Ja, met die jongeren werd toen iets beleefd, nu is het zo'n beetje aanmodderen en weten ze precies niet waar naartoe !Christel schreef:Dat heeft er voor een gedeelte ook wel mee te maken waarschijnlijk.Mieke schreef:^waarschijnlijk vond je die verhaallijnen toen interessanter omdat je toen jonger was en korter bij de leeftijd van de personages stond?![]()
Maar toch, dat gepeupel tussen Jens, Tim en Katrien bijvoorbeeld, had ik toen ook niet interessant gevonden denk ik.
Personage waar ik mij het meest aan erger
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
jawel, een celmaat van Frank Bomans toen die een tijdje in Leuven Centraal zat. Het was de beste vriend toen van Frank, dus dacht dat het toen wel een sympathiek personage was hoor. En Neil Feyaerts zat toen ook in diezelfde gevangenis, dus t was daar plezant toen.jessie V. schreef:Ik heb ergens gelezen dat zelfs Filip Peeters nog meegespeeld heeft in Thuis. Zijn personage was een zekere Serge (die ik mij absoluut niet meer kan herinneren) en dat was geen sympathiek persoon. Dat was in de beginjaren en hij deed twee seizoenen mee. Is er iemand die dat kan bevestigen. Ik weet het niet.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Oh, wat een geniaal personage was dat segJana_tje schreef:johan1969 schreef:Wie was Frederique nu weer ?
Overigens gespeeld door de supersympathieke en goede acteur Kurt Van den Driessche

0 x
-
- Poster rang 4
Was hij ook geen homo en verliefd op Frank? En toen ze later allebei vrij waren is Serge nog eens bij Frank langsgekomen en heeft hem geholpen met het een of het ander (weet niet meer precies watlord F. schreef:jawel, een celmaat van Frank Bomans toen die een tijdje in Leuven Centraal zat. Het was de beste vriend toen van Frank, dus dacht dat het toen wel een sympathiek personage was hoor. En Neil Feyaerts zat toen ook in diezelfde gevangenis, dus t was daar plezant toen.jessie V. schreef:Ik heb ergens gelezen dat zelfs Filip Peeters nog meegespeeld heeft in Thuis. Zijn personage was een zekere Serge (die ik mij absoluut niet meer kan herinneren) en dat was geen sympathiek persoon. Dat was in de beginjaren en hij deed twee seizoenen mee. Is er iemand die dat kan bevestigen. Ik weet het niet.Jammer dat ik die afleveringen niet gezien heb.

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Wel, nu jij dat laatste zegt (over dat homo zijn en verliefd zijn op Frank), begin ik mij het personage weer een heel klein beetje te herinneren. Volgens mij was hij inderdaad homo. Maar hoe dat alles toen precies zat, weet ik ook niet meer...Mieke schreef:Was hij ook geen homo en verliefd op Frank? En toen ze later allebei vrij waren is Serge nog eens bij Frank langsgekomen en heeft hem geholpen met het een of het ander (weet niet meer precies watlord F. schreef:jawel, een celmaat van Frank Bomans toen die een tijdje in Leuven Centraal zat. Het was de beste vriend toen van Frank, dus dacht dat het toen wel een sympathiek personage was hoor. En Neil Feyaerts zat toen ook in diezelfde gevangenis, dus t was daar plezant toen.jessie V. schreef:Ik heb ergens gelezen dat zelfs Filip Peeters nog meegespeeld heeft in Thuis. Zijn personage was een zekere Serge (die ik mij absoluut niet meer kan herinneren) en dat was geen sympathiek persoon. Dat was in de beginjaren en hij deed twee seizoenen mee. Is er iemand die dat kan bevestigen. Ik weet het niet.Jammer dat ik die afleveringen niet gezien heb.
)

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 4
Ik dacht zelfs dat hij Frank geholpen had om wraak te nemen op Neil ofzo. Maar ben absoluut niet meer zeker.
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 5
lol, nee. het was gewoon Frank z'n celmaat en z'n beste vriend in de gevangenis.Mieke schreef:Ik dacht zelfs dat hij Frank geholpen had om wraak te nemen op Neil ofzo. Maar ben absoluut niet meer zeker.

wat we van pas kwam omdat Neil Feyaerts daar ook dus zat (de verkrachter van Bianca).
Nadien is Neil terug vrijgekomen en was het eerste wat hij deed Bianca opnieuw verkrachten (je zou op de duur niet meer in die buurt durven wonen omdat er daar om de haverklap verkrachtingen gebeuren). En Jenny had hem toen de kop ingeslagen.
Toen Serge eens op penitentiair verlof was is hij eens op bezoek gegaan bij Frank en die had langs z'n neus weg een beetje verklapt waarom Neil Bianca niet meer ging kwaad doen. Tijdens het onderzoek op de moord van Neil Feyaerts viel het de rechercheurs iets teveel op dat Frank plots weer contact zocht met z'n oude celmaat Serge om eens te horen of hij niks verklapt had. En net daardoor is het beetje bij beetje uitgekomen dat Neil wel degelijk vermoord was door Jenny en Frank.
Enfin, ik herinner me dat precies nog goed voor een periode dat ik nog niet elke dag naar Thuis keek.

wat er in de gevangenis gebeurt is heb ik wel niks van gezien. Diegene die de 2de DVD-box in huis hebben van Thuis kunnen dat misschien vertellen.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nee, want dat staat er niet op... De 2e DVD-box eindigt met de moord op Neil..lord F. schreef:wat er in de gevangenis gebeurt is heb ik wel niks van gezien. Diegene die de 2de DVD-box in huis hebben van Thuis kunnen dat misschien vertellen.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik denk dat ik pas later ben gaan kijken, omdat ik me daarover gewoon niks meer kan herinneren.
Enfin, ik weet nu dat het wel degelijk waar is dat Filip Peeters mee deed in thuis.
Enfin, ik weet nu dat het wel degelijk waar is dat Filip Peeters mee deed in thuis.
0 x
-
- Poster rang 1
De familie Bastiaens, is die er nog niet uit ? Ze zouden dat veel beter minder lang op voorhand aankondigen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Hoe lang het nog precies duurt weet ik zo ook niet direct, maar ik geloof dat we er nog een heel tijdje van mogen "genieten"... Dat hebben ze inderdaad wel een hele tijd op voorhand al bekend gemaakt! Volgens mij zijn ze daar bij veel andere personages niet zo heel vlug mee geweest... Misschien is dat gedaan om kijkers te trekken of te houden? Om de mensen wat hoop te geven ofzo?Willy Crevits schreef:De familie Bastiaens, is die er nog niet uit ? Ze zouden dat veel beter minder lang op voorhand aankondigen.

Nou moet ik toch zeggen eigenlijk dat ik me niet zodanig aan hen stoor dat ik ze heel graag zie vertrekken nu. Er zijn wel personages bij die ik liever zie gaan

0 x
-
- Poster rang 1
Ja, ze wilden ons hoop geven
Die hele verhaallijn van Sam en Dorien vind ik oninteressant en aangezien ze binnenkort vertrekken (einde seizoen ?) zullen ook Erik en Martine geen interessante verhaallijn meer krijgen (behalve nog de rechtszaak) en kijk er nu ook niet naar uit om die ganse dagen aan het graf van Sofie te zien. Plus dat ik ze eigenlijk nooit echt graag bezig gezien heb.

Die hele verhaallijn van Sam en Dorien vind ik oninteressant en aangezien ze binnenkort vertrekken (einde seizoen ?) zullen ook Erik en Martine geen interessante verhaallijn meer krijgen (behalve nog de rechtszaak) en kijk er nu ook niet naar uit om die ganse dagen aan het graf van Sofie te zien. Plus dat ik ze eigenlijk nooit echt graag bezig gezien heb.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Ik zie ze eerlijk gezegd wel graag bezig, spijtig dat het eind mei voorbij is.Willy Crevits schreef:Ja, ze wilden ons hoop geven![]()
0 x
-
- Poster rang 5
heu, de moord op Neil was *nadat* Frank in de gevangenis gezet had.Christel schreef:Nee, want dat staat er niet op... De 2e DVD-box eindigt met de moord op Neil..lord F. schreef:wat er in de gevangenis gebeurt is heb ik wel niks van gezien. Diegene die de 2de DVD-box in huis hebben van Thuis kunnen dat misschien vertellen.

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ai, in dat geval zou het er dus wel op staan! Goh, ik heb die boxen zelf eens gekocht en weet niet eens precies wat erop staat...lord F. schreef:heu, de moord op Neil was *nadat* Frank in de gevangenis gezet had.Christel schreef:Nee, want dat staat er niet op... De 2e DVD-box eindigt met de moord op Neil..lord F. schreef:wat er in de gevangenis gebeurt is heb ik wel niks van gezien. Diegene die de 2de DVD-box in huis hebben van Thuis kunnen dat misschien vertellen.Wellicht dus in seizoen 2.

0 x