikte donor is en had ze een excuus nodig?
Tsja, het zou kunnen natuurlijk. Vooral ook al omdat Geert zei dat Ann verder niet meer gereageerd heeft op het feit dat hij zijn nier niet af kan staan, wat wel behoorlijk vreemd is natuurlijk... Toch verwacht ik dat niet echt. Volgens mij is Ann daar niet eens echt mee bezig geweest, en denkt ze echt alleen aan die adoptie. Dat begint inderdaad meer en meer op een obsessie te lijken. Peggy zei het pas ook al tegen Rosa; dat het net lijkt alsof Ann haar niet ziet, maar alleen haar dikke buik met baby erin. En ook wat Ann zelf pas zei; dat ze bang is dat haar hele vreugde rond die adoptie in het gedrang komt door de ziekte van Marianne... :roll: Die heeft echt maar 1 ding voor ogen :evil:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Maar ergens toch een menselijke reactie ? Allez, denk dat de meeste net hetzelfde zouden reageren. :)
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

En kijk, ze wilt een nier afstaan :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Misschien is dat inderdaad best een menselijke reactie, dat je niet direct in de rij staat om een nier af te staan. Maar toch vond ik haar ook gisteren in eerste instantie nogal egoïstisch reageren, toen ze net thuis kwam van die bijeenkomst. Het is wel haar moeder waar het zo slecht mee gaat, en zij had het alleen over die adoptieouders en hoe ze op wolkjes liep na die afspraak... :roll: :?

Het is pas nadat Geert haar enkele "subtiele" hints heeft gegeven, en ze door Marianne's toestand ook min of meer met haar neus op de feiten is gedrukt, dat ze van houding veranderd is. Niet omdat ze zelf nou zo stond te popelen, heb ik het idee... ;)
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Vraag mij af hoe het leven met 1 nier is?
Ik zou me dunkt eerst goed informeren vóór ik een nier afsta. :oops:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Rieka schreef:Vraag mij af hoe het leven met 1 nier is?
Ik zou me dunkt eerst goed informeren vóór ik een nier afsta. :oops:
Het is ook wel een hele beslissing natuurlijk. Op zich voel je normaal gesproken niet of je 1 of 2 nieren hebt. Maar het is natuurlijk wel zo dat als die overgebleven nier slechter gaat werken of uitvalt, je geen reserve nier meer hebt om dat op te vangen dan. Dat zou dan betekenen dat je zelf ook ineens nierpatiënt bent omdat je iemand anders geholpen hebt... Dat maakt zo'n beslissing ook wel erg ingrijpend!

Dat Ann daarover twijfelt begrijp ik volkomen. Maar het feit dat ze er in eerste instantie niet eens bij stil leek te staan dat zij ook donor kan zijn, en ook niet in leek te zitten met Marianne's toestand tot Geert haar erop wees, begrijp ik dan weer totaal niet.. ;)
0 x
Gesloten