Kris

Gesloten
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Re: Kris

Bericht door Mieke »

Mo is toch echt wel ne boertige vent hè! Hoe die bleef doorvragen terwijl het overduidelijk was dat ze het er moeilijk mee had en er niet over wou spreken :evil:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Mieke schreef:Mo is toch echt wel ne boertige vent hè! Hoe die bleef doorvragen terwijl het overduidelijk was dat ze het er moeilijk mee had en er niet over wou spreken :evil:
mja, maar de vraag is natuurlijk wat ze nog allemaal wil achterhouden. hij heeft er wel een relatie mee.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

lord F. schreef:
Mieke schreef:Mo is toch echt wel ne boertige vent hè! Hoe die bleef doorvragen terwijl het overduidelijk was dat ze het er moeilijk mee had en er niet over wou spreken :evil:
mja, maar de vraag is natuurlijk wat ze nog allemaal wil achterhouden. hij heeft er wel een relatie mee.
Hij heeft toch ook het woord Veronique nog niet over z'n lippen gekregen ? :)
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

daffy duck schreef:
lord F. schreef:
Hij heeft toch ook het woord Veronique nog niet over z'n lippen gekregen ? :)
Nee, maar hij loog er ook niet over zoals Kris dat wel deed. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

En zo lang bleef Mo toch niet doorvragen? Mocht het Frank geweest zijn... :mrgreen:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Toch wel, eerst vragen of het een slecht huwelijk was en of hij een slechte man was.
En dan zo domweg zeggen "of is het omdat hij zo vroeg overleden is dat je zo triest bent" :shock: ja duhuh wat had je nu gedacht!!
Ze zal het wel zeggen wanneer ze zelf wil, stomme Mo!! :boo: :mrgreen:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Volgens mij heeft Kris haar ex zich opgehangen omdat hij geen 40 wou worden, vandaar haar rare reaktie op haar verjaardagsfeestje.
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Ik denk iets anders, namelijk dat haar ex op dezelfde dag is gestorven als haar verjaardag.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Cataclysm Child schreef:Ik denk iets anders, namelijk dat haar ex op dezelfde dag is gestorven als haar verjaardag.
Ja, zoiets denk ik ook...

Ik vraag me trouwens af hoe Kris zich haar relatie met Mo voorstelt... Het is wel duidelijk dat ze de dood van haar vorige partner nog totaal geen plekje gegeven heeft, als je ziet hoeveel moeite ze met dat alles heeft. Lijkt me niet echt verstandig om dan al iets met een ander te beginnen, dat zou ze zelf toch ook wel moeten beseffen. :?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Cataclysm Child schreef:Ik denk iets anders, namelijk dat haar ex op dezelfde dag is gestorven als haar verjaardag.
Zou ook wel kunnen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

En misschien houdt ze totaal niet van verrassingsfeestjes ! Naast al de problemen voorgaande opgenoemd natuurlijk !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Christel schreef:Ik vraag me trouwens af hoe Kris zich haar relatie met Mo voorstelt... Het is wel duidelijk dat ze de dood van haar vorige partner nog totaal geen plekje gegeven heeft, als je ziet hoeveel moeite ze met dat alles heeft. Lijkt me niet echt verstandig om dan al iets met een ander te beginnen, dat zou ze zelf toch ook wel moeten beseffen. :?
Zo denk ik er ook over ja.
Het is duidelijk dat ze niet klaar is voor een nieuwe relatie; dus waarom ze dan toch iets met Mo begonnen is is mij een raadsel.. :?
Hopelijk wordt het allemaal snel duidelijk en houden ze op met zo onnozel te doen, want eigenlijk kan die verhaallijn mij niet echt boeien... :(
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:
Christel schreef:Ik vraag me trouwens af hoe Kris zich haar relatie met Mo voorstelt... Het is wel duidelijk dat ze de dood van haar vorige partner nog totaal geen plekje gegeven heeft, als je ziet hoeveel moeite ze met dat alles heeft. Lijkt me niet echt verstandig om dan al iets met een ander te beginnen, dat zou ze zelf toch ook wel moeten beseffen. :?
Zo denk ik er ook over ja.
Het is duidelijk dat ze niet klaar is voor een nieuwe relatie; dus waarom ze dan toch iets met Mo begonnen is is mij een raadsel.. :?
Hopelijk wordt het allemaal snel duidelijk en houden ze op met zo onnozel te doen, want eigenlijk kan die verhaallijn mij niet echt boeien... :(
Mij ook niet bepaald... Dat gedraai en gepruil van haar begin ik nu al vervelend te vinden. Kom op zeg, een volwassen vrouw moet toch wel een beetje weten wat ze wil zou je denken! Dat weglopen en zwijgen steeds... :roll:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Als ze een nieuwe relatie niet zag zitten had ze dat gewoon in het begin moeten duidelijk maken, nu kan ze dat niet meer echt als excuus gebruiken.
0 x
Willy Crevits
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Willy Crevits »

johan1969 schreef:Volgens mij heeft Kris haar ex zich opgehangen omdat hij geen 40 wou worden, vandaar haar rare reaktie op haar verjaardagsfeestje.
:lol: dat meen je ?? als iedereen zo zou redeneren...

Ik denk ook wel dat er iets moet gebeurd zijn met haar ex op een verjaardagsfeestje en dan blijf ik erbij dat ook Bruno er iets mee te maken heeft, want die zal daar dan ook wel geweest zijn.
0 x
Gesloten