jessie V. schreef:Op de avond dat Sofie verdween heeft ze toch telefonisch contact gehad met Mike? Dat was toch duidelijk? Of is dat alleen zo in mijn fantasie. Gezien Mike zijn houding tegenover haar en hetgeen wij nu over hem weten denk ik dat hij er toch iets mee te maken heeft.
Ik vind dat Erik eens een beetje moet dimmen, hij lijkt wel een klein kind, al is het natuurlijk niet niks als je dochter verdwenen is.
Dat klopt, Sofie heeft nog tel. contact met Mike gehad voordat ze verdween. Daarop is Mike met het taxibusje vertrokken, wat daarna met een deuk en heel wat extra kilometers op de teller terug kwam. Bovendien hebben we hem een mobieltje zien weggooien in een container. Het ziet er dus wel naar uit dat hij er wat mee te maken heeft ja..  

Wat ik alleen niet zo goed begrijp, is dat hij Femke geen nieuw mobiel nummer heeft gegevan na het weggooien van dat telefoontje... 

Het kan natuurlijk zo zijn dat hij 2 aparte telefoons heeft gehad (van hetzelfde type, anders zou het ook opvallen), of dat hij steeds van kaart heeft gewisseld ofzo, maar anders klopt dat toch niet lijkt me.