Kris
-
- Poster rang 1
Kris
Eindelijk gaan we eens iets meer te weten komen over Kris.Want om eerlijk te zijn echt een grote rol heeft ze tot nu toe niet gespeeld.
Ik vindt persoonlijk Kris wel een leuk personage en ik vindt ook dat de actrice deze rol zeer mooi brengt.
Maar na de aflevering van vanavond rest ons de vraag? Wie is mark maar vooral wat is er met mark gebeurt?
Vermoord,verongelukt heeft bruno er mss iets mee te maken?
Ik heb geen flauw idee.Jullie wel?
Ik vindt persoonlijk Kris wel een leuk personage en ik vindt ook dat de actrice deze rol zeer mooi brengt.
Maar na de aflevering van vanavond rest ons de vraag? Wie is mark maar vooral wat is er met mark gebeurt?
Vermoord,verongelukt heeft bruno er mss iets mee te maken?
Ik heb geen flauw idee.Jullie wel?
Laatst gewijzigd door maartenB op za 14 feb 2009, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
- Poster rang 1
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Re: Chris
zou die ook weer op een geheimzinnige manier het bijltje erbij neergelegd hebben ? Er hing daar zo'n speciaal mysterieuze look bij gepaard !
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Re: Kris
Ja, dat zal 't zijn!Rieka schreef:JA, om ons aan 't lijntje te houden en Mo redenen te geven om tegen 't eind van dit seizoen voor een cliffhanger van jewelste te zorgen?Mieke schreef:Waarom zegt ze niet gewoon wie Mark is? Is het nu echt nodig om daar zo geheimzinnig over te doen

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
Idem dito! Moest er ook direct aan denken... Rarara, dit blijft een geheim, zal dan tegen het einde van het seizoen beginnen lekken en voor de rest mag je dan nog een seizoen wachten!Christel schreef:Ja, dat zal 't zijn!Rieka schreef:JA, om ons aan 't lijntje te houden en Mo redenen te geven om tegen 't eind van dit seizoen voor een cliffhanger van jewelste te zorgen?Mieke schreef:Waarom zegt ze niet gewoon wie Mark is? Is het nu echt nodig om daar zo geheimzinnig over te doenAnders snap ik ook niet waarom ze zo moeilijk doet..

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- Poster rang 1
-
- Poster rang 1
Ziet eruit dat we het nu beetje per beetje gaan te weten komen... De eerste stap is alvast gezet!Mieke schreef:Ik denk ook dat het zoiets zal zijnWilly Crevits schreef:Gestorven na een ongeluk veroorzaakt door Bruno ?

0 x
Life is not what happens to us, it's what happens next! (Open Window)
-
- x 435
Amai, en nog voor het seizoeneinde in zicht is! WAWmanon schreef:Ziet eruit dat we het nu beetje per beetje gaan te weten komen... De eerste stap is alvast gezet!Mieke schreef:Ik denk ook dat het zoiets zal zijnWilly Crevits schreef:Gestorven na een ongeluk veroorzaakt door Bruno ?
0 x